Mehiläinenkö pisti?

Anonyymi-ap

Nyt kun kovasti surraan Keuruun tk:n palveluiden ulkoistamisesta ja uhriudutaan oikein lehtiä myöten. On kuitenkin hyvä muistaa ketkä näiden päätösten takana oikeasti on.
Keski-suomen aluehallituksessa on keskusta/sdp vetoinen porukka. Suurinpiirtein noin puolet koko paikoista ilman, että edes vasemmistoliittoa lasketaan. Tämä porukka päätti yksityistää Keuruun palvelut, ei hallitus.
Sdp ja Super on aina puhaltanut yhteen hiileen. Mitä tekee Super-aktiivi nyt?
Itkee leikkauksia, jotka tiedettiin jo edellisen hallituksen aikana, kun sote uudistus vihdoin saatiin päätökseen. Kiitos vielä Sanna <3
Se oli jo tuolloin 1,5 miljardia euroa alijäämäinen. Tänä vuonna hallitus antaa sotelle 2,2 miljardia lisärahoitusta. Liekkö sekään riitä paikkaamaan tätä järjestelmää, mikä lopulta vie kaikki rahat ja hoitoon pääsystä ei silti ole minkäänlaisia takeita. Hyvinvointivaltio maksaa. Toki sitä hyvinvointia voidaan jakaa välillä pitkin maailmaa. Ihan kuin Suomessa ei olisi sille käyttöä. Hieman ristiriitaista.

20

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuri rättikauppias naapurikunnasta tunnustaa vain kokoomuksen värin. Pyöräile poika sinä vaan, äläkä puutu asioihin, mistä et tiedä mitään.

• Anonyymi

Miten ihmeessä naapurikunnan rättikauppias tietää sinuakin enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmeessä naapurikunnan rättikauppias tietää sinuakin enemmän?

Onkos tuo vastaaja väittänyt tietävänsä jotakin enemmän? Vai menikö kommentti ihon alle?

• Anonyymi

Itse asiaan sulla ei sitten löydy mitään kommentoitavaa, tulit vain jauhamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiaan sulla ei sitten löydy mitään kommentoitavaa, tulit vain jauhamaan.

No näin näytti joku tekevän. Syyttelemällähän asiat paranevat taas ihanasti normaaliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos tuo vastaaja väittänyt tietävänsä jotakin enemmän? Vai menikö kommentti ihon alle?

Ihon alle tuntuu menevän enempi niillä joilla ei ole itse asiaan mitään asiaa vain jauhavat silkkaa paskaa. Jokainen osaa kyllä ajatella omilla aivoilla ja kommentoida jos on jotain asiaa aiheeseen liittyen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihon alle tuntuu menevän enempi niillä joilla ei ole itse asiaan mitään asiaa vain jauhavat silkkaa paskaa. Jokainen osaa kyllä ajatella omilla aivoilla ja kommentoida jos on jotain asiaa aiheeseen liittyen.

Hyvä että tuntuu menevän ihon alle. Yritä pärjätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että tuntuu menevän ihon alle. Yritä pärjätä.

Jatka jauhamista nyt kun kerran aloitit. Varo kuitenkin ottamasta kantaa itse asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka jauhamista nyt kun kerran aloitit. Varo kuitenkin ottamasta kantaa itse asiaan.

Eikös täällä ole vapaa sana? Vai pitääkö kysyä lupa joltakin, mitä haluaa sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös täällä ole vapaa sana? Vai pitääkö kysyä lupa joltakin, mitä haluaa sanoa?

Aina saa sanoa eihän sitä kukaan ole kieltänytkään. Uskon silti, että olet niitä tyyppejä jotka menevät krematorioon ostamaan ristiäismekkoa. Sitten vielä vaikutat kaiken lisäksi niin viattomalta, että oikein sääliksi rupeaa käymään.

• Anonyymi

Kai äänestit itse aluehallitukseen paskaa?

• Anonyymi

Sote uudistukset on ollut silkkaa paskaa hallitusten puolueväreistä riippumatta. Kukaan ei ole vielä saanut sitä toimimaan. Kaikki sitä on kyllä yrittänyt vuorollaan.

• Anonyymi

Juurikin näin. Toimimattomuus ei ole yhden eikä kahden puolueen vika. Puolueet ajavat omien kannattajiensa parasta galluplukuja silmällä pitäen. Tavallista suomalaista tukee yksi puolue ja muut vastustaa. Eihän siitä helvetti mitään tule. Hyvinvointialueille on tärkeää pomojen työpaikkojen säilyminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Toimimattomuus ei ole yhden eikä kahden puolueen vika. Puolueet ajavat omien kannattajiensa parasta galluplukuja silmällä pitäen. Tavallista suomalaista tukee yksi puolue ja muut vastustaa. Eihän siitä helvetti mitään tule. Hyvinvointialueille on tärkeää pomojen työpaikkojen säilyminen.

Pomoista pidetään huolta hoitajista ei niinkään. Tästä on tullut himmeli jonka yhteiskunta maksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tue suomalaista se yksikään vaikka sillä sloganilla yrittävätkin myydä itseensä.

• Anonyymi

Eikai kenellekään tullut yllätyksenä. Yleensä kun säästöjä haetaan kaikki tulee usein maksamaan tuplasti enemmän. Kohta mehiläinenkin ostaa osan palveluista vaikka ampiaiselta ja taas ollaan kusessa.

• Anonyymi

Mikski ette kirjouta oikein mistään.
      Pelkkää tyhmiä huuteluita. Arvotonta tilan tuhlausta

• Anonyymi
        UUSI

Sanopa sinä miten asiat kuuluisi hoitaa? Voisin kirjouttaa vaikka mitä sinun iloksesi.

• Anonyymi
      UUSI

Keskustakin oikein maaseudun puolueena taas asialla. Keskitetään palvelut kaupunkiin ja maaseudulta säästetään.

• Anonyymi
        UUSI

Tällä kertaa ei näy yhtään demaria tai keskustalaista puolustelemassa. Voikun ottaa koville ja he sentään äänestivät.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      12
      2323
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1237
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1185
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1003
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      240
      998
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      914
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      796
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      709
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      709
    Aihe