Van kaikkie roskaa sitä täältä päästetään tuutista ulos…
Toimittajien oma ohjelma koko lähetys.
Van eipähän tarvii tuota paskanjauhantaa kuunnella🤦♀️
Kulttuurie on ”erotiikkabingo”
Radio Suomipop
19
867
Vastaukset
- Anonyymi
Tiijjänpä yhen immeisen, joka puhhuu kuin sie puhut. Keksipä jottain positiivista välillä.
- Anonyymi
Jopa kuulostaa elämä hankalalta jos radiolähetyksestäkin loukkaantuu niin paljon että tänne pitää siitä kiukutella
- Anonyymi
Kokeilepa löysätä ranteita, olisi sinunkin elämäsi paljon onnellisempaa kun et niin tosikko olisi.
- Anonyymi
Minua rupesi yököttämään suomi pop kanava kun siellä on juontaja Suomussalmelta.
- Anonyymi
Onneksi ei tartte kuunnella
Piiri pieni pyörii tässäkin asiassa! - Anonyymi
…sehän Tuukka olis varmaan keksiny laadukkaamman ohjelman.
- Anonyymi
Pysypä pois sitte jos yököttää!
- Anonyymi
Ahaa. Muuten olisi siis ollut ok, mutta katteus oman kylän porukkaa kohti nousi taas esiin.
- Anonyymi
HIENOA, että valtakunnallisesti merkittävä radiokanava jalkautui tänne perukkaankin!
- Anonyymi
Onko pakko kuunnella, jos ahistaa?
- Anonyymi
En kerennyt kuuntelemaan kun herään vasta puolenpäivän aikaan. Voiko lähetyksen kuunnella nauhoituksena jostakin ?
- Anonyymi
Joo seuraava live sumilta 2125. Jäädään odottamaan
- Anonyymi
Öö, kenen se lähetys olisi sitten pitänyt olla kuulapää? Jonkun paikallisen dimex pulin🤣
- Anonyymi
Hieno oli se kuva Tuukasta pelipaidassa. Pääsponsorit ollut jo tovin aikaa konkursissa. Ja Biokia maine vähän niin ja näin 😁
- Anonyymi
Ei tarvinnut kuunnella mutta kuuntelit kuitenkin...
- Anonyymi
Kumpi oli ämmänsaaressa suurempi ja mahtavampi kesän kohokohta, suomipopin aamulähetys vai pikkukakkosen lavashow?
- Anonyymi
Suomipopin.
- Anonyymi
Minusta alkaa tuntumaan siltä, että sinun kannattasi hommata itsellesi keskustelu apua.
Monesti olo on paljon parempi ja ihminen ei valita mistään sellaisesta mihin ei voi itse vaikuttaa mitenkään.
Jotkut puhuvat myös sellaisella termillä kuin :::: osta oma elämä,,, ja siinä on vissi viisaus takana ja sen jujun huomaa vain ihminen jolla ei ole valittamisen aihetta koska kaikki on omassa kädessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283