Nyt on kiusallinen ongelma enkä tiedä mitä tehdä.
Lapsella on kaveri, jonka kotona on sisäilmaongelma.
Kun lapseni käy heillä kylässä, täytyy hänet heti passittaa suihkuun kotiin tultua ja laittaa kaikki vaatteet pesuun, niin kovasti tuoksahtavat. Ja kun kaveri käy meidän kotona, koko asunto haisee heti. Itse olen herkistynyt homeelle ja saamme itse heti oireita kaverin meillä ollessa. Harmillinen tilanne, en haluaisi kieltää kaveruuttakaan ja kuinka esittää asia kaverin vanhemmille?
Mitä tehdä
6
729
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsena kävin leikkimässä naapurin lasten luona. Heillä oli maatila ja siellä lehmiä. Kun olimme leikkineet piilosta tuntikausia, olin yltäpäältä lehmänpskassa. Kotiin tultuani oli äiti sitä mieltä, että jospa en kävisi juuri siinä naapurissa, ainakaan kovin usein. Niin että ikuinen ongelma tämä on, meidän lapset ja naapurin kakarat.
- Anonyymi
Kuulostipa tutulta tuo lehmänlannan hajut! Minä myös vietin paljon aikaani pienen maanviljelijperheen luona. Oi että siellä oli mukavaa. Äitini toki myös manasi paskan hajua vaatteissani, varsinkin puiset hollannikkaat olivat ongelmalliset.... ikinä ei äitini kieltänyt minua menemästä ystäväni luo! Kai hän sitten pesaisi pyykit ja oli tyytyväinen, että minulla oli hyvä ystävä! Kiitollinen olen äitini asioiden tärkeysjärjestyksestä koskien minun elämää....
- Anonyymi
Voithan sinä ottaa asian esille kaverin vanhemman kanssa ja kertoa havainnoistasi? Se miten he siihen suhtautuvat on heidän asiansa ei sinun. Kohteliaasti kun kertoo ei luulisi olevan ongelma mikäli ovat täysissä järjissään.
- Anonyymi
Ota allergialääke tai kiellä tulemasta sisälle. Siinä on kaikki vaihtoehdot.
- Anonyymi
Satatuhatta uutta työpaikkaa
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tässä pärjäillä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994