Ilahduin että lääkäri oli nuorehko nainen. No onhan siinä eroo, hyvänen aika kun nainen paapoo ja painelee miehen alkavaa tyrämuodostusta. Tilannettani seurataan. Ehkä leikataankin lähiaikoina. Hanski.
Minut kutsuttiin lääkärintarkastukseen tyräongelman takia.
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
no miten hän helli sua ?
- Anonyymi
Rakas hanski kun se tyrä tutkitaan aluksi tunnustelemalla ja en usko että hän on alkanut hellimään sua. Keksi parempi tarina
- Anonyymi
Saitko ihan orgasmin?
- Anonyymi
Ihan normaali lääkärintarkastus. Ei suinkaan mitään nautintoa tai perverssiyttä.
Vähentynyt liikunnan harjoittaminen muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa Jalkani ovat vaan parantumattomasti heikot. Olen jo perheemme toiseksi vanhin mies. Hanski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaali lääkärintarkastus. Ei suinkaan mitään nautintoa tai perverssiyttä.
Vähentynyt liikunnan harjoittaminen muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa Jalkani ovat vaan parantumattomasti heikot. Olen jo perheemme toiseksi vanhin mies. Hanski.No miten tämä lääkäri paapoi sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähentynyt liikunnan harjoittaminen muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa Jalkani ovat vaan parantumattomasti heikot. Olen jo perheemme toiseksi vanhin mies. Hanski.sanoit että lääkäri paapoi sua niin tiedät sä mitä paapominen tarkoittaa? kuulosaa uskomattomalta että lääkäri on paaponut sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähentynyt liikunnan harjoittaminen muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa Jalkani ovat vaan parantumattomasti heikot. Olen jo perheemme toiseksi vanhin mies. Hanski.Täh mitä tarkoittaa muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähentynyt liikunnan harjoittaminen muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa Jalkani ovat vaan parantumattomasti heikot. Olen jo perheemme toiseksi vanhin mies. Hanski.Eli perheen esikoinen 15 vuotis poika joka on yleensä kakaralauman vanhin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli perheen esikoinen 15 vuotis poika joka on yleensä kakaralauman vanhin.
aiheuttaa tyrän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli perheen esikoinen 15 vuotis poika joka on yleensä kakaralauman vanhin.
ei tossa viestissä ole mitään järkeä. Miten hemmetissä liikkunnan vähyys muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tossa viestissä ole mitään järkeä. Miten hemmetissä liikkunnan vähyys muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa.
Vanha koneeni ei tunnista tai estä Gambinatuoksuisen kirjoittajan toimintaa. Sitten kun ollaan jo tosi otoksissa, se vislaa peliä poikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa että kun lääkäri lähti tutkimus huoneesta ja olisi nähnyt sinut 15 minuuttia myöhemmin kävelevän käytävällä ei olis edes muistanut että on tutkinut ainut. Lääkäri huoneessa sanotaan ainoastaan että seuraava on tyrä , siis puhutaan vaan diagnooseista . Ja kiinnostus on vaan juuri siinä tyrä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa että kun lääkäri lähti tutkimus huoneesta ja olisi nähnyt sinut 15 minuuttia myöhemmin kävelevän käytävällä ei olis edes muistanut että on tutkinut ainut. Lääkäri huoneessa sanotaan ainoastaan että seuraava on tyrä , siis puhutaan vaan diagnooseista . Ja kiinnostus on vaan juuri siinä tyrä .
ai totako toi liikkunnan vähyys muodostaa eri sukupuolten tyräongelmaa tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094246
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243209Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223162- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622743Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332384