Hopealla on korkea hinta. Sotkamon hopeakaivos pyörii todella hyvin. Silver on hyvä kaivos.
Hopea Jalometalli
10
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jalokiviäkin esiintyy Sotkamossa. Jalokivi ja Jalometallikorut ovat hienoja ja arvostettuja.
- Anonyymi
Kaivosyhtiö Silverillä on louhimista vuosikymmeniksi eteenpäin. Osakkeita todella runsaasti.
- Anonyymi
Hopea-kulta-sinkki-lyijy-kaivos kyseessä? Minustakin on todella arvokas Jalometallikaivos. Hopealla ja kullalla todella korkeat hinnatkin.
- Anonyymi
Aivan.
- Anonyymi
Kaivokset suurenevat ajan kanssa.
- Anonyymi
Hopea on Jalometalli ja hinta todella korkealla.
- Anonyymi
Nousussa hopean hinta entisestään.
- Anonyymi
Hopeakorut ovat todella kauniit Jalokivillä. Hopeiset aterimet kuuluvatkin keittiöni juhlahetkiin tarjottimineen.
- Anonyymi
Silverillä on useita louhoksia ja esiintymiä paljon.
- Anonyymi
Onko siellä kaivos?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307