Etsin naishenkilöä, mielellään 45-65 vuotiasta, voit olla eläkkeelläkin.
Yksin on tylsä matkustaa. En väitä, että olisin tuppisuu ja tylsä mutta seura olisi kivaa.
Minä 56-vuotias, 176/89, asun PKS, työelämässä, hyvin kielitaitoinen, avoin, sosiaalinen jöröjukka:). Kanssani ei aika ja matka käy pitkäksi. Kantasuomalainen.
Menossa vuosien jälkeen käymään lomalla esim. vuodenvaihteessa Kanarialla.
Ei Lanzarote /Fuerteventura. Kuivia laavasaaria.
Tavoistani: laitan aamupalaa, rentoudun auringossa, uin ja myös meressä, tutkin paikkaa kävellen/bussilla/pyörällä, juttelen paikallisten kanssa, kävelyretkiä, ihania lounaita tai illallisia - ulkoilmasta pitää nauttia kiireettömästi.
Matkanvaraus tulee hieman edullisemmaksi 2 hlöltä mutta voin siis ottaa omankin.
Tässä nämä perustiedot
Toteamus ja kysymys kuuluu:
Nyt on elokuu 13.8 ja hyvin siis aikaa tavata ja tutustua täällä niin ei tule yllätyksiä tai ahdistuksia.
Ja sitten se kysymys: kukapa ihana neitonen ottaa yhteyttä, mielellään tuohon ikähaarukkaan mutta muutama vuosi sinne tänne ei varmaan haittaa, voi keskustella.
Lähinnä se kemia ja persoona.
Nyt yhteyttä !
Matkaseuraa Kanarialle joulukuu 2025 tai tammikuu 2026, nainen
3
651
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, suunnittelen myös matkaa, joulukuun alkupuolelle tosin, kohde vielä avoinna, mietinnöissä Gran Canaria , toisaalta Välimerelle vois lähteä risteilylle, ihan auki suunnitelmat, matkaseura olisi mukava, juurikin omat matkat tyyliin.
Minä 63v nainen.- Anonyymi
Hei, ok. Olin jo unohtanut koko ilmoitukseni. Hah
Nyt löysin sen.
Missäpäin sinä asuskelet ? PKS niin voi nähdä vaikka pikaisesti ja vaihtaa muutama sananen
Välimeren risteilykin voisi olla ok.
- Anonyymi
Hei.
Huomasin ilmoituksesi,kun aloin etsiä itselleni matkaseuraa tammikuun vaihteeseen.
Olen nuorekas 63v ,paljon matkustellut,kiva,sosiaalinen ja hyvin kaikkien kanssa toimeentuleva nainen.
Jos matkaseura vielä ajankohtaista,ehkä kuulemisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387