Kelpo ruoantuotantoa!
Viljan puinnit hyvässä vauhdissa
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi vissiin hankkia uusi puimuri veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Mie ostin pojalle mönkkärin.
- Anonyymi
Mulla olisi Sampo - Rosenlewin 580 vai oliko se 590. Edullisesti. Puitu alle 3400 tuntia.
- Anonyymi
Monenko vuoden säästöt olet kerännyt? Meille ei yli 30v uralla ole vielä nin paljon jäänyt, että puimurin ostoa olisi edes harkittu. Urakoitsijat on sitä varten että pui muillekiin kuin itselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monenko vuoden säästöt olet kerännyt? Meille ei yli 30v uralla ole vielä nin paljon jäänyt, että puimurin ostoa olisi edes harkittu. Urakoitsijat on sitä varten että pui muillekiin kuin itselle.
Yksi hakemus ely-keskukselle riittää ja 200 000 euron puimuri on pihassa.
- AnonyymiUUSI
Ainakin täällä Lounais-Suomessa näyttää silmämääräisesti huippusatoa pukkaavan.
Juuri yhtään epäonnistunutta peltoa ei ole näkynyt, mutta jotkut pellot saatiin kylvettyä mielestäni liian myöhään ja kasvustot ovatkin vielä osin vihreitä.
Pyörälenkeiltä tehtyjä havaintoja...
Mutta sitä olen ihmetellyt, miksi vehnässä on tähkäkoossa aika suuria eroja, suurin osa pelloista näyttää isotähkäisiltä, mutta sitten on joitain peltoja joissa tähkä on puolta pienempi...jotain luomuviljelyä ja ravinteet loppu?- AnonyymiUUSI
Olisiko lajikohtaisia eroja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247