Miten ulostaa vessan pöntöllä jos on katetri?

Anonyymi-ap

Vatsa kovalla ja pitäisi ponnistaa mutta kun on katetri niin pitääkö se vetää ulos rakosta ensin vai antaa olla paikoillaan jolloin sen letkut roikkuu myös pöntössä. Annoin olla paikoillaam ja kun ponnistelin niin virtsa pulppusi ohi katetriputken. Vähän outo ja urpo kokemus.
Mikä on oikea tapa?

8

409

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ulostat sä virstarakon kautta että peräsuolen kautta? onko sulla katetri peräsuolessa?

• Anonyymi

Jos sinulla on vaikeuksia ulostaa, keskustele asiasta terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. He voivat antaa ohjeita ruokavalioon, nesteytykseen ja tarvittaessa lääkitykseen.

Uloste voi sisältää bakteereita, jotka voivat aiheuttaa virtsatietulehduksia. Siksi on tärkeää huolehtia hyvästä hygieniasta ja välttää ulosteen joutumista katetrin lähelle.
      Jos sinulla on katetri ja sinulla on vaikeuksia ulostaa, keskustele lääkärin tai hoitajan kanssa, jotta saat ohjeita ja apua tilanteeseen.

• Anonyymi

Jos sinulla on vaikeuksia ulostamisen kanssa tai jos katetrin kunto huolestuttaa, ota yhteyttä lääkäriin tai sairaanhoitajaan.

• Anonyymi

Mihin sä tartte virtsakatetria jos sulla tulee virtsaa virtsarakosta. sanot että virtsa tuli katetrin ohi. Miksi sulla on katetri jos sulla erittyy virtsaa?

• Anonyymi

Olet varmaankin lääkäri kun noin viisaita kyselet? m Sinunhan se tulisi tietää ja kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaankin lääkäri kun noin viisaita kyselet? m Sinunhan se tulisi tietää ja kertoa.

Siis sori. Aloittajalla ei ole katetri virtsaamisen takia vaan ehkä eturauhasen liikakasvun tai neurologisen sairauden takia. Näin google kertoi. Pahoittelut vielä.

• Anonyymi

Minut kadetroitiin kotihoitoasiakkaana kun virtsaumpi todettiin. Eihän sitä rassia voi jättää olemaan virtsatiehyeeseen pitemmäksi aikaa.
      Toimenpide avasi miehen virtsatieni.
      Nyt se kyllä alkaa toimimaan kun aikansa tiristää. Eri asia, että jo runsaan desilitran nestemäärä rakossa aiheuttaa kivuliaan kirvelevän olon. Se katkoo unirytmiäni.
      Uni kyllä tulee wc-käynnin jälkeen.

Jopa tri Kiminkinen kertoi itsellään olevan saman kaltaista vaivaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe