Mieheni Eero sai aivoverenvuodon kesäkuun alussa,olimme juuri lähdössä puutarhamatkalle Eestiin.Kuntoutus meneillään,lievä oikeanpuolinen halvaus,hän pystyy jo jonkinverran liikkumaan kainalosauvojen avulla mutta puhuminen ja kirjoitus vaikeaa.
Hänen pyynnöstään hyvän loppukesän toivotukset tämän palstan lukijoille!
Kesäterveisin Eeron puolesta Marita
Palstalaisille
15
1103
Vastaukset
- zakzak
Toivotan teille molemmille.
Zakzak - sirkku:)
Voi, kuinka ikävää oli lukea tällaista viestiä.
Positiivista oli kuitenkin, että selvisitte ikään kuin säikähdyksellä; itselläni on tuollaisesta tapahtumasta ikävämpiä kokemuksia...
Kaikkea hyvää teille molemmille! Eeroliini on ollut ystävällinen keskustelija palstallamme. Kerro terveiseni!
Mitäs, jos jatkaisit edelleenkin eeroliinin puolesta...? Voisi olla jonkinlaista terapiaakin - jos ymmärrät mitä tarkoitan... - taikis
myös lämpöiset kesäterveiset ja paranemisen toivotukset.
- TR.maalariN
ja sinnikkyyttä teille kummallekin kuntoutumisen mutkikkaalle polulle...
Sen mitä Eeroliinin tänne kirjoittamista jutuista muistan, niin ensimmäinen mielikuva on positiivinen perusasenne...
Se kantaa pitkälle vaikeinakin aikoina.
Olisi mukavaa jos kirjoittelisitte välillä yhdessä kuulumisianne...
Ja Eeroliinille terveisiä, että tänne mahtuu kirjoitusvirheitä ;))))- jenkaten
Olen kokenut saman sairauden,minulta meni liikun-
ta kyky vasemmalta puolelta ja tasa paino.Kuntou-
duin siitä hyvin.Olin työelämässä vielä yli kym-
menen vuotta.Älä anna masennuksen voittaa,kyllä
siitä toipuu.Sen minkä luonto tekee,sen luonto
parantaa,näin minulle sanoi lääkäri.
Kaikkea hyvää ja voimia harjoitteluun!
- Marion.T
Ikävä että tuollaista tapahtuu, mutta elämään mahtuu valitettavasti kaikenlaista.
Onneksi kuntoutus on jo meneillään ja pahin takanapäin.
Toivotan teille molemmille sydämestäni kaikkea hyvää ja jaksamista kuntoutukseen.
Toivon että eeroliini vielä palaa kirjoittamaan palstalle.
Terveisin: maron (hän varmaankin muistaa minut paremmin tällä nimimerkillä) molemmille,sekä henkistä vireyttä,että fyysistä tervehtymistä miehellesi.
Elämän asenne taitaa hänellä ollakin mallillaan,kun muistaa meitä palstalaisiakin,kiitos siitä hänelle ja myös sanansaattajalle.
Toivon oikein myönteistä kesää Teille.
Terveisin emw34- Pirre*
elämään eeroliinille ja sinulle jota hän joka käänteessä jaksoi kehua ja ylistää..:))
Jokainen päivä on voitto tästä eteenpäin, äitini on kuntoutunut melkein ennalleen, vajaa vuosi sitten saadusta aivoinfarktistaan. - toivottavasti
saamme Sinut kohta takaisin. Järkeviä ihmisiä ei täällä ole tosiaan liikaa, yhtään ei ole varaa menettää.
- n52
mahdollista hyvää teille molemmille ja paljon myötätuulta jatkoon!!
Kesäterveisiä Kotkan suunnalta sinne. - saman kokenut
Terveisiä Eerolle ja jaksamista sinulle Marita Eerosi rinnalla. Elämä koittelee välillä kohtuuttomasti. Pitäkää huoli toisistanne.
- jaanamaikki
pikaista paranemista,tsemppiä!
- sinih52
elämäänne, jaksamista yhteiselle tiellene.
ja voimia kuntoutukseen.
hyvää kesää...:=)))) Aurinkoisia päiviä ja jaksamista teille molemmille. Jokainen päivä ei varmasti ole helppo, mutta yhdessä ponnistellessa ilon löytäminen vaikeinakin hetkinä onnistuu varmaan helpommin kuin yksin pinnistellessä. Iloitsen Eeroliinin puolesta, että hänellä on sinut rinnallaan.
Toivottavasti taas pian "kuulemme" Eeroliinin positiivisia kommentteja täälläkin.
Hyvää matkaa kohti parempia päiviä.;)- HYVÄÄ KESÄÄ
ja olen ajatuksissa mukana,miehesi on hauska ja mukava ihminen joka auttaa muita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634