Galaktinen Federaatio

Mikä on mielipiteesi asian suhteen? Totta vai tarua?

14

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta on ja yksi lukuisista vastaavista liittoumista tässäkin galaksissa.

• Anonyymi

Totta on. Ihminen vaan on liian pöljä siihen kelvatakseen.

• Anonyymi

Jos tarkoitat kanavointibisneksessä esiintyvää meemiä niin fiktiivinen, eikä edes kovin alkuperäinen idea. Sen keksi alkujaan teosofit "Ylösnousseiden Mestarien" nimellä ja myöhemmin siihen lisättiin avaruusalukset sen kasvaessa kiinni ufoilmiöön.

• Anonyymi

Ihmisten lisäksi on olemassa muitakin sivilisaatioita, kotigalaksissamme useita satoja tai tuhansia avaruusmatkoihin kykeneviä. Monenlaisten organisaatioiden olemassaolo on luonnollista ja välttämätöntä sivilisaatioiden välisiä asioita sovittaessa ja hoidettaessa.

Yksityiskohtaisempaa informaatiota ohessa, oletettavasti ainakin jossain määrin OK

https://goldengaiadb.com/index.php?title=The_Spiritual_Hierarchy_and_the_Galactic_Federation

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Pitää syventyä työstämään tekstiä.

• Anonyymi

Sallan horinoita.

• Anonyymi

fantasiasta tulee totta, että jos ei ollut olemassa, niin joku päivä on totta

• Anonyymi

Galaktinen Federaatio on tyyliltään Star Warsista kopioitu idea. Mutta koska Tähtien Sota on totta, niin on myös Galaktinen Federaatio totta.

• Anonyymi

Maapallon ihmiset ovat toistaiseksi kaikkien ET organisaatioiden ulkopuolella, mutta meitä silti suojellaan pahantahtoisia ET tahoja vastaan. ET yhteyksien avauduttua meidän oletettavasti olisi tarvis alkaa itse suojelemaan itseämme, mikä ei varmaankaan onnistu ihan yksin. Meidän on siis haettava jäsenyys joihinkin ET organisaatioihin.

Hakeeko jäsenyyttä jokainen valtio itse vai Yhdistynyt Maapallo -liittouma?

• Anonyymi

Mä ainaki haen ihan ite! Minen millekkään pölvästien liitoille kumartele! Ja yhdistynyt Maapallo-liittouma on tällä mualiman menolla lähinnä utopiaa.

• Anonyymi

Jos samassa yhteydessä mainitaan galaktinen liitto, kristallipuolue ja valtakuuluukansalle puolue, pitäs hälytyskellojen soida, ja todella lujaa.

• Anonyymi

Jep, siellä on yhteyksiä vaihtoehtoiseen oikeistoon.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt on jo useammalle kanavoitsijalle tullut viestiä, että jos Wespa ei tilitä jäsenmaksuja Galaktiselle ylätasolle, niin ufot tulee ja kaappaa tekemään anaaliluotauksen. Persettä rassataan oikein kunnolla! Itse Kalevi Riikonen on varoittanut, ettei Galaktisen Liiton kanssa leikitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      188
      5511
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1671
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1487
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1038
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      847
    6. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      827
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      57
      814
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      798
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      769
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      761
    Aihe