Patruunoita on puoli repullista. Kaksi haulikkoa otan reilun viikon päästä sorsajahtiin. 12/76 päällekkäispiippuisen ja 13/89 Benelli Nova pumpun.
Eiköhän ala sorsia tippumaan. Benelli novalla 100-150 metriin ja siitä lähemmäs päällekkäispiippuisella vanhalla baikalilla.
Kohta jytisee
60
705
Vastaukset
- Anonyymi
Oot sammunut ennen klo12.00.😀😀😀😀😀
- Anonyymi
Sitten aloitetaan klo. 9:00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten aloitetaan klo. 9:00
...joten viherpiiperöt pysyköön kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...joten viherpiiperöt pysyköön kotona
Käskystä herra isoherra😖😖😖😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käskystä herra isoherra😖😖😖😖
Oliko antoisa keskustelu itsesi kanssa omaan öyhö avaukseesi herra metsästyksen vastustaja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko antoisa keskustelu itsesi kanssa omaan öyhö avaukseesi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Oliko antoisaa käydä kaikki kommentit läpi ,ja öyhöttää .🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä haaste viipyy ,vai soittiko että on ruuhkaa?🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä haaste viipyy ,vai soittiko että on ruuhkaa?🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eikös sinun pitänyt olla taas "eri henkilö" herra metsästyksen vastustaja vai miksi kaikki alteregosi muuten odottavat samaa haastetta? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinun pitänyt olla taas "eri henkilö" herra metsästyksen vastustaja vai miksi kaikki alteregosi muuten odottavat samaa haastetta? 😂😂
Missä haaste viipyy ?onko ruuhkaa vai olisko niin hyvä tuuri että tänään soittaisivat .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy tutkimuslaitoksesta .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy tutkimuslaitoksesta .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Herra "olen eri henkilö" metsästyksen vastustaja saanut jälleen urakkataksaa lisää metsästyspalstan trollaamiseen, kun jatkat öyhötystäsi yötä myöden ja jälleen syyllistyit avoimeen uhkaukseen metsästäjiä kohtaan yö öyhötyksissäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra "olen eri henkilö" metsästyksen vastustaja saanut jälleen urakkataksaa lisää metsästyspalstan trollaamiseen, kun jatkat öyhötystäsi yötä myöden ja jälleen syyllistyit avoimeen uhkaukseen metsästäjiä kohtaan yö öyhötyksissäsi.
En minä ole mikään eri henkilö. Kyllä taas menee överiksi nuo pöpin jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas missä olen uhkaillut metsästäjiä?
Nyt muuten tuli perätön syyte minua kohtaan. Pian poliisit koputelee ovellesi!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patollogisella valehtelijalla yläkerta olisi remontin tarpeesa ,eikö ne persut käytä vasaraa yläkerran remontissa.🤫🤫🤫🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas missä olen uhkaillut metsästäjiä?
Nyt muuten tuli perätön syyte minua kohtaan. Pian poliisit koputelee ovellesi!!Viime yönä kirjoitit tänne kahden aikoihin metsästäjiä uhkailevan kommentin josta tein kuvakaappauksen kera suoran ilmoituksen poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime yönä kirjoitit tänne kahden aikoihin metsästäjiä uhkailevan kommentin josta tein kuvakaappauksen kera suoran ilmoituksen poliisille.
Poliisi on ystävämme ,salametsästäjille painajainen.😋😋😋😋😋😋
- Anonyymi
Minä en ole kirjoitellut tänne moneen kuukauteen yhtään mitään.
- Anonyymi
Öyhötä sinä täällä minä siirryn metsästäjien Facebook ryhmään. Tämä on pöpi palsta.
- Anonyymi
Älä anna narsistille periksi ,luulee olevansa vahvempi.😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä anna narsistille periksi ,luulee olevansa vahvempi.😁😁😁
Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka trollaa palstaa metsästys vastaisuudellaan 24/7. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka trollaa palstaa metsästys vastaisuudellaan 24/7. 😂
Lahopään mielestä kaikki muu sanominen on metsästyksen vastaista ,jos se ei sovi hänen ideologiseen ajattelu tapaan ,hyvin yksinkertainen ihminen kyseessä.👱♂️👱♂️👱♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahopään mielestä kaikki muu sanominen on metsästyksen vastaista ,jos se ei sovi hänen ideologiseen ajattelu tapaan ,hyvin yksinkertainen ihminen kyseessä.👱♂️👱♂️👱♂️
No herra metsästyksen vastustaja voi näyttää täältä yhdenkin kommentin viimeisen vuorokauden massatrollaamis ajaltasi missä täällä olisi ASIALLISTA keskustelua metsästyksestä? 😂 Sinun metsästys vastainen massatrollaamisesi ei ole asiallisuutta nähnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No herra metsästyksen vastustaja voi näyttää täältä yhdenkin kommentin viimeisen vuorokauden massatrollaamis ajaltasi missä täällä olisi ASIALLISTA keskustelua metsästyksestä? 😂 Sinun metsästys vastainen massatrollaamisesi ei ole asiallisuutta nähnytkään.
Sulle vammaiselle aina pitää selittää ja jotakin näyttää ,no en ihmetele oliko synnytyksessä happi vajaus ,kun jäit tuolle asteelle.🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle vammaiselle aina pitää selittää ja jotakin näyttää ,no en ihmetele oliko synnytyksessä happi vajaus ,kun jäit tuolle asteelle.🤪🤪🤪🤪
Tottakai sun pitää asia todistaa, kun trollaat yötä päivää metsästys vastaisuuttasi ja samaan rahaan puhut metsästys keskustelusta, niin on relevantti kysymys että näytä yksikin asiallinen metsästys keskustelusi? Isoa summaa sen puolesta ei tarvi vetoa lyödä, että täältä sellainen löytyisi. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sun pitää asia todistaa, kun trollaat yötä päivää metsästys vastaisuuttasi ja samaan rahaan puhut metsästys keskustelusta, niin on relevantti kysymys että näytä yksikin asiallinen metsästys keskustelusi? Isoa summaa sen puolesta ei tarvi vetoa lyödä, että täältä sellainen löytyisi. 😂😂
Miten niin tottakai ,eihän lahopää ymmärrä metsästyksestä mitään.🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin tottakai ,eihän lahopää ymmärrä metsästyksestä mitään.🤣🤣🤣🤣🤣
Projisointisi pitää osaltasi hyvinkin paikkansa herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projisointisi pitää osaltasi hyvinkin paikkansa herra metsästyksen vastustaja. 😂
Lahopää ei keksinyt mitään omaperäistä ,no kun on vajakki niin on.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No eipä ole kummoiset aseet sinulla . Itsellani on baikal ij 27 päällekkäispiippuinen joka piippujen päästä on sahattu 5 cm pois eli hajontaa löytyy. Toinen aseeni on baikal ij 58 c eli rinnakkaispiippuinen mutta magnum mallia kaliperi on siinä 10.
- Anonyymi
Muistelen että nuo 10 kaliberin panoksen hylsyt olisi messinkisiä ?? Ainakin venäläiset oli 80 luvulla. Kymppi potkaiseekin olkapäähän lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen että nuo 10 kaliberin panoksen hylsyt olisi messinkisiä ?? Ainakin venäläiset oli 80 luvulla. Kymppi potkaiseekin olkapäähän lujaa.
Olen jo vanha mies ja luotan edelleen yksipiippuiseen Hunteriini .
Hanaviritteinen se on ja sitä asetta ette te pojut ole nähneetkään.
Hyvin on tullut saalista kuten ennenkin, vaikka sorsakannat on vähentyneet sitten 80 luvun.
Usein lähden aamulla ennen päivänkoittoa ja asetun sopivaan ja tiettyyn paikkaan minne sorsat tulevat syönnökselle.
Kun ne tulee ja usein monta, niin odotan että niitä on ampumalinjassani useampia rinnakkain. Tulos on tavallisesti 2-3 sorsaa....yhdellä laukauksella.
TV: 63 vuotias ukko
- Anonyymi
Mulla vanha hanallinen 16 kaliiperinen. Viime syksynä kävimme kerran sorsastamassa kaverin kanssa ja hänellä 12cal vanha valmetti.
7 sorsaa saatiin. Mentiin kesämökille ja otettiin siinä sitten kaatoryyppyjä ja suunniteltiin sorsapaistia, lisää kaatoryyppyjä ja kun alkoi olemaan nälkä niin grillattiin sitten makkaraa. Sorsat oli aamullakin vielä mökin pihalla, krapulassa yhdessä tuumin päätettiin että sorsat kun olleet lämpimässä pihalla koko illan ja yön niin heitettiin metsään ketuille.
Kohtaan tuo on taas uusi kausi aluillaan, ehkä nyt sitten sorsapaistia mutta täytyy ottaa jotain possunpihvejä mukaan kun epäilen että taas käy samalla tavalla, vanhan kaavan mukaan mennään.- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja taas turinoi. 😂
- Anonyymi
Joo kaveri houkutteli sorsametsälle mentiin hakee vähän purtavaa kaupasta, ihmettelin ja kysyin mikä ihmeen alennusmyynti tuolla on klo9 pitkä jono ,kaveri naurahti ,nyt on sorsastuksen aloituspäivä, ja viinakaupan paras myyntipäivä ,ja sen huomasi kyllä ,ampuivat lintutornissa olevaa liekkö lintubongari ,ukko tippu alas ,no ei sentään kuollut terv kiuruveden urheille sorsastajille.🫥🫥🫥🫥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kaveri houkutteli sorsametsälle mentiin hakee vähän purtavaa kaupasta, ihmettelin ja kysyin mikä ihmeen alennusmyynti tuolla on klo9 pitkä jono ,kaveri naurahti ,nyt on sorsastuksen aloituspäivä, ja viinakaupan paras myyntipäivä ,ja sen huomasi kyllä ,ampuivat lintutornissa olevaa liekkö lintubongari ,ukko tippu alas ,no ei sentään kuollut terv kiuruveden urheille sorsastajille.🫥🫥🫥🫥
Koskas herra äidinkielitaidoton metsästyksen vastustaja on jälleen muka alkanut metsästämään? 😂
Eikö metsästyksen vastainen trollaamisesi tuo tulosta, kun esiinnyt jälleen eri persoonissasi? 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas herra äidinkielitaidoton metsästyksen vastustaja on jälleen muka alkanut metsästämään? 😂
Eikö metsästyksen vastainen trollaamisesi tuo tulosta, kun esiinnyt jälleen eri persoonissasi? 🤭Pitääköhän minun tulkki ottaa käräjille ,ei muuten sinun soperuksedts selvää saa🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö metsästyksen vastainen trollaamisesi tuo tulosta, kun esiinnyt jälleen eri persoonissasi? 🤭Eihän se minun ongelma ole jos korpeen ei ole sivistys tullut esim äidinkielen osaamisessa,🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö metsästyksen vastainen trollaamisesi tuo tulosta, kun esiinnyt jälleen eri persoonissasi? 🤭Kausilupa on saatu ,ja se ei ole mikään muka lupa,,saa nähdä minkälaiset kanalintujen metsästys ajat on ,riistakolmio laskujen perusteella ei hyvältä näytä meillä päin .🫡🫡🫡🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääköhän minun tulkki ottaa käräjille ,ei muuten sinun soperuksedts selvää saa🤣🤣🤣
Ja tässä jälleen herra metsästyksen vastustajan kolme älähdystä viestiini, jossa persoona muuttuu joka kommentin kohdalla. 😂 Mites tulkitset tuon oman "soperruksedts"? Onko ymmärrettävää ja täydellistä äidinkieltä? 😂🤭
Kävin kesällä tutustumassa Seilin saaren historiaan ja tiedätkö, että juuri kaltaisesi harhoissa ja eri persoonallisuuksissa esiintyneet ihmiset passitettiin sinne loppuiäkseen? Paikka oli eritoten naisille suunnattu. Kommenttiesi puolesta tuolla saarella olisi edelleen käyttöä, sillä avohoito ja vapaana oleminen mielenhäiriöisillä ei ole kanssaihmisten kannalta turvallista etenkin, kun olet lisäksi itse uhkaillut täällä useasti metsästäjien henkeä ja terveyttä.
- Anonyymi
Ensinnäkin on hankalaa löytää 13/89 haulikkoa, patruunoista nyt puhumattakaan.
Toisaalta on myös vastuutonta ammuskella haulikolla yli sadan metrin matkalle,
Haulikon todellinen hyötykantama on paljon lyhyempi oikeasti.
Epäilen, että olet pelkkä provo, jolla ei ole edes lupaa aseeseen, metsästyskortista nyt puhumattakaan.- Anonyymi
Tuo 13/89 on pelkkä näppäilyvirhe jokainen tajuaa että sen pitäisi olla 12/89.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 13/89 on pelkkä näppäilyvirhe jokainen tajuaa että sen pitäisi olla 12/89.
No näyttikö tuo teksti muuten mielestäsi oikean metsästäjän tuotokselta ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näyttikö tuo teksti muuten mielestäsi oikean metsästäjän tuotokselta ???
Kyllä näytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näytti.
Taidat olla huijari.
- Anonyymi
Mulla on mahtipyssy, Benelli Nova 12/98, lähtönopeus yli 800m/s ja paineet piipuissa 2800 baaria.
Hyvin jyrkät rihlaukset.
Sorsaa voi ampua lähes 200 metriin- Anonyymi
Oho pyssyt vain kovenee ,ennen sorsastusta.😀😀😀😀
- Anonyymi
Eikö metsästyksen vastainen trollaamisesi tuo tulosta, kun esiinnyt jälleen eri persoonissasi? 🤭 - Anonyymi
Minkä kysymyksen minä olen väistänyt herra metsästyksen vastustaja? 😂
Kova näkyy olevan uho edelleen, kun käräjät eivät ole vielä alkaneet. 🤭
Onko evr lisännyt rahoitustasi metsästys palstan trollaamiseen hirvitorneihin kohdistamasi ilkivallan lisäksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko evr lisännyt rahoitustasi metsästys palstan trollaamiseen hirvitorneihin kohdistamasi ilkivallan lisäksi?Ha ha ha ha käräjä asia oli helppo tarkistaa ,mitään ei löytynyt ,siinä näkee kuinka pölvästi olet ,eikö hävetä jäit kiinni naurettavalla tavalla ,ja nuo väitteesi lopussa ,on sairaan ihmisen harhaluuloja.no viime viikollahan sinun väitteesi takia Valvoja poisti kaksi Aloitus palstaa .🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko evr lisännyt rahoitustasi metsästys palstan trollaamiseen hirvitorneihin kohdistamasi ilkivallan lisäksi?Herra haamu yrittäjälle kysymys miksi valehtelet sellaista minkä voi tarkistaa, ei patologisella valehtelijalla oikein mene putkeen väitteet .🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ha ha ha ha käräjä asia oli helppo tarkistaa ,mitään ei löytynyt ,siinä näkee kuinka pölvästi olet ,eikö hävetä jäit kiinni naurettavalla tavalla ,ja nuo väitteesi lopussa ,on sairaan ihmisen harhaluuloja.no viime viikollahan sinun väitteesi takia Valvoja poisti kaksi Aloitus palstaa .🤣🤣🤣
Herra metsästyksen vastustaja elää edelleen epäluulon pelossa, kun kutsua käräjille ei ole vielä saapunut. 😂 Kyllä edelleen kyse on sinun uhkaavasta käytöksestäsi jota viimeksi viimeviikolla täällä ylistit ilkivallan ihannoinnilla, kun järjestösi kanssa kaatelet hirvitorneja.
Ja jälleen kerran väität kuten sadat kerrat ennenkin, että täältä on poistettu "palstoja". Kun katsoo suomi24 sivustoa, niin yhtään palstaa ei ole poistettu joten voisitko viimein avata tuota sekoiluasi herra vastustaja? - Anonyymi
Eli myönnät pelkääväsi. 😂 Kannattaisiko sitten käyttäytyä niinkuin sivistyneet ihmiset asiallisesti kerran pelkäät uhkailuistasi käytävää oikeudenkäyntiä noin kovaa? 😂
Ja jälleen kerran herra harhoissa oleva metsästyksen vastustaja. Täältä ei edelleenkään ole poistettu yhtäkään keskustelupalstaa. Suomi24 keskustelupalsta näytöllä siellä on kaikki mitä on ollut vuosikaudetkin joten viitsitkö valaista harhojasi tarkemmin?
- Anonyymi
Joko nämä Kanadanhanhit ja Metsähanhit on metsästetty.!
- Anonyymi
Taas öyhötät tuota vastaisuuttasi! Olet seko!
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745339Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500