Pankeille tuntuu nykyään olevan iso raha sata tuhatta euroa lainata.
Pankit konkurssissa vai köyhiä
11
103
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pelkäävät rahan arvo vielä tästä nykyisestä enemmän putoaa.
- AnonyymiUUSI
Taitaapi pankeilla olla rahasta pulaa, kun eivät helpolla lainaa.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa seurata mistä pankeista rahat alkavat loppumaan ettei tule yllätyksenä rahaa ei ole enää tilillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa seurata mistä pankeista rahat alkavat loppumaan ettei tule yllätyksenä rahaa ei ole enää tilillä.
Työnantaja maksaa rahat pankkiin ei se ole pankin rahaa.
- AnonyymiUUSI
Pankkeihin ei nykyään paljon investoida osakekurssit romahtanut.
- AnonyymiUUSI
Nordean kurssi noussut 5 vuodessa 96,8%, eli sijoitus liki tuplaantunut ja osingot päälle.
https://www.google.com/search?q=nordea+osakekurssi&oq=nordea+osakekurssi&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDcwMDZqMGoxqAIAsAIB&sourceid=chrome&ie=UTF-8
- AnonyymiUUSI
Kuka se nyt köyhälle haluaa lainata kun voi lainata rikkaalle.
- AnonyymiUUSI
Et näköjään älyä, ei rikkaat lainaa ota, he pärjäävät muuten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään älyä, ei rikkaat lainaa ota, he pärjäävät muuten.
Rikkaat sijoittaa lainarahalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat sijoittaa lainarahalla
Tottahan näin on. Itselle pankista soittivat, että minun pitää avata toinen tili, kun ei kaikki rahat yhdelle tilille enää mahdu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan näin on. Itselle pankista soittivat, että minun pitää avata toinen tili, kun ei kaikki rahat yhdelle tilille enää mahdu.
Samma här. Kysyi tunnukset ja sanoi hoitavansa uuden tilin pystyyn joten huoletonna saa taas tienata eikä ihan heti rahoille uutta tilaa tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040