Koloradon kuoriaiset.
Päätöksen myrkyttämisestä teki Ruokavirasto. Luomutila menetti myrkyttämisen takia tältä kesältä koko perunasadon.
Peruna sato pitää korvata täysmääräisesti
Anonyymi-ap
4
60
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eihän niissä perunoissa vikaa ole kera ötököt myrkytettiin. Kattilaan vaan
- AnonyymiUUSI
Potut ei oo nytsitte enää luomua. Netis olen nähny, kun hanhet tai ankat putsaa koloradokuoriaiset pellosta tehokkaasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Potut ei oo nytsitte enää luomua. Netis olen nähny, kun hanhet tai ankat putsaa koloradokuoriaiset pellosta tehokkaasti.
Eikös luomu nyt ole muutenkin resurssien väärin käyttöä. Heikkolaatuisemmalla tuotteella pienempi sato.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös luomu nyt ole muutenkin resurssien väärin käyttöä. Heikkolaatuisemmalla tuotteella pienempi sato.
Hesa haluaa luomua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011442
- 1447086
- 1025848
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425209- 524321
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304099- 613564
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323561- 793110
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223085