Peilin edessä masturbointi

Anonyymi-ap

Masturboiko kukaan muu ison peilin edessä kun mä ja tutkitteko peilillä itteenne miltä jalkovälisi näyttää?
Kiihotun ku näen alastoman vartaloni isosta peilistä ja sit on pakko masturboida. Onko tällanen miten yleistä?
Asiallisii vastauksia ootan ja kerro ikäs ja ootko tyttö vai poika.

9

915

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ite tulee tehtyy samaa et ei kai se sit nii harvinaista ees oo. Mul on huonees kans sellanen iso peili ja joskus aina tykkään istuu alasti tuolilla siin peilin edessä ja sit katella omaa kroppaa. Harrastan uintii yms. urheiluu ja mul aika timmi kroppa. Just jotenki kiihottaa nähä kuinka kalu sojottaa ihan pystys napaa vasten varsinkin ku se on kasvanu itel aika nopeeta. Ja kyl se yleensä päättyy siihen et tyydytän siin peilin eessä kans. Ja poika oon ja 14 ite.

• Anonyymi

13v ja olen tehnyt kaverin kanssa pelin edessä ja molemmilta tuli aika nopeasti tahrat peilille, eikä se ole ollut viimeinen sellainen, siis olemme jatkaneet sitä tyyliin 2-3 kertaa viikossa.
        Kaveri se sitä ehdotti kun oli tehnyt sitä ennen yksin ja ihan kivaa se oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13v ja olen tehnyt kaverin kanssa pelin edessä ja molemmilta tuli aika nopeasti tahrat peilille, eikä se ole ollut viimeinen sellainen, siis olemme jatkaneet sitä tyyliin 2-3 kertaa viikossa.
        Kaveri se sitä ehdotti kun oli tehnyt sitä ennen yksin ja ihan kivaa se oli.

Ite kans kerran tehny mut en saanu sitä peilii kunnol puhtaaksi ku ruiskahti siihen nii en oo sen jälkee uskaltanu ettei mee enempää sotkuun

• Anonyymi

Kyllähä sitä tulee useestikki tehtyy, poika 14v

• Anonyymi

Oletko tehnyt kaverin kanssa? Minulla oli eka kerta kaverin kanssa ja olen sitten kokeillut yksinkin se ei ollut niin kiihottavaa kun kaverin kanssa. Koulun jälkeen vedellään kaverin kanssa taas. Ollaan juteltu jos vedellään toisiamme ja tänään se tapahtuu.
        Olen se 13v joka aikaisemmin kirjoitteli.
        Fairyllä lähtee tahrat hyvin, ainakin minun pelistä, märkä rätti ja tiraus fairya, niin ei ole tahroja peilissä.

• Anonyymi

Olen nuori neito, ikää 17 vuotta ja useinkin masturboin ison peilin edessä. Kiihottaa nähdä kaunis alaston vartaloni kokonaan ja jalkovälistäni löytyvä tiukka posliini joka märkänä odottaa hyväilyjä, kosketusta, sormiani ja dildojani.

• Anonyymi

Joskus joo ja kyllähän se hyvältä näyttää, siis kiihottavaltakin ja muutenkin.
      Jotenkin kiva nähdä runkkaamista muustakin kuvakulmasta kuin ylhäältä päin ja miten kalu liikkuu käden sisällä edestä päin katsottuna ja orkun hetkikin. Just kun sperma alkaa ryöpsähtelemään kalusta ulos.
      Siskonikin kuulemma tekee samaa joskus, vastasi vähän kyllä ujostellenkin, kun tuli asioista puhe muutenkin..
      16v jätkä olen.

• Anonyymi

Minä tumputan peilin takana.

• Anonyymi

poika 15v, minulla on huoneessa iso peili ja melkein aina kun runkaan niin katson pelistä itseni ja kiihotun siitä jotenki ja tykkään omasta kropasti (harrast korista ja käyn salilla niin oon ihan semi hyvässä kunnossa), usein en kyllä tule siihen peilillä koska siinä menee liian pitkää siivota niin otan usein lattialta sukan johon sitten tulen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      209
      5828
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      107
      5707
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      207
      4752
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      52
      4083
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4017
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3618
    7. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      1
      1973
    8. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      38
      1633
    9. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1460
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      29
      1179
    Aihe