kuusibaarissa pinnan alla kytenyt jo kuukausia turhautuminen luotsien toimintaa,tai nimenomaan toimettomuutta koskien
mihinkään ei puututa,paitsi jos hyvä frendi pyytää hiljentämään jonkun joka vaan antaa takaisin ko henkilölle
selityksiä löytyy kyllä,floodaaminen ei riko sääntöjä,en voi puuttua, yp ei ole antanut ohjeita,en voi puuttua
ja sitten erään luotsin siviilinikit..jengi riehuu..luotsi piiloutuu siviilinikkinsä taa
pitäiskö ylläpidon oikeesti tehdä asialle jotain
huorittelua ei pitäis sietää,eikä mies luotsit sitä siedäkkään,mutta nais luotsit ummistaa silmänsä kuten myös sille,että ruutu täytetään samalla roskalla
kuusibaari
20
186
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen Pohjois-Korean chattia jos kaikki tuollainen ahdistaa, ja on niin kädetön ettei osaa ruksia käyttää, vaan jonkun pitäisi sekin puolestasi tehdä.
- Anonyymi
kyse ei ole ruksista,vaan epäoikeudenmukaisesta luotsaamisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyse ei ole ruksista,vaan epäoikeudenmukaisesta luotsaamisesta
Suurimmasta osasta luettelemistasi ongelmista pääsisit eroon ruksaamalla, niin me muutkin tehdään. Luotseille suotakoon myös oma chattirauha, eihän ne luotsaamista ammatikseen tee. Mitä yhteistä hyvää sä muuten olet tehnyt chatin eteen,
muuta kuin valittanut täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmasta osasta luettelemistasi ongelmista pääsisit eroon ruksaamalla, niin me muutkin tehdään. Luotseille suotakoon myös oma chattirauha, eihän ne luotsaamista ammatikseen tee. Mitä yhteistä hyvää sä muuten olet tehnyt chatin eteen,
muuta kuin valittanut täällä?joka kerta jos kuka nyt vaan lähes pyytää luotsia puuttumaan,ei puutu
eli eipä ole vaan mun ongelmani
- Anonyymi
paras ratkaisu on että miesluotsi master tai leonidas siirretään kuusibaariin
- Anonyymi
Eli eivät saisi jutella siellä missä haluavat? Kuka sen jälkeen haluaisi enää jatkaa tai alkaa luotsiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli eivät saisi jutella siellä missä haluavat? Kuka sen jälkeen haluaisi enää jatkaa tai alkaa luotsiksi?
käsittääkseni luotseille osoitettu luotsattavat huoneet, mikään ei estä vierailemasta silti muissa huoneissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käsittääkseni luotseille osoitettu luotsattavat huoneet, mikään ei estä vierailemasta silti muissa huoneissa
Helpompi se on luotsata huonetta missä käy itsekin, silloin ei oo kokonaan toisten ihmisten kertomusten varassa. Jo pelkkä luotsin paikalla olokin jo rauhottaa huonetta jonkin verran. Luotseja on vaan nykysellään liian vähän!
- Anonyymi
Minusta tässä on ihana toive, oletus, ajatus siitä, että luotsi auttaa, luotsi luo turvaa, luotsi selvittää, luotsi puuttuu, luotsilla on supervoimat. En yhtään ihmettele, että siihen turhautuu jos näin ei käykään.
Muistan ajan jolloin floodaaja lensi heti pihalle ja sai bannit. Nyt sexibotti lauleskelee koko ajan, sen kummemmin ylläpitoo häiritsemättä. Puhumattakaan ihan muista, ihmis-"roboteista", jotka täyttävät ruutua häiritsevällä tavalla.
Ainahan niill järjestyksenvalvojilla on ollu siviilinikkejä, luotsaavat sitten kun sille päälle joskus sattuvat. Ei oo varmaan kovin kiitollista olla täällä suo24messa luotsina, järkky homma, en tiedä mitä ominaisuutta ruokkii, pitää täällä luotsin merkkiä rinnassaan. - Anonyymi
joka viikonloppuista touhua on uhkailut yms eräiden sättäreiden toimesta
kyl tuollaseen pitäs puuttuuu- Anonyymi
Eikös noi uhkailut ole enempi poliisiasia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös noi uhkailut ole enempi poliisiasia?
Luulisi, että ensiapuna : luotsit ja/tai ylläpito tykkäis puuttuu asiaan, ja ottaa kantaa näissä tilanteissa? etenkin jos on vielä paikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi, että ensiapuna : luotsit ja/tai ylläpito tykkäis puuttuu asiaan, ja ottaa kantaa näissä tilanteissa? etenkin jos on vielä paikalla?
Ota ruutukaappauksii uhkaavasta tekstistä ja lait suoraan ylläpitoon. Ja/tai poliisille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
täysin samaa mieltä!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota ruutukaappauksii uhkaavasta tekstistä ja lait suoraan ylläpitoon. Ja/tai poliisille.
eiköhän sinne ole moniki laittanut
tuntuu vaan ettei mihinkään reagoida
ja alkuperäseen viestiin kommentoin ,että vapaaehtoista luotsata,mutta siitä napista voi myös luopua, jos ei uskalla puuttua mihinkään
- AnonyymiUUSI
Se on jännä että nää vaikeudet ja riidat tuntuvat aina liittyvän tiettyihin samoihin henkilöihin, ja sit huudellaan luotseja apuun. Oisko aika katsoa myös peiliin joskus?
- AnonyymiUUSI
Suurimmalla osalla ei oo tosiaa mitään ongelmia sätissä, mutta muutamilla tuntuu olevan niit koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmalla osalla ei oo tosiaa mitään ongelmia sätissä, mutta muutamilla tuntuu olevan niit koko ajan.
Hyvin sanottu!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Olihan tässä alottajan mukaan luotsi antanut jollekin "ensiapua" mutta se oli väärin autettu koska se oli sen "frendi", jolle joku oli vaan "antanut takaisin". Eli kirjottajan mukaan väärin autettu!
Ja voisko joskus vaan olla "antamatta takaisin" ja käyttää vaikka ruksia sen sijaan? Tai antaa asian kokonaan olla ja jatkaa vaan omia juttujaan?- AnonyymiUUSI
täällä on juttui jossa on annettu takasin jo vuosikausia eikä kukaan enää tiiä mistä se riita on joskus alkanu. varmaa on ainoostaan se että se tulee jatkumaan edelleen vuosia ku kumpikin antaa aina toiselle takasin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070