Joo iskivät joukolla tyttöystäväni 20-v ja tarjosivat drinksuja ja tanssittivat. Niitä oli neljä aika isoa kaveria etten voinut mitää ja sitten veivät hyttiin ja viiminen mitä näin oli kun rullasivat Pirkon hameen ylös ja puristelivat sen persettä. Ei laittanut Pirkkokaan yhtään vastaan. Aamulla sitten näin sen aamupalalla ja sieltä se tuli meidän hyttiin. Oli hurrit nussinu sitä vuoronperään koko yön niin ettei ollu nukkunu kuin tunnin tai jotain, mutta kyrpää oli saanu joka reikään ja ilman kortsua. Tuli aika hiljainen reissu meille, enkä viittinyt edes kysyä että panettaisko vielä. Siitä on uutena vuotena neljäkymmentäneljä vuotta enkä ole kehdannut asiasta puhua.
Nyt uskallan jo muistella kun ruotsalaispojat iski tyttöystäväni laivalla ja nussi häntä koko yön
5
2206
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Tuskin jäi viimeiseksi kerraksi enkä usko että oli edes ensimmäinen kerta kun sua petti mahtanu olla onnelliset nelkyt vuotta
- Anonyymi
Joo ei jatkettu seukkaamista eikä ole mun vaimoni. Oon nähny kyllä usein kun asutaan samoill seuduilla. Pirkon toisissa naimisissa ekasta eros parissa vuodessa. Taitaa jakaa vieläk persettä paarin vakipojille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei jatkettu seukkaamista eikä ole mun vaimoni. Oon nähny kyllä usein kun asutaan samoill seuduilla. Pirkon toisissa naimisissa ekasta eros parissa vuodessa. Taitaa jakaa vieläk persettä paarin vakipojille.
Vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton eunukki
Eunikki se jaksaa piipittää. Vitsi mikä idiootti hönö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686872
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504493En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283173
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752779Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269