Otin työkalu pakin ja menin viemään sitä takaisin naapurille. Soitin puhelimella ja kysyin voisinko tuoda sen nyt ? Naapurin miehen vaimo vastasi puhelimeen ja ilmoitti, että hän on kotona ja tulee avaamaan autotallin oven, niin saat se palautettua oikealle paikalle.
Autotallin ovi avautui, kun kurvasin mopolla pihaan. Rouva oli ovella vastassa ja pyysi laittamaan sen hyllylle, jolla oli muitakin työkaluja. Vasta sisälle mennessäni huomasin Rouvan pukeutumisen. Ohut t-paita, josta nännit näkyivät läpi. Nainen huomasi, että tuijotin hänen rintojaan ja sanoi, että ei ne ole kovin isot, jos siis olet niitä tissimiehiä.
Ja ei tuo vielä mitään, pikkarit olivat niin ohuet, että kaikki näkyi aivan selvästi läpi. Nainen nauroi, mutta ei sanonut mitään. Hän otti työkalupakin ja laittoi sen hyllylle. Minä jäin jähmettyneenä paikoilleni. Kaikki seisoi, järki, kyrpä ja minä.
Rouva tuli eteeni ja kokeili röyhkeästi housuni etumusta. Sullahan seisoo komeasti, hän sanoi, kumartui eteeni ja kiskaisi minulta housut kinttuihin, tarttui tukevalla otteella kiinni jäykästä kalustani ja kysyi mitäs tehtäisi, mieheni ei ole kotona.
Miten siinä näin kävi, seuraava muistikuva oli, kun rouva työnsi tai veti kalua sisääni pikkarin puntista. Ja sitten suoritus oli se melko perinteinen, laukesin ensimmäisellä työnnöllä ja sinne meni poikuus rouvan pikkareihin ja valui reisille.
Rouva otti paperia seinällä olevasta rullasta ja pyyhki isommat pois, nosti verkkarihousuni ylös ja ja sanoi, että jatketaan sitten joskus, kun tarvitset työkaluja. Ja niin siinä kävikin puolen vuoden aikana pari kertaa. Silloin onnistui ihan oikeasti.
Mopo tuli korjattua
Anonyymi-ap
0
5932
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560