Jos mitataan, niin onko tulokset julkista tietoa?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Sahtijäämät peittää huumeiden käytön.
- Anonyymi
Tuskinpa mitataan.
- Anonyymi
Paskaputki mittaa.
- Anonyymi
Pitäiskö sitten mitata ?
- Anonyymi
Sysmäläisille junteille tekis hyvää tuo tajunnan laajentaminen kun katselee ja kuuntelee näitä kylällä liikkuvia setämiehiä. Eräskin sysmäläisen liikkeen mies elvistelee olevansa käynyt thaimaassa maksullisissa naisissa ikäänkuin tämä olisi joku meriitti eikä suuri häpeä.
- Anonyymi
Jännä tämä thaimaan maksullisissa naisissa vierailu otsikon alla mitataanko Sysmässä huumejäämiä jätevesistä.
- Anonyymi
Peukaloa vaan kehiin niin hyvä siittä tulee.
- Anonyymi
Mitäs sitä maksullisissa kun Sysmässäkin saa aika helposti.
- Anonyymi
Siis huumeita vai maksullisia naisia , vai molempia ?
- Anonyymi
Kyllä mitatataan jätevedestä kuukausittain.
- Anonyymi
Taitaa olla aihetta...varmuus on paras.
- Anonyymi
Kyllä mitataan
Ja laitetaan Päijänne tunnelia pitkin Helsinkiin👍👍👍👍 - Anonyymi
Jos mitataan niin mikä on tulos ? Tärkeä asia tietää täällä meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525