Nyt kun kovasti surraan Keuruun tk:n palveluiden ulkoistamisesta ja uhriudutaan oikein lehtiä myöten. On kuitenkin hyvä muistaa ketkä näiden päätösten takana oikeasti on.
Keski-suomen aluehallituksessa on keskusta/sdp vetoinen porukka. Suurinpiirtein noin puolet koko paikoista ilman, että edes vasemmistoliittoa lasketaan. Tämä porukka päätti yksityistää Keuruun palvelut, ei hallitus.
Sdp ja Super on aina puhaltanut yhteen hiileen. Mitä tekee Super-aktiivi nyt?
Itkee leikkauksia, jotka tiedettiin jo edellisen hallituksen aikana, kun sote uudistus vihdoin saatiin päätökseen. Kiitos vielä Sanna <3
Se oli jo tuolloin 1,5 miljardia euroa alijäämäinen. Tänä vuonna hallitus antaa sotelle 2,2 miljardia lisärahoitusta. Liekkö sekään riitä paikkaamaan tätä järjestelmää, mikä lopulta vie kaikki rahat ja hoitoon pääsystä ei silti ole minkäänlaisia takeita. Hyvinvointivaltio maksaa. Toki sitä hyvinvointia voidaan jakaa välillä pitkin maailmaa. Ihan kuin Suomessa ei olisi sille käyttöä. Hieman ristiriitaista.
Mehiläinenkö pisti?
20
600
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri rättikauppias naapurikunnasta tunnustaa vain kokoomuksen värin. Pyöräile poika sinä vaan, äläkä puutu asioihin, mistä et tiedä mitään.
- Anonyymi
Miten ihmeessä naapurikunnan rättikauppias tietää sinuakin enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä naapurikunnan rättikauppias tietää sinuakin enemmän?
Onkos tuo vastaaja väittänyt tietävänsä jotakin enemmän? Vai menikö kommentti ihon alle?
- Anonyymi
Itse asiaan sulla ei sitten löydy mitään kommentoitavaa, tulit vain jauhamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiaan sulla ei sitten löydy mitään kommentoitavaa, tulit vain jauhamaan.
No näin näytti joku tekevän. Syyttelemällähän asiat paranevat taas ihanasti normaaliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos tuo vastaaja väittänyt tietävänsä jotakin enemmän? Vai menikö kommentti ihon alle?
Ihon alle tuntuu menevän enempi niillä joilla ei ole itse asiaan mitään asiaa vain jauhavat silkkaa paskaa. Jokainen osaa kyllä ajatella omilla aivoilla ja kommentoida jos on jotain asiaa aiheeseen liittyen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihon alle tuntuu menevän enempi niillä joilla ei ole itse asiaan mitään asiaa vain jauhavat silkkaa paskaa. Jokainen osaa kyllä ajatella omilla aivoilla ja kommentoida jos on jotain asiaa aiheeseen liittyen.
Hyvä että tuntuu menevän ihon alle. Yritä pärjätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tuntuu menevän ihon alle. Yritä pärjätä.
Jatka jauhamista nyt kun kerran aloitit. Varo kuitenkin ottamasta kantaa itse asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka jauhamista nyt kun kerran aloitit. Varo kuitenkin ottamasta kantaa itse asiaan.
Eikös täällä ole vapaa sana? Vai pitääkö kysyä lupa joltakin, mitä haluaa sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös täällä ole vapaa sana? Vai pitääkö kysyä lupa joltakin, mitä haluaa sanoa?
Aina saa sanoa eihän sitä kukaan ole kieltänytkään. Uskon silti, että olet niitä tyyppejä jotka menevät krematorioon ostamaan ristiäismekkoa. Sitten vielä vaikutat kaiken lisäksi niin viattomalta, että oikein sääliksi rupeaa käymään.
- Anonyymi
Kai äänestit itse aluehallitukseen paskaa?
- Anonyymi
Sote uudistukset on ollut silkkaa paskaa hallitusten puolueväreistä riippumatta. Kukaan ei ole vielä saanut sitä toimimaan. Kaikki sitä on kyllä yrittänyt vuorollaan.
- Anonyymi
Juurikin näin. Toimimattomuus ei ole yhden eikä kahden puolueen vika. Puolueet ajavat omien kannattajiensa parasta galluplukuja silmällä pitäen. Tavallista suomalaista tukee yksi puolue ja muut vastustaa. Eihän siitä helvetti mitään tule. Hyvinvointialueille on tärkeää pomojen työpaikkojen säilyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Toimimattomuus ei ole yhden eikä kahden puolueen vika. Puolueet ajavat omien kannattajiensa parasta galluplukuja silmällä pitäen. Tavallista suomalaista tukee yksi puolue ja muut vastustaa. Eihän siitä helvetti mitään tule. Hyvinvointialueille on tärkeää pomojen työpaikkojen säilyminen.
Pomoista pidetään huolta hoitajista ei niinkään. Tästä on tullut himmeli jonka yhteiskunta maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tue suomalaista se yksikään vaikka sillä sloganilla yrittävätkin myydä itseensä.
- Anonyymi
Eikai kenellekään tullut yllätyksenä. Yleensä kun säästöjä haetaan kaikki tulee usein maksamaan tuplasti enemmän. Kohta mehiläinenkin ostaa osan palveluista vaikka ampiaiselta ja taas ollaan kusessa.
- Anonyymi
Mikski ette kirjouta oikein mistään.
Pelkkää tyhmiä huuteluita. Arvotonta tilan tuhlausta- AnonyymiUUSI
Sanopa sinä miten asiat kuuluisi hoitaa? Voisin kirjouttaa vaikka mitä sinun iloksesi.
- AnonyymiUUSI
Keskustakin oikein maaseudun puolueena taas asialla. Keskitetään palvelut kaupunkiin ja maaseudulta säästetään.
- AnonyymiUUSI
Tällä kertaa ei näy yhtään demaria tai keskustalaista puolustelemassa. Voikun ottaa koville ja he sentään äänestivät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122323Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709