Saan mielihyvää pukeutumalla naisten vaatteisiin. Kaikki lähtee alusvaatteista. Ensin nylon-sukat ja sukkanauhaliivit päälle. Sitten siihen 60-luvun lailakinnusmainen mekko. Jälkaan stretch-saappaat, joissa varsi saa olla yli polvien. Olo on turvallinen ja hyvä. Hiuksiin koristelaite ja se on siinä-Tuula tyttönen.
Ensimmäiset muistot naisten vaatteista ovat 3-5 vuotiaana, jolloin kokeilin usein naisten kenkiä. Myös silloin muodissa olleita nylon-sukkia. Fantastinen tunne. Tuo sama tunne on säilynyt tähän asti. Minulla on naisten alushousut ja monesti myös sukkahousut miesten vaateiden alla. En ole homo vaan naista rakastava mies. Silti joskus olisi kiva kokeilla toisen samanlaisen kanssa miltä se tuntuisi. Varsinkin jos toinen olisi hoikka ja alistuva.
Olisiko kellään kuvia miehistä naisten alusvaatteissa tai naisena?
She-male on ok, mutta ihan muitakin.
Olen transvestiitti
12
5111
Vastaukset
- Nelkyt ja risat
60-luvun kuvia tai linkkejä naisista kaipaan myös.
- Toinen transvestiitti
Hyvät sivut. Laita lisää jos vain tiedät.
- karita.
moi. olen samanlainen pidän naisten vaatteista mutta haluaisin samaa kuin sinäkin olen 168.72.50 nuorekas kaveri olen harrastanut tyttöilyä murros iästä asti mutta nyt se on ollut aktivisempaa.
haluaisin tuntea toisen kosketuksen.
kirjoitteleterveisin Karita. - Anonyymi
Minulla on ihan sama tilanne, että saan mielihyvää pukeutumalla naisten vaatteisiin. On todella ihanaa pukeutua ihan rauhassa alusvaatteisiin. Ensin pikkuhousut ja tiukka korsetti tai korseletti, jossa on sukkanauhat, joihin kiinnitän nylon-sukat. Pienet silikonirinnat rintaliiveihin ovat mukavat ja aidon tuntuiset. Kun sitten pukee tiukan ja lyhyen kotelomekon tai lyhyen hameen paitapuseron kanssa, tuntuu ihanan naismaiselta. Kun vielä jalkaan laittaa korkkarit tai polveen asti ulottuvat korkeakorkoiset saapikkaat, niin sitä on ihan kuin eri ihminen tai oikeastaan sitä onkin. Niin minä ainakin haluaisin olevani, eli nainen, ainakin hetkellisesti. Tuosta naiseksi laittautumisesta jäi tietysti vielä pois peruukin pukeminen ja meikkaus, mikä ei ole minun vahvimpia puoliani, mutta edistyn siinäkin pikkuhiljaa.
Kun olen kunnolla laittautunut, menen peilin eteen, josta minua katsoo sellainen pitkä vaalea nainen. Olen monesti lopputuloksesta niin tyytyväinen tai oikeastaan ylpeä, että mieleni tekisi huutaa kaikille ihmisille, tulkaa nyt katsomaan minua. Hassua ajatella näin, koska olen vain kotona turvallisesti neljän seinän sisällä.
Minun ensimmäiset muistot naisten vaatteista ja niiden pukemisesta ovat jostain murrosiästä, jolloin kokeilin usein äidin vaatteita ja naisten kenkiä. Minäkin tykkäsin nylon-sukista, jotka oli ihana vetää jalkaan, se oli fantastinen tunne. Se muisto on jäänyt näihin päiviin saakka.
Minäkään en ole homo eikä minulla ei ole mitään intiimejä kokemuksia miesten kanssa. Ainoat seksikokemukseni ovat naisten kanssa, mutta naiseksi pukeutuneena tulee aina kieltämättä mieleeni, millaista olisi olla jonkun samanlaisen ihmisen kanssa, kokeilla millaisia seksin muotoja sitä voisi yhdessä harrastaa. Tietysti ymmärtäväinen ihan miehinen mieskin voisi tulla kysymykseen, mutta mistä sellaisen tämmöinen ikäneito enää löytäisi.
Mutta haluan kuitenkin kannustaa kaikkia meitä transvestiitteja jatkamaan tätä harrastusta, koska emme pääse siitä ikinä eroon, vaan se vietti on meidän sisimmässämme lopun ikää. Nautitaan tästä naisellisuudestamme salaisesti tai julkisesti. tv. Päivi - Anonyymi
Sama minulla. On ihanaa pukeutua naiten vaateisiin. Rakastan sukkahousuja ja lyhyitä hameita. Aikaisemmin oli vaikeaa hyväksyä asia ja tunsin häpeää taipumuksestani. Vanhemmalla iällä olen oppinut hyväksymään itseni ja nautin pukeutumisesta. Elämäni paras päätös oli, kun ensimmäisem kerran kokeilin naisten sukkahousuja.
Tämä kestää läpi elämän.
Timo - Anonyymi
Kyllä ihanaa on pukea sukkahousut , lyhyt hame ja korkkarit ! Muodin huipulle ohjelmassa on sami syköllä hame ja sukkahousut . Olisipa itsekkin noin rohkea !
- Anonyymi
Aika moni transvestiitti haluaa pukeutua samalla tyylillä kuin äitinsä nuorena.
- Anonyymi
Kyllä niin samaa mieltä - jaan ajatukset. Sukkahousut ovat aivan ihanat ja toimii täydellisesti hameen / mekon kanssa. Korkkarit jalkaa (tuomaan myös ryhtiä), meikkiä kasvoihin, kynsiin lakkaa, muutamat korut ja peruukki sekä vähän rintavarustusta. Näin toinen minäni on kuoritunut esiin.
En muista tarkkaan milloin ensimmäisen kerran sukkiksia kokeilin (varmaan jo ennen teiniaikaa), mutta hyvältä ja omalta ovat aina tyttöjen / naisten vaatteet ja jutut tuntuneet.
Pikku hiljaa on välineistö lisääntynyt ja taitokin meikkaamisen suhteen... On aina yhtä ihanaa laittautua. - Anonyymi
Onhan se ihanaa pukeutua sieviin naisten vaatteisiin. Itse olen jo 50v mies, mutta urheilen paljon, joten kroppa ja erityisesti reidet ja sääret timmissä kunnossa. Ihaninta on pukeutuneena lähteä myös ulkoilemaan, joten ei muuta kuin lähikaupunkiin autolla ja rohkeasti esille.
- Anonyymi
Rohkeaa taitaisi olla omalla paikkakunnalla kävely, ei omalla autolla ajaminen toiselle paikkakunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeaa taitaisi olla omalla paikkakunnalla kävely, ei omalla autolla ajaminen toiselle paikkakunnalle.
No, kyllä minä siellä toisella paikkakunnalla sitten ulkoilen. Käyn kahviloissa, marketeissa yms kaupoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207