Masturboiko kukaan muu ison peilin edessä kun mä ja tutkitteko peilillä itteenne miltä jalkovälisi näyttää?
Kiihotun ku näen alastoman vartaloni isosta peilistä ja sit on pakko masturboida. Onko tällanen miten yleistä?
Asiallisii vastauksia ootan ja kerro ikäs ja ootko tyttö vai poika.
Peilin edessä masturbointi
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
No ite tulee tehtyy samaa et ei kai se sit nii harvinaista ees oo. Mul on huonees kans sellanen iso peili ja joskus aina tykkään istuu alasti tuolilla siin peilin edessä ja sit katella omaa kroppaa. Harrastan uintii yms. urheiluu ja mul aika timmi kroppa. Just jotenki kiihottaa nähä kuinka kalu sojottaa ihan pystys napaa vasten varsinkin ku se on kasvanu itel aika nopeeta. Ja kyl se yleensä päättyy siihen et tyydytän siin peilin eessä kans. Ja poika oon ja 14 ite.
- Anonyymi
13v ja olen tehnyt kaverin kanssa pelin edessä ja molemmilta tuli aika nopeasti tahrat peilille, eikä se ole ollut viimeinen sellainen, siis olemme jatkaneet sitä tyyliin 2-3 kertaa viikossa.
Kaveri se sitä ehdotti kun oli tehnyt sitä ennen yksin ja ihan kivaa se oli. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
13v ja olen tehnyt kaverin kanssa pelin edessä ja molemmilta tuli aika nopeasti tahrat peilille, eikä se ole ollut viimeinen sellainen, siis olemme jatkaneet sitä tyyliin 2-3 kertaa viikossa.
Kaveri se sitä ehdotti kun oli tehnyt sitä ennen yksin ja ihan kivaa se oli.Ite kans kerran tehny mut en saanu sitä peilii kunnol puhtaaksi ku ruiskahti siihen nii en oo sen jälkee uskaltanu ettei mee enempää sotkuun
- AnonyymiUUSI
Kyllähä sitä tulee useestikki tehtyy, poika 14v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29911616
- 1447136
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425289- 524371
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304239On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323601- 623598
- 833228
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135