Joko sielläpäin on näitä ASUNTO-KARAVAANAREITÄ metsästelemässä Kyyhkysä.
Joko päiväkortit on myyty,ulkopaikkakuntalaisille. Osallistuuko nämä riistanlaskentaan ja pienpetojen vähentämiseen millään" lailla".
Lintumetsästys
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näitä Kyyhkyjen metsästäjiäkin näkee. 10.9.2025 alkaa metsäkanalintujen metsästys.Kauriin alkaa 1.9. 2025. Metsästysseuroilla on tapana tyhjätä alueet,
näillä Hyvä-Veljillä jo kauden alettua,ralli-ruliansin alettua.Koiramiehet ne vasta,yötä
päivää haukuttavat,nämä kolme paikallsita sorka eläintä naapuri kuntiin.
Metsästys lupia haettaessa,kaatoluvat vähenee ja seuruemetsästäjät lisääntyy,vaikka
tilanne pitäisi olla toisinpäin.Karhu luvatkin paistatti nollaa,näitten TUNAREIDEN
avulla.Eipä noista Karhuista haittaakaan ole ollut,NALLET ovat olleet kiltisti,nähtäväksi jää miten on jatkossa. Monelaista seuruemetsästys porukoit alkaa liikua alueilla. - AnonyymiUUSI
Mistä johtuu että näitä Jäniksiä/Rusakoita on vuosia löytynyt maastoista kuoleina.
Nyt sitten on alkanut Poroja/Sorkka eläimiäkin löytymään näistä suo-ojista.
Taivaaltako sataa myrkyjä maastoihin,ihmisentuotamina.
Toinen kummallinen piire on,eläinten tuleminen lähelle asumuksia.
Hyönteisten katoaminen.luonnosta. Saisi varmasti rakennella Hyönteisille näitä
Hyönteisten -Hotelleja. Jättää itseltä istujaiset vähemmäälle kuppiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360