Moi! Mä tänään aamulla heräsin ja huomasin että mun tili oli estetty whatsappista. On laittanut joskus kanavalle jotain josta on tullu hälytys ja myös että "tämä kanava on suljettu uusilta seuraavilta" Poistin kaikki kanavan sisällön ja koko kanavan. Johtuukohan se siitä vai minkäköhän takia en pääse enää Whatsapp
tilille? Pyysin jo tarkistusta mutta sit siinä on se että se tili ei voi enää käyttää Whatsappia ja siin lukee myös "tämä kanava ei noudattanut käyttöehtoja. Pliis auttakaa jos tiedätte eesjotain!!
Whatsapp ban
Anonyymi-ap
3
273
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sekä yritin ottaa Whatsappin yhteyttä mutta siinä koko ajan lukee "Jotain meni pieleen. Odota ja yritä uudelleen" vaikka laitoin kaikki tiedot oikein.
- Anonyymi
Tässä paras apu:
Heitä se WA-vakoiluohjelma helkuttiin ja siirry käyttämään Signal Private Messengeriä.
Ja jollet usko edellistä muuten, niin ryhdistäydy edes sen verran että lukisit kertaalleen sen WA sonnan käyttöehdot!
Aivan käsittämätöntä paskaa ovat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301159- 65801
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666- 91589
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓137585Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266583- 52506
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33455Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu15452