Patruunoita on puoli repullista. Kaksi haulikkoa otan reilun viikon päästä sorsajahtiin. 12/76 päällekkäispiippuisen ja 13/89 Benelli Nova pumpun.
Eiköhän ala sorsia tippumaan. Benelli novalla 100-150 metriin ja siitä lähemmäs päällekkäispiippuisella vanhalla baikalilla.
Kohta jytisee
24
178
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oot sammunut ennen klo12.00.😀😀😀😀😀
- AnonyymiUUSI
Sitten aloitetaan klo. 9:00
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten aloitetaan klo. 9:00
...joten viherpiiperöt pysyköön kotona
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...joten viherpiiperöt pysyköön kotona
Käskystä herra isoherra😖😖😖😖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käskystä herra isoherra😖😖😖😖
Oliko antoisa keskustelu itsesi kanssa omaan öyhö avaukseesi herra metsästyksen vastustaja? 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko antoisa keskustelu itsesi kanssa omaan öyhö avaukseesi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Tässä näkee patologisen täyspöpin luulosairauden ,näkee kaiken yhtenä,sinuun ei edes hoito auta ,vaan aika tekee tehtävänsä .💀💀💀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko antoisaa käydä kaikki kommentit läpi ,ja öyhöttää .🤮🤮🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä haaste viipyy ,vai soittiko että on ruuhkaa?🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä haaste viipyy ,vai soittiko että on ruuhkaa?🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eikös sinun pitänyt olla taas "eri henkilö" herra metsästyksen vastustaja vai miksi kaikki alteregosi muuten odottavat samaa haastetta? 😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinun pitänyt olla taas "eri henkilö" herra metsästyksen vastustaja vai miksi kaikki alteregosi muuten odottavat samaa haastetta? 😂😂
Missä haaste viipyy ?onko ruuhkaa vai olisko niin hyvä tuuri että tänään soittaisivat .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy tutkimuslaitoksesta .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy tutkimuslaitoksesta .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Herra "olen eri henkilö" metsästyksen vastustaja saanut jälleen urakkataksaa lisää metsästyspalstan trollaamiseen, kun jatkat öyhötystäsi yötä myöden ja jälleen syyllistyit avoimeen uhkaukseen metsästäjiä kohtaan yö öyhötyksissäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herra "olen eri henkilö" metsästyksen vastustaja saanut jälleen urakkataksaa lisää metsästyspalstan trollaamiseen, kun jatkat öyhötystäsi yötä myöden ja jälleen syyllistyit avoimeen uhkaukseen metsästäjiä kohtaan yö öyhötyksissäsi.
En minä ole mikään eri henkilö. Kyllä taas menee överiksi nuo pöpin jutut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas missä olen uhkaillut metsästäjiä?
Nyt muuten tuli perätön syyte minua kohtaan. Pian poliisit koputelee ovellesi!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Patollogisella valehtelijalla yläkerta olisi remontin tarpeesa ,eikö ne persut käytä vasaraa yläkerran remontissa.🤫🤫🤫🤫
- AnonyymiUUSI
Minä en ole kirjoitellut tänne moneen kuukauteen yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Öyhötä sinä täällä minä siirryn metsästäjien Facebook ryhmään. Tämä on pöpi palsta.
- AnonyymiUUSI
Älä anna narsistille periksi ,luulee olevansa vahvempi.😁😁😁
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111123
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385028- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303849- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222965- 742821