jätkä laukeaa nopeasti.

sohvatyyny

Oon ollu varmaan jonkun kakskymmentä kertaa poikaystäväni kanssa sängyssä ja aina se laukee tosi nopeesti. Siis siinä ei tosiaankaan mene kauan. Suurinpiirtein pari työntöä ehtii ja sit jo tulee. Se menee aina ihan noloks, vaikka oon yrittäny sanoa, että ei se mitään. Ja vaikka yritettäs hetken päästä uudestaan, se tulee lähes samalla vauhdilla. Onko toi normaalia? Se on 17-vuotias.

32

7554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouka

      Olet ilmeisen seksikäs ilmestys jos kaveri laukeaa parin työnnön jälkeen. Kyllä se siitä tasaantuu kun hän tottuu sinuun, joten seksiä harrastamaan useammin vain.

      • sohvatyyny

        Kyllä me ollaan tunnettu jo monta vuotta. Välillä vaan tuntuu, että tekisi mitä tahansa se aina laukeaa nopeasti. Sillä alkaa seisomaankin todella herkästi. Voisko se vaan olla jotenkin yli-halukas?


      • juu
        sohvatyyny kirjoitti:

        Kyllä me ollaan tunnettu jo monta vuotta. Välillä vaan tuntuu, että tekisi mitä tahansa se aina laukeaa nopeasti. Sillä alkaa seisomaankin todella herkästi. Voisko se vaan olla jotenkin yli-halukas?

        Se on kyllä ihan normaalia tuon ikäisillä. Vanhetessaan yleensä kestokyky pidentyy. Toki sitäkin voi harjoitella, ja joillakin se on hyvä ihan luonnostaankin.


      • ja kolmannella

        kaikki kestää pidempään. ;)


    • Anonyymi

      Ikävän puoleinen ongelma... Itse olen huomannut, että miehet laukeavat hieman hitaammin, jos juovat esim. muutaman oluen. Ehdota sitä poikaystävällesi? Se saattaisi auttaa ongelmaan ;)

      • sohvatyyny

        Olutta ollaan koitettu, ja kyllä se vähän pidempään kesti, mutta vaan jotain 1,5 minuuttia. Olihan sekin paremmin.


      • Anonyymi

    • tästä.

      Kun vuosia runkkaa päivittäin niin se opettaa laukeamaan nopeasti.

      • Anonyymi

        Täh? Mä oon runkannut 9vuotiaasta eli pian 7vuotta ja laukeemiseen menee aina vain kauemmin ja täytyy vetää esaria huomattavasti kovemmilla nopeuksilla ku ennen. Joskus onnistuin laukeemaan noin minuutissa ja saatoin käyttää vain yhtä kättä, mutta nykyään pitää olla kullilla kaks kättä vetelemässä ja silti menee 10 tai 15minuuttia. 10mimuuttii jos oon pitänyt pitkän tauon ja 15min jos oon jo vähän aiemmin vetänyt käteen. Eli jos haluaa laueta nopeesti niin käteen veto ei sitä edistä vaan päinvastoin!


    • dfgj

      Tai sit sä oot niin helvetin kuuma mimmi et vähemmästäki mällit lentelee pitkin seiniä ;))

      • sohvatyyny

        toivottavasti se ois vaan silleen. Ei kyllä järin hyödyllistä, kun mä en ehdi seksistä koskaan nauttimaan.


      • fdgdgfdg

        Huonommassa tapauksessa se on toisinpäin. Eli jätkä ei edes halua pitempään olla sun kanssa yhdynnässä ja haluaa vaan itte laueta. :(


      • Anonyymi

        Mun muija harrastaa cheeriä ja näyttää ihan helvetin kuumalta niissä treenivaatteisaan, se tulee usein treenien jälkeen meille ja kun käydään panee ni multa lentää lasti minuutissa


      • Anonyymi
        fdgdgfdg kirjoitti:

        Huonommassa tapauksessa se on toisinpäin. Eli jätkä ei edes halua pitempään olla sun kanssa yhdynnässä ja haluaa vaan itte laueta. :(

        50:pisellä kestä ainakin 15 min ennen kun laukeaa, että ehkä sitten kun ikää karttuu.


    • Ese88

      Kestävyyttä voi harjoittaa. Esimerkiksi seuraavanlaisesti:

      Kun jätkäs masturboi, sen pitäis juuri ennen laukeamista lopettaa (juuri terskan alapuolelta painaminen auttaa orkun viivästyttämiseen), odottaa hetkinen - kunnes "orgasmivaara" on vähäisempi - ja aloittaa sitten uudestaan. Hänen tulisi toistaa tätä koko ajan, ehkä viisi kertaa peräkkäin ja sitten antaa orkun tulla (tuntuu muuten paremmalta silloin, mulla ainakin).

      Idishän tossa oli juuri se orkun pidättäminen; Joka "pidätyskerran" jälkeen pidättäminen on hiukan helpompaa -> kestävyys nousee.

      Menetelmää voi soveltaa myös teihin kahteen; Kun rakastelette, poitsus voi juuri ennen laukeamistaan "irtautua" sinusta ja "pidättää orgasmin" esimerkiksi siitä terskan alapuolelta painaen. Näin saatte siihenkin touhuun koko ajan enemmän kestävyyttä = Ongelman ratkaisu :) Ole hyvä, kaikkea hyvää teille ja teidän yhteiselle elämällenne :)

      m17, Helsinki

      • sohvatyyny

        Toi kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. kiitos.


      • sohvatyyny kirjoitti:

        Toi kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. kiitos.

        Laita tietoa auttoiko toi. Monella muulla on sama ongelma.
        -
        Kannattaa kokeilla myös asentoa kuus-ysi. Silloin ei haittaa vaikka kaverilta tulisi. Kunhan se ei sit muuten lopeta kesken.


    • sinussa

      jätkä ei tule liian nopeasti vaan sä liian hitaasti

    • Auttaisko tämä?

      Poikaystäväsi tulee hetkeksi pois sisältäsi tai oisitta niin monta kertaa että penis ei olis enää niin herkkä?

      T17v,Petolintu

    • pienimunanenminuuttimies

      ei sillä kestolla ole väliä vaan kuinka sitä käytetään

    • sov

      Tossa joku jo kirjoittikin tuosta kestävyyden harjoittelusta ja kannattaa tosiaan pitää taukoa heti kun jätkästä alkaa tuntua että kohta tulee... Ja jos jätkä on todella kiihottunut, niin kannattaa ehkä "rauhoittua" hetkinen ennen sisääntyöntymistä.

      En tiedä mitä ehkäisyä käytätte, mutta kortsu vähentää tuntoa, joten sitä kannattaa käyttää. Lisäks voi käyttää vaikka kahta kortsua päällekkäin, jolloin tunto vähenee vielä enemmän.

      Samoin asennon vaihtamisesta voi olla hyötyä, mun mielestä esim. jos muija on päällä/ratsastaa, niin liikkeet eivät ole niin "tuntuvia" kuin esim. perinteisellä jätkä päällä, muija alla -tavalla.

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      joku kondomi joka on tosi paksu ja jossa on todella huono tuntuma. tuo toimii tosi hyvin

    • Sunpoikaystäväs

      Anna asian olla

    • Säoot

      Kokeile kahta kondoomia päälekkäin

    • terskan_pitää_tottua

      Tää on aika vanha juttu 12 vuoden takaa, mutta jätkäs vois alkaa pitää terskaa paljaana niin saa kestävyyttä. Ja vois käyttää sellasia kondomia joissa se kumi on paksua, niin ei tunnu liian hyvältä. Kolmanneksi: hommaa ympärileikattu jätkä tai vanhempi jätkä, niin kestää sängyssä pidempään.

      • Anonyymi

        Toi terskan pitäminen paljaana kyllä auttaa kestävyyteen, mutta silloin kannattaa käyttää jotain löysiä sortseja, koska tuntuu ilkeeltä jos paljas terska hankautuu kalsareissa. Ite usein hengaan pelkät urheilusortsit jalassa kotona ja annan terskan ”tuulettua” siellä alla. Ei ole enää nalli palanu niin nopeesti tyttöystävän kanssa. Ja ne sortsit on kans nopeet vetää alas ja käydä panemaan ku tyttöystävä tulee kylään :)

        M17, Helsinki


    • minuuttimuna-ei-kiitos

      Toi ennenaikainen siemensyöksy on monella ongelma, koska nainen ei pääse koskaan mukaan nauttimaan yhdynnästä.
      Valitettavasti tähän ongelmaan ei ole mitään todellista lääkettä olemassa. Poikaystäväsi on koko elämänsä ns. minuutimuna, eikä siitä muutu millään konstilla tai lääkkeellä.
      Harmi sinun kannaltasi, mutta ainoa lääke tähän on vaihtaa miestä, jonka tuhannet naiset ovat tehneetkin.
      Tuntuu sinusta varmaan kovalta lääkkeeltä, mutta se on ainoa tapa parantaa tilannettasi.

    • Anonyymi

      Sit ku alkaa tarvita kohotusaineita voi käydä just toisinpäin ei laukee vaikka koko yön paukuttais naista. Siihenki auttaa muuten pikku tauon pitämminen.

    • Anonyymi

      mä en ymmärrä kun monesti näissä foorumien jutuissa muijat valittaa että jätkä laukee liian nopee..... ite laukeen 15 minsan päästä ja heti minuutin päästä olisin jo valmis sekstailee uudelleen....miksi se pitäisi lopettaa aina siihen laukeamiseen ?
      jos sattuu olee minuuttimuna, niin miksi ei voisi harrastaa sitä vaikka 30 minsaa....en usko että se jätkä on 10 minuutin jälkeen edelleen se joka laukee liian nopee, siis jatkakaan vaan vaikka läpi yön.

    • On se normaalia. Ikävä kyllä. Toiset on herkempiä. Hienoa että jaksat yrittää.
      Mutta joskus sun pitää tehdä päätös.

    • Anonyymi

      lisää paneskelua niin kyllä se siitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe