kuolaamaan laulajaa joka laulaa sekametelisoppaa parhammillaan.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Joku rokkari vastasi joskus miksi hänestä tuli artisti ,että juuriki tuosta syystä sitä kannattaa olla artisti.
- Anonyymi
Positiivisesti ajtellen Komioiden keikalla on sellaiset 500 nuorta naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivisesti ajtellen Komioiden keikalla on sellaiset 500 nuorta naista.
Ja 100 nuorta miestä, okay bändi vie aina 5 päältä.
- Anonyymi
"Erityinen konsertti koetaan lauantaina 20. syyskuuta Yläneen Valasrannassa, jossa Hallikainen ja suosikkiyhtye Komiat nousevat lavalle yhdessä.
Ilta tarjoaa todellisen sukupolvien kohtaamisen, jossa Joel tuo mukanaan 90-luvun nostalgian ja sen ajan hittien lumon, kun taas Komiat tuovat lavalle tämän päivän iskelmähuuman, uuden sukupolven energian ja raikkaan soundin.
”Käytännössä yleisö saa saman illan aikana sekä muistot menneistä tanssi-illoista että tämän päivän sykkeen. Tunnistan Komiat-huumassa saman jonka itse koin 90-luvulla. Näin Hallikais-huuma elää edelleen, mutta Komioiden kautta se saa uuden kuosin”, Hallikainen kuvaa.":
https://www.tanssiin.fi/joel-hallikainen-nousee-komioiden-kanssa-lavalle-avautuu-iskelmahuumasta/?fbclid=IwY2xjawMvWXBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBFOVJONmVZb2JnQzByVFI1AR7ZzWGpXj_LSNmIKZjNuBMSt2tzznGLbiKmlED-uTIrP2mE8jFuNcjWFv3Plw_aem_WPG3cGEYKDrMBgzJky4SpA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607