Olen reilu 30v kundi ja olen parisuhteessa naisen kanssa. Mutta en pääse yli ajatuksesta että harrastaisin seksiä miehen kanssa. En tunne vetoa miehiin muuten kuin että haluan olla ns naisen roolissa. Antaa toisen panna mua ja voisin myös imeä. Mutta ei ole paikkaa tälle enkä oikein salassa tätä pysty tekemään mutta en voi myöskään kertoa tästä tilanteesta. Miksi tämmöistä haluan kokea? Vaikea paikka mulle.
Apua kiperään tilanteeseen
Anonyymi-ap
3
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Oot homo.
- Anonyymi
Ei kai tuo ketään haittaa vaikka olisinkin. Kysyin lähinnä apua että onko muilla samoja kokemuksia ja miten ne hoitaneet.
- Anonyymi
Voisi kysyä miksi edes menit suhteeseen naisen kanssa kun elättelet noita toveitasi miehistä .
Kamalaa jos hän luulee että olet oikea hänelle ja sitten toteutat haaveesi jonkun kanssa ja niin on kaikki vuodet sinun kanssasi menneet naiselta hukkaan . Päätä mitkä olet ja kerro naisellisia mitä ajattelet. Ettei tule yllätyksiä hänelle. .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681627IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk351502Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361018
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72961Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää437896Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843