Ai miten seksikästä, kun vanha spurgu akka hioo ukkonsa hiomakoneella kantapääkovettumiaan terdellä kun kävelet talon ohi ja näät vaukket haluaiskaan 🤮🤮🤮 Näin suon kaupunginosassa, tietäjät tietää, nami nami että oli herkullinen näky! Makita laulaa...ja kantapääpöly lentää 🤮🤮🤮🤮
Mm mmm mm aah
Anonyymi-ap
8
170
Vastaukset
- Anonyymi
Miul ainaki alko jököttää.
T:Pena- Anonyymi
Ihanaa♥️
- Anonyymi
Mitähän asia sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Ou jee ou jee
- Anonyymi
1 sääntöjenvastainen lamellilaikka poistettu ketjusta.
- Anonyymi
Oi älkää lähtekö näihin avauksiin. Kyseessä on organisoitu maalitus. Senhän te somelukutaidollset jo huomasittekin.
- Anonyymi
Mie en tiiä mitä maalittamine tarkottaa mie otan vaa kopioita
T:Pena- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991