Raamatun lukeminen on lisääntynyt Vaasassa.
Raamatun lukeminen lisääntynyt
8
98
Vastaukset
- Anonyymi
Pohjanmaan hyvinvointialuella on tapana tuoda hyvinvointi myös palveluasuntoihin.
Vanhuksille aletaan opettaa PYHÄKOULUA uudelleen.Omaishoitajie palkkiot ovat pieniä,heidän hoitopalkioihin ei kuulu Raamatun lukeminen 7/24h viikko. Toisaalta
kolmen päivän lakisääteinen lepo kuukaudessa,saattaisi antaa mahdollisuuden tällaiseen palveluun. - Anonyymi
Oman taivaspaikan tavoittelijoiden, siis itsekkyydestä aiheutuneen subjektiivisuuden sokeuttamien, on vaikea nähdä syyseurausta, sitä että pelko se saa ihmisen ajattelemaan vaan itseään ja omaa etuaan. Rakkaus on epäitsekkyyttä, jakamista..
- Anonyymi
Naiset on pelokkaampi sukupuoli, joten naisvallan seurausta tämä itsekkyyden epidemia on.
- Anonyymi
Loogisuus on kateissa ja pahoin tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisuus on kateissa ja pahoin tuosta.
Estikö arvot ymmärtämästä?
- Anonyymi
Yhteiskuntajärjestelmän murentuessa ja ideologisessa pakokauhussa ihminen ei välitä muusta kuin itsestään. Pelko on hyvä bisnekselle, koska pelokkaat haluavat lisää yksityisyyttä ja kerätä omaa
- Anonyymi
Yhteiskuntajärjestelmä todellakin murentuu, jos ei välitetä itsestä vaan päästetään maahan valtavat määrät muualta tulijoita.
- Anonyymi
ONKO NOITA SATUKIRJOIHIN USKOVIA SYNTYNYT NIIN PALJON LISÄÄ ETTÄ SE NÄKYY JO PAINOTALOISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307