Onko täällä muita jotka juo päiväs litran tai alle? Minä juon normaalisti 3-4 lasillista päivässä ja pärjään sil ihan hyvin
Veden juominen päiväs
11
244
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä, juon silloin kun on jano
- Anonyymi
En oo sit ainakaan ainoo. Paljonko juot yleensä päiväs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo sit ainakaan ainoo. Paljonko juot yleensä päiväs?
3-5 lasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-5 lasia
Miksi juotte?.
- Anonyymi
Juon yleensä ruoan yhteydessä mutta välttämättä aina ei tuu muuten juotua. Nyt kesällä oon juonut vähän useammin, kun on ollut niin lämmin.
- Anonyymi
Sama mul. Juon koulus ruokailus lasillisen ja sit kotona päivällisellä ja iltapalal. Koulu aamuin harvoin tulee juotua mitää.
- Anonyymi
Itse killitän maitoa kun janottaa, siitä saa kaliumia.
- Anonyymi
Kannattaa juoda vettä se 1-2 litraa. Parin vuoden päästä aika ikävä yllätys kun tuleekin munuaiskiviä liian vähän veden juomisen takia.
- Anonyymi
Vaimoni juo 400ml vuorokaudessa,alkaa olemaan aika kuiva.
Suosittelen näille,kivityksien istujille samaa kuuria. - Anonyymi
10 menee päivässä sit yöllä kusettaa saatanasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687574Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774