kumpi toimittaa nopeammin, postilla ainakin menee ties kuinka kauan kun siirtelevät pientäkin pakettia ympäri suomea, onkohan postnordilla toiminta yhtään suoraviivaisempaa kun ei ole kokemusta.
Posti vai Postnord..
7
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Postnordista on niin paskoja kokemuksia, että suosittelen posti. Siitä on vähemmän paskoja kokemuksia.
- AnonyymiUUSI
No minkälaisia "paskoja" kokemuksia postnordista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No minkälaisia "paskoja" kokemuksia postnordista.
Tunkevat väkisin tuomaan kotiin kun olet töissä. Voit tosin vaihtaa toimituksen automaattiin mutta asiakaspalvelu sitten maksaa. Posti sentään vie paketin postikonttoriin eli Primaan josta Prisman tädit antavat sen sinulle. Vaikka olisit tilannut kotiin toimituksen.
- AnonyymiUUSI
Jos haluat hakea pakettisi 50 - 100 km:n päästä sinne toimitettuna ja oikeaan paikkaan toimitus kuulemma mahdoton toteuttaa, niin valitse Postnord...
Itse sain pakettini vasta kolmen viikon kuluttua kun lähettäjä sai postnordin jonkun johtoporsaan kanssa tilanteen korjattua! - AnonyymiUUSI
Ite olen ottanut toimituksia kummallakin, ja ihan hyvin on toiminut. Paketit ovat aina tulleet pakettiautomaattiin.
- AnonyymiUUSI
Kun ne tulisikin automaattiin mutta ainankin täälläpäin ihmiset on niin vitun laiskoja että ei hae kuin viimetinkassa paketit niin ne on on aina täynnä joten uutet puketit ne jää toimipisteestä noutettaviksi.
- AnonyymiUUSI
Postin toiminnasta on raivostuttavia kokemuksia. Ei vielä paljonkaa aikaa kun minulla oli monessa asiassa paperilaskutus, jouduin maksamaan korotettuja laskuja kun posti ei toimittanut laskua ollenkaan. Tässä tapauksessa laskut olivat suoraan ulosmitattavia. En hakenut mitään korvauksia koska edellisessä pakettitoimituksessa sain muutaman postimerkin korvauksena, voi että miten raivostuttaa edelleen postin meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710792
- 1276913
- 955583
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324850- 404134
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323382Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192814- 552599