Nämä radioäänet

Anonyymi-ap

Kamalan kuivat kääkät yle radio 1:n kuuluttajina ja uutistenlukijoina. Vihaisen oloisia tätejä.

15

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen täysin eri mieltä. Artikulaatio kohillaan ja äänen käyttö erinomaista. Radio Yksi on ainoa radiokanava, jossa toimitus, puhe ja sen tuotto on pääasia. Kuin ennen vanhaan, jolloin yhtään puhevikaista tai väärä äänistä (honotus esim.) ei päästetty aalloille. Kun ykkösellä on ammattilaiset, suomella sitten muut.

• Anonyymi

Onhan siellä tämä yksi ässävikainen äärettömän hitaasti puhuva kielimieheksi itseään kutsuva ääntelijä jonka englannin aksentilla ja sanojen korostuksella on hyvin omalaatuinen (suomalainen) tapa. Siitä ei syntyperäinen britti ainakaan ota selvää pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siellä tämä yksi ässävikainen äärettömän hitaasti puhuva kielimieheksi itseään kutsuva ääntelijä jonka englannin aksentilla ja sanojen korostuksella on hyvin omalaatuinen (suomalainen) tapa. Siitä ei syntyperäinen britti ainakaan ota selvää pätkääkään.

Minä en saa selvää englantilaisista uutisista. Lukijan mikrofoni on jossain kurkun kohdalla eikä sanoista saa selvää kun nielee ne. Ei kuule kun ei kuule.

• Anonyymi

Ykkösellä ei ole enää kuuluttajia vaan juontajia.

• Anonyymi

Yle radio ykkösestäkin tahottiin räpätyskanava

• Anonyymi

On aikoihin eletty.

• Anonyymi

Todellakin. Entiset ajat oli kyllä parempia kun ei ollut muuta kuin yksi Ylen kanava jonka lähetysvirta loppui joka ilta maammelauluun klo 22 uutisten jälkeen kun kuuluttaja löi kumivasaralla studion pöydällä olevaan gongiin aikakamerkin.

• Anonyymi

Kevyttä musiikkia edusti kevyimmillään lauantain toivottujen loppukappaleena soitettu Mauno Kuusiston esittämä "Olen kuullut on kaupunki tuolla".
        Joka viikko soitettiin myös Miliza Korjus kappaleella "Warum" sekä Nekalan tyttökuoron "Kesäillan valssi". Kaikki rahisevilta savikiekoilta soitettuna ja sen aikaista am-lähetystekniikkaa käyttäen Yleisradion Lahden pitkäaaltoaseman kautta.
        Nykyajan räkärokista ei ollut tietoakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevyttä musiikkia edusti kevyimmillään lauantain toivottujen loppukappaleena soitettu Mauno Kuusiston esittämä "Olen kuullut on kaupunki tuolla".
        Joka viikko soitettiin myös Miliza Korjus kappaleella "Warum" sekä Nekalan tyttökuoron "Kesäillan valssi". Kaikki rahisevilta savikiekoilta soitettuna ja sen aikaista am-lähetystekniikkaa käyttäen Yleisradion Lahden pitkäaaltoaseman kautta.
        Nykyajan räkärokista ei ollut tietoakaan.

Luulin pitkään, että Kuusiston kipaleen nimi on Olen kuollut, on kaupunki tuolla", sillä sellainen se esitys oli. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin. Entiset ajat oli kyllä parempia kun ei ollut muuta kuin yksi Ylen kanava jonka lähetysvirta loppui joka ilta maammelauluun klo 22 uutisten jälkeen kun kuuluttaja löi kumivasaralla studion pöydällä olevaan gongiin aikakamerkin.

Lähetys alkoi aamulla klo 6.00 kukon kiekaisulla.

• Anonyymi

Siirryin Ykkösen kuuntelijaksi kun en enää jaksa suomen höpöttäjiä ja tyhjännaurajia. Olen maksava kuuntelija ja haluan asiaa, en hömppää. Olen musiikin suhteen kaikkiruokainen, mutta en radio suomen tarjontaan. Ykköseltä kuulee monipuolisesti hyvää, ihanaa vanhaa ja klassista, maailmanmusiikkia ja uutta. Toimittajat osaavat asiansa ja ovat kohteliaita, sivistyneitä ja viihdyttäviä.
      Ainoa miinus on se, että uusintaa tulee liian paljon. Kun kuuntelee pitkin päivää, ei jaksa samaa enää illalla. Ja toinen iso miinus on ne kummalliset tekoälyspiikit, joissa milloin milläkin äänellä karjaistaan "tämä kanava on RADIO YKKÖNEN".....äääh!

• Anonyymi

Ei siellä kukaan karju vaan hentoinen naisääni ilmoittaa kanavan nimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä kukaan karju vaan hentoinen naisääni ilmoittaa kanavan nimen.

Minulle liian voimakkaasti. Se tekoääni toimii yleensä iltaisin, sitä häiritsevämpää.
        Ykkösen ehdoton plussa on se, ettei se kanava ole interaktiivinen eikä whatsappi kuuntelijoille, jotka tunkevat lähetyksiin kuten Radio Suomella. Korvat ja mieli lepää kun kesken kaiken mielenkiintoisen asiaohjelman tai musiikin mikään tuollainen toisarvoinen ei häiritse. Vanhaa hyvää tapaa.

• Anonyymi

Eerikäinen voisi muuttaa kokonaan sinne Kuopioon. Keskeyttää kollegaa, tuuttaa väliin niitä hienoja tausta puupaa-ääniä ellei itse ala suhista tai pöristä. Ei osaa puhua. Hakee sanoja ja yksinkertaisenkin asian kertomiseen menee viikko, kun väliin tulee niitä mun kaveriplaaplaa ja itse keksittyjä tekonuoria amerikansanoja. Useimmiten kertoo eilispäivän uutisia, joita ei ole jaksanut lukea lööppiä enenpää eli ei tiedä asiasta mitään. Oman elämänsä Trump. Armahtakaa sitä ihanaa Suvia ja hankkikaa oikea juontaja rinnalle. Joku halvempikin käy

• Anonyymi

Taisi tulla väärälle palstalle. Kuka Eerikäinen ja millä kanavalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      134
      2724
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      261
      2307
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1413
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1082
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      97
      1040
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1013
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      932
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      55
      828
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      771
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      278
      763
    Aihe