Apua kiperään tilanteeseen

Anonyymi-ap

Olen reilu 30v kundi ja olen parisuhteessa naisen kanssa. Mutta en pääse yli ajatuksesta että harrastaisin seksiä miehen kanssa. En tunne vetoa miehiin muuten kuin että haluan olla ns naisen roolissa. Antaa toisen panna mua ja voisin myös imeä. Mutta ei ole paikkaa tälle enkä oikein salassa tätä pysty tekemään mutta en voi myöskään kertoa tästä tilanteesta. Miksi tämmöistä haluan kokea? Vaikea paikka mulle.

3

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot homo.

• Anonyymi

Ei kai tuo ketään haittaa vaikka olisinkin. Kysyin lähinnä apua että onko muilla samoja kokemuksia ja miten ne hoitaneet.

• Anonyymi

Voisi kysyä miksi edes menit suhteeseen naisen kanssa kun elättelet noita toveitasi miehistä .
      Kamalaa jos hän luulee että olet oikea hänelle ja sitten toteutat haaveesi jonkun kanssa ja niin on kaikki vuodet sinun kanssasi menneet naiselta hukkaan . Päätä mitkä olet ja kerro naisellisia mitä ajattelet. Ettei tule yllätyksiä hänelle. .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4148
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      77
      3869
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2408
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      64
      2256
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1945
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1849
    7. 101
      1668
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1632
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1623
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1473
    Aihe