Miljoonia pitäisi säästää, kymmeniä irtisanoa, veroja korottaa ja muuta kivaa. Eikö johto ole tehnyt mitään ennenkuin on housussa? Somettamalla ei hommat hoidu ja hymyillen kivoja puhumalla.
Laukaa konkurrssin porteilla
18
260
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tehnyt mitään. Silloin korona-aikana oli tilaisuus, mutta ei haluttu tehdä säästötoimenpiteitä, nyt se on myöhäistä. Toki Hirviareena ja muut mokat on edellisen johtajan, joka nyt ajaa Seinäjokea ja Lakeaa konkurssiin. Laukaassa ei osata tehdä oikeita henkilövalintoja. Kepulaiset pois päättämästä, niin ehkä vielä olisi pientä toivoa.
- Anonyymi
Koko laukaa joutaa hävittää kartalta surkea takapajula
- Anonyymi
Reijon comeback tuo rahaa
- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Kunnan loisia kortisoon vaan reippaasti, niin talousluvut kääntyvät nopeasti positiiviseksi.
- Anonyymi
Kertoo itse loisija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo itse loisija
Kyllä jämäkämpää otetta olisi toivonut konkurssi Kiiskilän jälkeen.
- Anonyymi
Juu, turhia lapatossuja suurin osa.
- Anonyymi
Reijo tuo rahaa
- Anonyymi
Tuulivoimaa, tuulivoimaa.
- Anonyymi
Joo, loppuu kunta kokonaan kun niitä ottaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, loppuu kunta kokonaan kun niitä ottaa..
Linta hymyilee niin miinukset muuttuu plussiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linta hymyilee niin miinukset muuttuu plussiksi.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
Kyllä nyt on kakat housuissa ja olisi tarvittu vahvaa johtajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt on kakat housuissa ja olisi tarvittu vahvaa johtajaa.
Somea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somea
Mitä Linta on saanut aikaan? Konkurssin lisäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Linta on saanut aikaan? Konkurssin lisäksi?
Ei yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään mitään
Lievestuoreen järven laajalahden tuhkatäytöt ovat rikosputkinnassa ja päätöselimet kunnassa ovat hiljaa. Virkavastuu ulottuu myös lauttamuselimiin ja mahdollinen korvausvelvoite. Kuka valvoo, ettei laiteta veron maksajien maksettaviksi? Toinen huuhaa hanke on hirviareena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823