Kamalan kuivat kääkät yle radio 1:n kuuluttajina ja uutistenlukijoina. Vihaisen oloisia tätejä.
Nämä radioäänet
15
370
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täysin eri mieltä. Artikulaatio kohillaan ja äänen käyttö erinomaista. Radio Yksi on ainoa radiokanava, jossa toimitus, puhe ja sen tuotto on pääasia. Kuin ennen vanhaan, jolloin yhtään puhevikaista tai väärä äänistä (honotus esim.) ei päästetty aalloille. Kun ykkösellä on ammattilaiset, suomella sitten muut.
- Anonyymi
Onhan siellä tämä yksi ässävikainen äärettömän hitaasti puhuva kielimieheksi itseään kutsuva ääntelijä jonka englannin aksentilla ja sanojen korostuksella on hyvin omalaatuinen (suomalainen) tapa. Siitä ei syntyperäinen britti ainakaan ota selvää pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä tämä yksi ässävikainen äärettömän hitaasti puhuva kielimieheksi itseään kutsuva ääntelijä jonka englannin aksentilla ja sanojen korostuksella on hyvin omalaatuinen (suomalainen) tapa. Siitä ei syntyperäinen britti ainakaan ota selvää pätkääkään.
Minä en saa selvää englantilaisista uutisista. Lukijan mikrofoni on jossain kurkun kohdalla eikä sanoista saa selvää kun nielee ne. Ei kuule kun ei kuule.
- Anonyymi
Ykkösellä ei ole enää kuuluttajia vaan juontajia.
- Anonyymi
Yle radio ykkösestäkin tahottiin räpätyskanava
- Anonyymi
On aikoihin eletty.
- Anonyymi
Todellakin. Entiset ajat oli kyllä parempia kun ei ollut muuta kuin yksi Ylen kanava jonka lähetysvirta loppui joka ilta maammelauluun klo 22 uutisten jälkeen kun kuuluttaja löi kumivasaralla studion pöydällä olevaan gongiin aikakamerkin.
- Anonyymi
Kevyttä musiikkia edusti kevyimmillään lauantain toivottujen loppukappaleena soitettu Mauno Kuusiston esittämä "Olen kuullut on kaupunki tuolla".
Joka viikko soitettiin myös Miliza Korjus kappaleella "Warum" sekä Nekalan tyttökuoron "Kesäillan valssi". Kaikki rahisevilta savikiekoilta soitettuna ja sen aikaista am-lähetystekniikkaa käyttäen Yleisradion Lahden pitkäaaltoaseman kautta.
Nykyajan räkärokista ei ollut tietoakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyttä musiikkia edusti kevyimmillään lauantain toivottujen loppukappaleena soitettu Mauno Kuusiston esittämä "Olen kuullut on kaupunki tuolla".
Joka viikko soitettiin myös Miliza Korjus kappaleella "Warum" sekä Nekalan tyttökuoron "Kesäillan valssi". Kaikki rahisevilta savikiekoilta soitettuna ja sen aikaista am-lähetystekniikkaa käyttäen Yleisradion Lahden pitkäaaltoaseman kautta.
Nykyajan räkärokista ei ollut tietoakaan.Luulin pitkään, että Kuusiston kipaleen nimi on Olen kuollut, on kaupunki tuolla", sillä sellainen se esitys oli. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Entiset ajat oli kyllä parempia kun ei ollut muuta kuin yksi Ylen kanava jonka lähetysvirta loppui joka ilta maammelauluun klo 22 uutisten jälkeen kun kuuluttaja löi kumivasaralla studion pöydällä olevaan gongiin aikakamerkin.
Lähetys alkoi aamulla klo 6.00 kukon kiekaisulla.
- Anonyymi
Siirryin Ykkösen kuuntelijaksi kun en enää jaksa suomen höpöttäjiä ja tyhjännaurajia. Olen maksava kuuntelija ja haluan asiaa, en hömppää. Olen musiikin suhteen kaikkiruokainen, mutta en radio suomen tarjontaan. Ykköseltä kuulee monipuolisesti hyvää, ihanaa vanhaa ja klassista, maailmanmusiikkia ja uutta. Toimittajat osaavat asiansa ja ovat kohteliaita, sivistyneitä ja viihdyttäviä.
Ainoa miinus on se, että uusintaa tulee liian paljon. Kun kuuntelee pitkin päivää, ei jaksa samaa enää illalla. Ja toinen iso miinus on ne kummalliset tekoälyspiikit, joissa milloin milläkin äänellä karjaistaan "tämä kanava on RADIO YKKÖNEN".....äääh!- Anonyymi
Ei siellä kukaan karju vaan hentoinen naisääni ilmoittaa kanavan nimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä kukaan karju vaan hentoinen naisääni ilmoittaa kanavan nimen.
Minulle liian voimakkaasti. Se tekoääni toimii yleensä iltaisin, sitä häiritsevämpää.
Ykkösen ehdoton plussa on se, ettei se kanava ole interaktiivinen eikä whatsappi kuuntelijoille, jotka tunkevat lähetyksiin kuten Radio Suomella. Korvat ja mieli lepää kun kesken kaiken mielenkiintoisen asiaohjelman tai musiikin mikään tuollainen toisarvoinen ei häiritse. Vanhaa hyvää tapaa.
- Anonyymi
Eerikäinen voisi muuttaa kokonaan sinne Kuopioon. Keskeyttää kollegaa, tuuttaa väliin niitä hienoja tausta puupaa-ääniä ellei itse ala suhista tai pöristä. Ei osaa puhua. Hakee sanoja ja yksinkertaisenkin asian kertomiseen menee viikko, kun väliin tulee niitä mun kaveriplaaplaa ja itse keksittyjä tekonuoria amerikansanoja. Useimmiten kertoo eilispäivän uutisia, joita ei ole jaksanut lukea lööppiä enenpää eli ei tiedä asiasta mitään. Oman elämänsä Trump. Armahtakaa sitä ihanaa Suvia ja hankkikaa oikea juontaja rinnalle. Joku halvempikin käy
- Anonyymi
Taisi tulla väärälle palstalle. Kuka Eerikäinen ja millä kanavalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033008
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241936
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151365- 87892
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62836Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759