Moi! Mä tänään aamulla heräsin ja huomasin että mun tili oli estetty whatsappista. On laittanut joskus kanavalle jotain josta on tullu hälytys ja myös että "tämä kanava on suljettu uusilta seuraavilta" Poistin kaikki kanavan sisällön ja koko kanavan. Johtuukohan se siitä vai minkäköhän takia en pääse enää Whatsapp
tilille? Pyysin jo tarkistusta mutta sit siinä on se että se tili ei voi enää käyttää Whatsappia ja siin lukee myös "tämä kanava ei noudattanut käyttöehtoja. Pliis auttakaa jos tiedätte eesjotain!!
Whatsapp ban
Anonyymi-ap
3
270
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä yritin ottaa Whatsappin yhteyttä mutta siinä koko ajan lukee "Jotain meni pieleen. Odota ja yritä uudelleen" vaikka laitoin kaikki tiedot oikein.
- Anonyymi
Tässä paras apu:
Heitä se WA-vakoiluohjelma helkuttiin ja siirry käyttämään Signal Private Messengeriä.
Ja jollet usko edellistä muuten, niin ryhdistäydy edes sen verran että lukisit kertaalleen sen WA sonnan käyttöehdot!
Aivan käsittämätöntä paskaa ovat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473