Tottahan se on

Anonyymi-ap

että ne toiset, tulevat sättiin vain riitelemään, arvostelemaan, vitt.kett.ärsyttämään, hankaloittamaan toisten sätissä viihtymistä, provosoivat, ilkeilevät, nauttivat saamastaan huomiosta ja tilasta, käyttäytyvät ongelmallisesti, perustelevat käytöksensä jotenkin niin : että
"Minähän en tästä minnekään lähde, häviä, en vaikka toivoisitte, Olen tässä ihan vaikka teidän kiusana, voittehan te yrittää saada minua pois, mutten minä kuitenkaan minnekään lähde, seison tässä enkä muuta voi".

17

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      .....Ja jos jotain omaa ajatustasi joskus erehdyt kirjoittamaan....niin yäk tms tulee heti kommenttina....

      • Anonyymi

        Se on se...mummomafia....


    • Anonyymi

      Ei makuasioista kannata ottaa nokkiinsa. JOs on liian nättinokkanen, niin ei kannata tulla koko sättiin laisinkaan

      • Anonyymi

        Väestönvaihtoa sätissäkin.
        Ilkeämieliset saa jäädä ja muut ulos!


    • Anonyymi

      Kunpa kukaan ei tuntisi oloaan ketään toista huonommaksi kirjoittajaksi, kunpa kukaan ei osoittelisi toiselleen kuinka paljon parempi hänen eistyksensä onkaan, kunpa kukaan ei sanoisi ilkeän loukkaavan rumasti toisilleen. Kunpa kiusaajat näkisivät itsensä kiusatun silmin.

      mutt ikävä kyllä,
      niin se vain on.
      Rohkeimmat ja suulaimmat ja sätin kodikseen tuntevat,
      yksityisasioitaan sätissä ylellä hoitelevat,
      rulaa.

    • Anonyymi

      Jotkuthan kokevat kiusaamiseksi jopa eri mielipiteen kuin itsellä 🤔 Kun ihmisiä on paljon, niin on mielipiteitäkin. Ruksi X on oiva apu, jos tuntee, että jonkun jutut ei miellytä. Eihän niitä silloin ole pakko edes lukea.

      Kiusaamisen tunne on aina omakohtainen kokemus, ja meillä jokaisella on erilainen määritelmä varmastikin sille tunteelle, että milloin se ilmaantuu.

      • Anonyymi

        Ruksi on ihan sieltä syvältä ja ruksaaja haluaa pelkästään itseään miellyttävää sättiä. Jokaisella on sama oikeus omiin mielipiteisiin. Kommentit voi helposti ohittaa, ei siihen rukseja tarvita. Oman ruokalistan julistajat ja koirankusettajat kuitenkin täällä jatkuvasti samaa skeidaa suoltavat. Eivät ymmärrä pysyä poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruksi on ihan sieltä syvältä ja ruksaaja haluaa pelkästään itseään miellyttävää sättiä. Jokaisella on sama oikeus omiin mielipiteisiin. Kommentit voi helposti ohittaa, ei siihen rukseja tarvita. Oman ruokalistan julistajat ja koirankusettajat kuitenkin täällä jatkuvasti samaa skeidaa suoltavat. Eivät ymmärrä pysyä poissa.

        Eihän sinun tarvitse elävässä elämässäkään olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka eivät kiinnosta, miksi siis sätissä?
        Mikähän se olisi sellainen puheenaihe joka Sinua kiinnostaa ja olisi oikea? Kommenttisi perusteella ehdottaisin, että sätti ei ole Sinulle oikea paikka ollenkaan. Nenäänpierastu mielensäpahoittaja tunnut olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun tarvitse elävässä elämässäkään olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka eivät kiinnosta, miksi siis sätissä?
        Mikähän se olisi sellainen puheenaihe joka Sinua kiinnostaa ja olisi oikea? Kommenttisi perusteella ehdottaisin, että sätti ei ole Sinulle oikea paikka ollenkaan. Nenäänpierastu mielensäpahoittaja tunnut olevan.

        Et nyt kertonut mitä olet syönyt ja joko piski kusetettu...Joka päivä elävässä elämässä, kaupoissa ym ihmisiä jotka eivät tippaakaan kiinnosta ja silti ovat ja saavat olla läsnä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt kertonut mitä olet syönyt ja joko piski kusetettu...Joka päivä elävässä elämässä, kaupoissa ym ihmisiä jotka eivät tippaakaan kiinnosta ja silti ovat ja saavat olla läsnä..

        Ovathan he läsnä vaikka heidät ignooraakin 🤣😂 (valitettavasti). Eivät vaan pyöri omissa silmissä heidän tyhmät juttunsa.
        Mikä olisi se OIKEA aihe sinun mieleesi, se jää nyt tässä kokonaan kertomatta, kun arvostelet? Eikö olisi reilua kertoa se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan he läsnä vaikka heidät ignooraakin 🤣😂 (valitettavasti). Eivät vaan pyöri omissa silmissä heidän tyhmät juttunsa.
        Mikä olisi se OIKEA aihe sinun mieleesi, se jää nyt tässä kokonaan kertomatta, kun arvostelet? Eikö olisi reilua kertoa se?

        Miten olisi:

        1) Miten osoitat arvostusta muille keskustelijoille?
        2) Miten huomioit muut keskustelijat?
        3) Miten herätät kiinnostuksen omaan tarinaasi, kertomaasi?
        4) Kuinka helppoa on hyväksyä erilaisia ajatuksia muilta keskustelijoilta?
        5) Miten usein tulee tervehtiä muita keskustelijoita?
        6) Miten keskityt muiden keskustelijoiden juttuihin, riveihin, ajatuksiin, perusteisiin?
        7) Kuinka tarkkaan pitää itse tietää, mitä kirjoittelee sättiin?
        8) Voiko ketä tahansa nimitellä sätissä miten tahansa?
        9) Kuinka kunnioitetaan muiden keskustelijoiden yksityisyyttä / yksityisasioita?
        10) Mikä auttais tulemaan toimeen sätissä muiden keskustelijoiden kanssa?

        Oliks tarpeeks reiluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi:

        1) Miten osoitat arvostusta muille keskustelijoille?
        2) Miten huomioit muut keskustelijat?
        3) Miten herätät kiinnostuksen omaan tarinaasi, kertomaasi?
        4) Kuinka helppoa on hyväksyä erilaisia ajatuksia muilta keskustelijoilta?
        5) Miten usein tulee tervehtiä muita keskustelijoita?
        6) Miten keskityt muiden keskustelijoiden juttuihin, riveihin, ajatuksiin, perusteisiin?
        7) Kuinka tarkkaan pitää itse tietää, mitä kirjoittelee sättiin?
        8) Voiko ketä tahansa nimitellä sätissä miten tahansa?
        9) Kuinka kunnioitetaan muiden keskustelijoiden yksityisyyttä / yksityisasioita?
        10) Mikä auttais tulemaan toimeen sätissä muiden keskustelijoiden kanssa?

        Oliks tarpeeks reiluja?

        Et edelleenkään vastannut kysymykseeni, eli mikä on sinun mielestä se oikea aihe, jos ruuasta tai eläintenhoidosta ei ollut sellaiseksi. Vaikkakin siitä keskustelua syntyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edelleenkään vastannut kysymykseeni, eli mikä on sinun mielestä se oikea aihe, jos ruuasta tai eläintenhoidosta ei ollut sellaiseksi. Vaikkakin siitä keskustelua syntyi.

        Tosi mukavaa, kun innostuit kyselemään!! Sopisiko sinulle Valion, K-Kaupan, Arlan, Hellapoliisin, Soppa365:n, Yhteishyvän tai Marttojen ruokalistojen vertailu? Tai vaihtoehtoisesti voisit keskustella koiran tarvitsemasta päivittäisestä liikunnasta ja terveellisestä ruokailusta? Oisko tässä jotain sulle sopivaa aihetta?


    • Anonyymi

      Onko oikeesti, aikuisten vanhimpien oikeesti, totta, että
      Vanhimmat / Viisaimmat -chathuoneessa on hämärtynyt
      käsite: "kiusaaminen"

      Taitaa jopa alkeellisin tekoäly osata keskustella kiusaamatta,
      Saati naapurin Ville, vaikka monenlaisia mielipiteitä - mutuja - esittääki ja aina omaksi edukseen, tietty!

    • Anonyymi

      Jotenkin tuollainen kiusaaminen, solvaaminen, provoilu, ilkeily on
      sätissä
      jo sellaista epäolennaista, pelkkää taustakohinaa, solinaa, mutinaa,
      että siihen kiinnittää
      yhtä vähän huomiota kuin
      erilaisiin mainoksiin nettisivuilla
      ....
      katseet tottuneet katsomaan ø^_ohi_^ø

      • Anonyymi

        Oisko siellä osa jo tottuneita kiusaajia, etteivät näe mitä roolia esittävät ja kehä kiertää ykköseltä useammalle levelille, koskaan kohtaamatta peiliä, joka menis älyn välähdyksest rikki?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe