Posti vai Postnord..

Anonyymi-ap

kumpi toimittaa nopeammin, postilla ainakin menee ties kuinka kauan kun siirtelevät pientäkin pakettia ympäri suomea, onkohan postnordilla toiminta yhtään suoraviivaisempaa kun ei ole kokemusta.

12

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Postnordista on niin paskoja kokemuksia, että suosittelen posti. Siitä on vähemmän paskoja kokemuksia.

• Anonyymi

No minkälaisia "paskoja" kokemuksia postnordista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunkevat väkisin tuomaan kotiin kun olet töissä. Voit tosin vaihtaa toimituksen automaattiin mutta asiakaspalvelu sitten maksaa. Posti sentään vie paketin postikonttoriin eli Primaan josta Prisman tädit antavat sen sinulle. Vaikka olisit tilannut kotiin toimituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows-paskiaiset osaavat vain valehdella.

• Anonyymi

valekollihan se taas satuilee.

• Anonyymi

Jos haluat hakea pakettisi 50 - 100 km:n päästä sinne toimitettuna ja oikeaan paikkaan toimitus kuulemma mahdoton toteuttaa, niin valitse Postnord...

Itse sain pakettini vasta kolmen viikon kuluttua kun lähettäjä sai postnordin jonkun johtoporsaan kanssa tilanteen korjattua!

• Anonyymi

Ite olen ottanut toimituksia kummallakin, ja ihan hyvin on toiminut. Paketit ovat aina tulleet pakettiautomaattiin.

• Anonyymi

Kun ne tulisikin automaattiin mutta ainankin täälläpäin ihmiset on niin vitun laiskoja että ei hae kuin viimetinkassa paketit niin ne on on aina täynnä joten uutet puketit ne jää toimipisteestä noutettaviksi.

• Anonyymi

Postin toiminnasta on raivostuttavia kokemuksia. Ei vielä paljonkaa aikaa kun minulla oli monessa asiassa paperilaskutus, jouduin maksamaan korotettuja laskuja kun posti ei toimittanut laskua ollenkaan. Tässä tapauksessa laskut olivat suoraan ulosmitattavia. En hakenut mitään korvauksia koska edellisessä pakettitoimituksessa sain muutaman postimerkin korvauksena, voi että miten raivostuttaa edelleen postin meininki.

• Anonyymi

Matkahuolto omakohtaisesti nopein

• Anonyymi

Taitaa aloittaja olla tyhmyyden tuolla puolen? Ei kuulu tälle palstalle!

• Anonyymi

Mikä kuuluu tälle palstalle? Vittuiluko..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe