Joo iskivät joukolla tyttöystäväni 20-v ja tarjosivat drinksuja ja tanssittivat. Niitä oli neljä aika isoa kaveria etten voinut mitää ja sitten veivät hyttiin ja viiminen mitä näin oli kun rullasivat Pirkon hameen ylös ja puristelivat sen persettä. Ei laittanut Pirkkokaan yhtään vastaan. Aamulla sitten näin sen aamupalalla ja sieltä se tuli meidän hyttiin. Oli hurrit nussinu sitä vuoronperään koko yön niin ettei ollu nukkunu kuin tunnin tai jotain, mutta kyrpää oli saanu joka reikään ja ilman kortsua. Tuli aika hiljainen reissu meille, enkä viittinyt edes kysyä että panettaisko vielä. Siitä on uutena vuotena neljäkymmentäneljä vuotta enkä ole kehdannut asiasta puhua.
Nyt uskallan jo muistella kun ruotsalaispojat iski tyttöystäväni laivalla ja nussi häntä koko yön
5
2317
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Tuskin jäi viimeiseksi kerraksi enkä usko että oli edes ensimmäinen kerta kun sua petti mahtanu olla onnelliset nelkyt vuotta
- Anonyymi
Joo ei jatkettu seukkaamista eikä ole mun vaimoni. Oon nähny kyllä usein kun asutaan samoill seuduilla. Pirkon toisissa naimisissa ekasta eros parissa vuodessa. Taitaa jakaa vieläk persettä paarin vakipojille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei jatkettu seukkaamista eikä ole mun vaimoni. Oon nähny kyllä usein kun asutaan samoill seuduilla. Pirkon toisissa naimisissa ekasta eros parissa vuodessa. Taitaa jakaa vieläk persettä paarin vakipojille.
Vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton eunukki
Eunikki se jaksaa piipittää. Vitsi mikä idiootti hönö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629819K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1795557Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565169PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714838- 2122409
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122249Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3051893- 901577
- 211531
- 411133