On se kummaa, että jos Suomen luontoon kuuluva susi tulee pihalle tai muuten nappaa koiran, sutta vaaditaan heti tapettavaksi! - Mutta jos tsekkiläinen tappajakoira päästetään/pääsee irti ja tulee pihaan ja tappaa kissoja, kaneja, kanoja ym. kotieläimiä useamman kerran ja useammissa paikoissa, niin pollarisetät vain silittelee tappajakoirien päätä, ja näön vuoksi ja harhautukseksi otetaan hieman verinäytteitä! - Ihan peestä, sanon minä! SUDET kuuluvat Suomen luontoon, mutta vaaralliset, ei-hallittavissa olevat koirat EIVÄT KUULU SUOMEEN LAINKAAN! Koirat ovat vieraslaji, joka on kulkeutunut Suomeen aikoinaan ihmisen mukana! Nämä kyseiset koirat on vaarallisuutensa ja jo aiheuttamiensa vahinkojen takia lopetettava heti!! - Kissan ja kanan ja kanin elämä on paljon arvokkaampi kuin yhdenkään karkailevan tappavan koirapedon! Yhtäkään kotieläintä ei pidä nostaa toisen yläpuolelle, eikä varsinkaan koiria, jotka ovat tappaneet Suomessa (muiden eläinten ohessa!) 17 (seitsemäntoista!) ihmistä viime vuosina 10 vuoden aikana! Tarkista Tilastokeskuksesta, ellet usko!
Karkkilan tappajakoirat lopetettava!
Anonyymi-ap
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Yli 30 cm säkäkorkeuden koirille on oltava hankinta ja hallussapitolupa kuten
- Anonyymi
aseille.
- Anonyymi
Kannatan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489