Huomasin, että 80 + palstalle on pesiytynyt riitelyporukka. Jollakin anonyymillä on ilmeisesti valtuudet poistaa mielivaltaisesti viestejä, ja riitely jatkuu.
Kuvitellaanko tosissaan, että vanhat ihmiset, jotka elävät viimeisiä vuosiaan, olisivat
näillä palstoilla sen takia että saisivat riidellä tai olla riitelyn kohteena. Suomi 24 ei tee yhtään mitään vanhojen, hauraiden ihmisten suojelemiseksi, vaan jättää heidät näitten haaskalintujen revittäväksi.
Tänään olen yrittänyt laittaa 80+ sivulle jäljennöksen kirjeestä, jonka olen lähettänyt Suomi 24:lle heinäkuussa. 4 kertaa se on poistettu. Ensimmäisen poiston yhteydessä oli anonyymin "käyntikortti", jossa oli pieni huomautus paljastetuksi tulemisesta ja pieni siteeraus kirjeestä.
Olen yrittänyt lähettää S24:lle palautetta lomakkeen välityksellä, mutta "palvelin on rikki". Yritänpä vielä tämän keskustelupalstankin välityksellä:
Anonyymi
2025-08-11 12:28:28
Totuus tuli julki ja maku meni.
"Anonyymeillä kirjoittajilla ei ole mitään asiallista sanottavaa,
eivätka uskalla nimimerkillä kyhäiltyjä hengentuotteitaan
vahvistaa!"
Aloitin Ikäryhmissä ja oli tosi kiva keskustella, kunnes alkoi
tulla "häiriköintiä" kuvioihin, joka sai keskustelijat raivoihinsa.
Kirjoittelu tuli mahdottomaksi ja heikompinahkaiset siirtyivät
uusille alustoille. –
Itse siirryin 2009 yksityisen avaamalle Ikinörtit-palstalle ja
kirjoitusrauha oli taattu. Sivustolle pääsi ainoastaan kirjautu-
neet jäsenet ja kirjoittivat tutuilla nimimerkeillään.
Suomi24:ltä siirtyi kirjoittajia sinne ja häirikköporukka jäi riite-
lemään Suomi24:lle.
Nyt olen yli 85, yksineläjä, virikkeitä kaipaava. Vanha, rekiste-
röity nimimerkkini Suomi24:llä oli vielä jäljellä 16 vuoden jäl-
keen ja päätin kokeilla Suomi24 kaikkien vuosien jälkeen ja
menin Ikäryhmääni 80 Plus. Pari kolme päivää meni oikein
kivasti, vanhoja nimimerkkejä käyttäviä oli vielä elossa, mutta
sitten alkoi palstan arki näyttää oikeat kasvonsa ja häirikkö-
lauma alkoi ajojahtinsa.
Ajatelkaa, että siellä vanhojen, hauraitten ihmisten joukossa
on ihmisiä, joilla ei ole mitään keskustelun tarvetta, ainoastaan
riitely, yksityiskohtien arvostelu, toisten haukkuminen, eikä
Suomi24 ylläpitäjänä tee yhtään mitään heidän suojelemiseen!
Minulla olisi ehdotus, että ottaisitte juuri Ikäihmiset 80+ pienen
kokeilun kohteeksi ja asettaisitte nimimerkkipakon kirjoittajille.
Huom! Ainoastaan yksi nimimerkki/hlö. Toinen vaihtoehto on
Lisätä palstan valvontaa.
Eiköhän siellä tulisi vanhuksille rauhallisempaa.
Anonyymeillä kirjoittajilla ei ole mitään asiallista sanottavaa,
eivätka uskalla nimimerkillä kyhäiltyjä hengentuotteitaan
vahvistaa!
Näyttäkää, että pystytte ottamaan vastuuta kaikista vanhimpien
kirjoittajien puolesta! Antakaa heille mahdollisuus elämänsä
viimeisinä vuosina saada edes kirjoittaa rauhassa!
Parhain terveisin
Suomi24 nimimerkki MdK.MdK
80 plussalaiset eivät halua riidellä!
Anonyymi-ap
0
463
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345197Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2845050Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä604483Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692435Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281814Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont211774Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791723Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151631- 1051486