Hyvinkää Riihimäki ajoaika

Anonyymi-ap

Kyl se vaan on nopea kun päästää Arolammintietä ympyrästä ympyrään 120-140km/h.
Ei kannata motarille mennä, enempi matkaa enempi kuluu sähköä ja enempi menee aikaa.
Kertoimella kolme tulee säästöä kun antaa mennä reippaasti.

11

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yx hyvä kellotuspaikka on kans keskustasta 54-tielle, nyhrääjät nysvää radanvartta ja sit Ryttylään menijät koettavat saada kiihdytettyä yli 40 nopeuteen ennen käännöstä.
      Mutta tuosta kun polkaisee jäähalliin ohi ympyrään ja siitä Lempivaaran ja Hausjärven kirkon kulmalta niin saa mennä omaa tahtia ja on hyviä suoria ohitella köröttelijöitä.

• Anonyymi

Mä sanoin kerran liikennevaloissa takana pitkään roikkuneelle puskurissa kiinni ajaneelle kun tuli viereen kääntyvän kaistalle että jos ei olis poliisia ja peuroja hirviä tai muuta tielle loikkijia niin se ei pysyisi mun perässä.

• Anonyymi

Kun Riihimäen ja Hyvinkään rajalla ottaa askeleen, ei siihen montaa sekuntia mene ja on toisen kaupungin alueella.

• Anonyymi

Paha mieli oli naamakirjassa tullu tojotistille kun ajeli Volvon perässä, ei se kauhean korkealla ole kynnys että toisen ajamisesta kiinnostuu 😂😂.
      Muistaakohan itse olla täydellinen, meni seurantaan tekeekö virheitä, tuosta nurkilta kun liikkuu minne meneekin 😂😂😂

• Anonyymi

Kaahareilta ja rattijuopoilta kortti pois kokonaan ja ajokki valtiolle.
      Plus tuntuva sakko.

• Anonyymi

Idioottikaahareiden takia saamme hidastustöyssyjä .

• Anonyymi

Nysvääjien takia joutuu nostaa nopeuksia aina kun voi

• Anonyymi

Hanaa vaan, hitaammista ohi!

• Anonyymi

Oletpas ylpeä itsestäsi. Itse menin kerran Internetiin ja olin jo toisella puolella maapalloa sekunnin murto-osassa

• Anonyymi

Jep! Se onkin ihan eri hommaa kun koettaa Riihimäellä liikkua sujuvasti !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe