Etsin naishenkilöä, mielellään 45-65 vuotiasta, voit olla eläkkeelläkin.
Yksin on tylsä matkustaa. En väitä, että olisin tuppisuu ja tylsä mutta seura olisi kivaa.
Minä 56-vuotias, 176/89, asun PKS, työelämässä, hyvin kielitaitoinen, avoin, sosiaalinen jöröjukka:). Kanssani ei aika ja matka käy pitkäksi. Kantasuomalainen.
Menossa vuosien jälkeen käymään lomalla esim. vuodenvaihteessa Kanarialla.
Ei Lanzarote /Fuerteventura. Kuivia laavasaaria.
Tavoistani: laitan aamupalaa, rentoudun auringossa, uin ja myös meressä, tutkin paikkaa kävellen/bussilla/pyörällä, juttelen paikallisten kanssa, kävelyretkiä, ihania lounaita tai illallisia - ulkoilmasta pitää nauttia kiireettömästi.
Matkanvaraus tulee hieman edullisemmaksi 2 hlöltä mutta voin siis ottaa omankin.
Tässä nämä perustiedot
Toteamus ja kysymys kuuluu:
Nyt on elokuu 13.8 ja hyvin siis aikaa tavata ja tutustua täällä niin ei tule yllätyksiä tai ahdistuksia.
Ja sitten se kysymys: kukapa ihana neitonen ottaa yhteyttä, mielellään tuohon ikähaarukkaan mutta muutama vuosi sinne tänne ei varmaan haittaa, voi keskustella.
Lähinnä se kemia ja persoona.
Nyt yhteyttä !
Matkaseuraa Kanarialle joulukuu 2025 tai tammikuu 2026, nainen
Anonyymi-ap
2
488
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, suunnittelen myös matkaa, joulukuun alkupuolelle tosin, kohde vielä avoinna, mietinnöissä Gran Canaria , toisaalta Välimerelle vois lähteä risteilylle, ihan auki suunnitelmat, matkaseura olisi mukava, juurikin omat matkat tyyliin.
Minä 63v nainen.- Anonyymi
Hei, ok. Olin jo unohtanut koko ilmoitukseni. Hah
Nyt löysin sen.
Missäpäin sinä asuskelet ? PKS niin voi nähdä vaikka pikaisesti ja vaihtaa muutama sananen
Välimeren risteilykin voisi olla ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746284MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415348Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594233NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734092Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja623845Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691127- 47900
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29787Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62781- 55758