Vierailin Nikkilän K-supermarketissa lauantaina 9.8, ja minua alkoi näin jälkikäteen vaivaamaan kaupassa sattunut tilanne; eli menin kauppaan sisään normaalisti, ja kävelin kohti palvelutiskiä (eli se missä myydään tuoretta lihaa ja kalaa) ja samalla katselin oikealla seinustalla olevia valmisruokia, ja sitten menin palvelutiskiä vastapäätä olevan kylmakaapin eteen, jossa on valmiiksi pakattuja leikkeitä ja pihvejä. Tässä vaiheessa huomaan, että takanani on minua vanhempi pariskunta, jotka molemmat tuijottavat minua oudosti. Minä alkoi ärsyttämään se tuijotus, ja aloin räpyttelemään silmiäni samalla kuin käänsi pääni pois takaisin kohti kylmäkaappia. Kiersin kauppaa etsien kananmunia, ja maitohyllyn kohdalla oli vanhempi valkopaitainen rouva, joka katsoi minua jotenkin ahdistuneen näköisesti. Otin kaikki ostokseni ja maksettuani lähdin kaupasta ulos. Koko vierailuun meni aikaan ehkä noin 10 minuuttia. Mutta jälkikäteen kun aloin miettimään asiaa, niin siinä alkuvaiheessa kun olin kävellyt sen valmisruokahyllyn ohi siihen palvelutiskin eteen, niin huomasin sivusilmällä, että palvelutiskillä oli silloin asiakaspalvelija, en ehtinyt sen enempää nähdä kyseistä asiakaspalvelijaa, mutta kun aloin tarkemmin miettimään asiaa, niin minulle tuli tunne, että se asiakaspalvelija minut nähtyään lähti minua piiloon, ikäänkuin hän ei haluaisi nähdä minua, tai että minä en näkisi häntä. Sitten tämä pariskunta joka seisoi siinä palvelutiskin edessä, olisi huomannut sen kun se asiakaspalvelija huomaa minut ja lähtee pois. Samoin tämä vanhempi yksinäinen rouva siellä maito-osastolla olisi muutama minuutti aikaisemmin huomannut tilanteen. Tajusin myös, että se sama pariskunta oli seisonut sen palvelutiskin edessä ainakin 5 minuuttia siten, ettei sitä asiakaspalvelijaa näy missään.
Eli lyhyesti; en tiedä enkä tunne kyseistä K-superket Basilikan palvelutiskin asiakaspalvelijaa, en ole ikinä häntä nähnytkään. Joten jos kyseinen pariskunta tai vanha rouva näkee tämän, joka oli lauantaina 9.8 tuolla Supermarketissa, niin en tiedä itsekään mistä on kyse
Supermarket Basilika Nikkilä lauantaina 9.8
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan selvä tapaus. Olet normaalia ihmistä huomattavasti tumma ihoisempi, jos nainen käytät väljää vaatetusta (alle voi piilotta vaikka konepistoolin tai sitten varastettua tavaraa) ja jotain hiukset peittävää rättiä päässäsi. Luihuoleva ja pälyilevä katseesi antaa kuvan , että katselet paikkoja joko ryöstö, varastamis tai pommin kätkemismielessä. Siinä muutama esimerkki siitä , miksi sinua katseltiin tarkkaavaisesti, kuten jokaisen itsensä ja ympäristönsä turvallisuudesta piittaavan kunnon kansalaisen pitääkin kiinnittää huomiota mahdolliseen varastamis, ryöstö ja terroristi uhkaan.
- AnonyymiUUSI
Kaupasta on tarkoituksena hakea elintarvikkeita ja sen jälkeen poistua. Eipä tarvi sen kummemmin asiaa miettiä tai analysoida ihmisten toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354045- 703179
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207