Poliisivaltio on pääsemässä vauhtiin eikä kukaan ole huomaavinaan mitään. Ensin tuli pakko liittyä jätekuljetusyhtiöön ja maksaa jätteistä joka kuukausi oli niitä jätteitä tai ei. Sitten tuli kompostintarkastajat. Nyt tulee pihakasvitarkastajat: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011425588.html. Ja kaikille pitää maksaa ja jos vastaan pullikoit, niin tulee Poliittinen Poliisi ja pamputtaa! Käräjätuomarikin sinulle tuomion tuomitsee tutkimatta asiaa ollenkaan - näin kävi minulle - ja pakko oli muutta pois OKT:sta toiseen päähän Suomea betonilokeroon kolmanteen kerrokseen. Täällä tosin edellämainituista hommista laskuttaa lestadialainen huoltoyhtiö, korkeimman mukaan. Ja taloyhtiön lestadialainen hallitus tekee kuittikauppaa ja sen PJ varastaa taloyhtiön omaisuutta ja ostaa taloyhtiön laskuun uutta tilalle lestadialaiselta Hyvältä Uskonveljeltään hintaan kaupan hinta + 300-1000 % lestadialaislisä. Eikä talon asukkaat ole tietävinään; yksin en voi asialle mitään.
Poliisikin on lestadialainen laitos, turha on tehdä rikosilmoituksia, ne ei johda koskaan mihinkään, tästä on vuosikymmenten kokemus.
Poliisivaltio
Anonyymi-ap
1
184
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510