Pitkä ei tarkoita automaattisesti isoa, eikä lyhyt pientä. Miestään pidempi nainen ei ole automaattisesti miestään isompi. Miehellä voi olla leveämmät hartiat kuin häntä pidemmällä naisella. Nainen voi olla sirorakenteinen vaikka olisikin pitkä. Tiedän pariskunnan, jossa nainen on miestään pidempi, ja silti sirompi esim hartialevydeltään, ranteistaan jne.. vaikkei miehelläkään ole ylimääräistä.. Joten mikä siinä on, että jotkut ihmiset ovat niin putkiaivoja, että silti luulevat jos on pidempi niin olisi isompi? Muistan kuin minun kaverini, joka oli yli 15cm minua lyhyempi aina naureskeli kuinka hänelle ei mennyt minun käsineet koska hänen kätensä oli suuremmat kuin minun kädet. Hänen paitansa jäivät minulle hartioista löysiksi. Ja hänkin oli ihan normaalipainoinen. Hänen luunsa vaan sattuivat olemaan leveämmät/isommat. Eli pitkä ei ole yhtäkuin iso, eikä lyhyt yhtäkuin pieni.
Miestä pidempi nainen ei tarkoita että olisi iso!
Anonyymi-ap
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa tärkeä asia.
Ootko keskimäärin naisia lyhyempi mies vai pitkä nainen? - Anonyymi00002
Etsitkö seuraa tänä iltana? 💦 Klikkaa ja juttele https://Carolyn.hoty.lat/Carolyn#/?/?/spinsz3cz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577