Motarilla neljännesvuosisadan hiljaiselon jälkeen, onko näissä joku kompressori vai paukkupanos. Joku ratin johto?
Mikä saa airbag valon syttymään
18
258
Vastaukset
- Anonyymi
Airbaggien valvontapuoli on aivan oma piirinsä, joka ei niitä laukaise.
Auton korissa olevat sensorit antavat sen laukaisu käskyn.
Niissä airbageissä on aivan räjähdysaineen tasoista kemiallista sekoitetta.
Niiden kanssa ei ole leikkimistä.
Kannattaa viedä Toyotalle tutkittavaksi, ennen kuin menee pahemmaksi. - Anonyymi
Toyotassa on näitä vaarallisia Takatan airbageja joita on vaihdettu niiden vikojen ja vaarallisuuden takia vuosien ajan.
Onkohan takaisinkutsu jäänyt hoitamatta? - Anonyymi
VOI JUMALAUTA, MITEN TYHMIÄ JÄTKUIÄ TÄNNE TYÖNTÄÄ SONTAANSA, irrota akun johto muutaman minuutin ajaksi ja VALO SAMMUU.
- Anonyymi
Itse olet tyhmä. Sinulta on sähköt kokonaan poikki yläkerrasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet tyhmä. Sinulta on sähköt kokonaan poikki yläkerrasta.
Voi amislasta.
https://www.youtube.com/watch?v=3ktWJD8ZT9A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi amislasta.
https://www.youtube.com/watch?v=3ktWJD8ZT9AHeitä akku järveen,niin ei valot pala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi amislasta.
https://www.youtube.com/watch?v=3ktWJD8ZT9AVoi sinua ressukkaa, kun se vika voi olla kymmenessä muussakin paikassa kuin liittimissä penkin alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa, kun se vika voi olla kymmenessä muussakin paikassa kuin liittimissä penkin alla.
Mutta kun mä löysin yhden videon ja vaikka se on Fordista, niin se toimii näin myös Toyotassa, se on varmaa kun sen sanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun mä löysin yhden videon ja vaikka se on Fordista, niin se toimii näin myös Toyotassa, se on varmaa kun sen sanon.
Onko abstraktiotaso amille tai koneteknikolle liian suuri.
- Anonyymi
Varmaan sen saa palamaan jokin vika. Kannattaa korjauttaa ihan asiantuntevassa korjaamossa. Saattaa pelastaa oman hengen, tai ainakin lieventää loukkaantumista onnettomuudessa.
- Anonyymi
Nää on näitä viranomaisten kyrvänimijöitä, Suomen kuuluja lillukan varsiin takertujia.
- Anonyymi
Amista valmistui varajeesus.
- Anonyymi
Ota polttimo pois niin ei häiritse. Jos auto kulkee niin kaikki on kunnossa.
- Anonyymi
Strutsi ajattelee juuri noin kun se työntää päänsä hiekan sisään.
Ensiksi, sen polttimon esiin kaivaminen on työn takana ja toiseksi, katsastus ei mene läpi, jos niitä järjestelmiä on sorkittu.
- Anonyymi
Kyllä se on vika joka nuo varoitukset antaa.
- Anonyymi
Jos olisit hieman ottanut selvää, ennen aivopierentääsi, , vian saa käden käänteessä pois.
- Anonyymi
Hengenvaaraa japanialaiset torakat syöneet johtosarjat puhki Tohjosta voi räjähtee
- Anonyymi
Contakt tai alhainen virtapiiri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2882286Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161710Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2151359- 841234
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel571029Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18965Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva136940- 51886