Miksi Joutsassa siedetään eri kunnassa asuvaa Kunnanjohtajaa? Onko hän sitä lessusukua? Kerää km korvauksia roudaamalla päivittäin Jyväskylästä duuniin.
Ei varmaan ole niin ylivoimainen, ettei kylältä löytyisi korvaajaa.
Kulkumies kunnanjohtajana?
22
413
Vastaukset
- Anonyymi
Kait se laskuttaa kilometrit vaik tekis etätöitäkin, kukas niitä valvoo. Ja eikös sisäilmaongelmien takia ole etätyösuositus virastotalon työntekijöillä. No täytyyhän sitä julkisuutta jollain tapaa hakea........
- Anonyymi
Laskuttaa!
- Anonyymi
Onhan se sentään paljon parempi kuin Luhangassa! Katsokaa miten siellä epäonnistuttiin, kun otettiin kylänmies kunnanjohtajaksi.
- Anonyymi
Luhangan kunnanjohtaja on aivan tyhjä toimittaja.
- Anonyymi
Siitä sonnista voi kirjoittaa toisaalla.
- Anonyymi
Eikös nämä L-mafian ukotkin ole aika sonneja.
- Anonyymi
Noita saa...nan nissisiä roikkuu joka puolella yhteiskunnan harmina.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi noita lessuja edes päästetään ihmisten kiusaksi. Niiden reviirihän kuuluu olla Oulun seudulla ja siitä hieman etelään.
- Anonyymi
Onko se asianajotoimisto vielä kylällä?
- Anonyymi
Mistä kunnasta ei käytäisi rajojen yli duunissa . Joutsastakin ajelevat Jyväkylään ja muuallekkin eikä se närästä ketään . Kuka tässä kylässä on hän????
- Anonyymi
Rupusakki on erikseen, mutta kyllä kunnanjohtajan tulee olla itsekin kuntalainen, eikä mikään pakolainen.
- Anonyymi
No mutta mistä tuollaisen aatoksen tekasit ? Tavallinen duunihan se on .
- Anonyymi
Miksei muuta joutsaa ni lyhenisi tuo työmatka
- Anonyymi
Mitä km-korvauksia? Verotuksessa tulee työmatkavähennyksiä, mutta ei kunta mitään erillistä korvausta maksa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kunnon korvaukset ja tuet pitää olla ja palkkaakin pitää saada.
- AnonyymiUUSI
Nissinenhän pyrki Jyväskylän valtuustoon kokkarina. Eikös lessut ole yleensä kepulaisia?
- AnonyymiUUSI
Valtuustopaikkahan olisi ollut vain luottamustehtävä, eikä työpaikka. Olisiko se huuhaa sitte toiminut päivän Joutsan kundiksena ja illat työstämässä Jyväskylää?
Aika kornia! - AnonyymiUUSI
Sanon sen taas , että Nissukka on söpöläinen. Vastustamattomat huulet.
- AnonyymiUUSI
Kun mies noin kirjoittaa, kai se niin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun mies noin kirjoittaa, kai se niin on.
Ei pakaroita kutsuta huuliksi!
- AnonyymiUUSI
Yks hihuli Vesa Nuolioja kirjoitti kunnanjohtajasta, et onkohan käynyt sähköautoineen Leivonmäellä keskustelemassa tuulivoima asioista. Ihme ja kumma kun Pekka Huikko ei kommentoinut mitään !!!
- AnonyymiUUSI
Mikäköhän siinä kun ei oo edes peukuttanut ?????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081