joka täysin provosoimatta hyökkäsi kimppuun.
Täytyy kyllä tunnustaa, että sympatiat ovat hyökkääjän puolella. Mopoterrorismi on mennyt aivan överiksi nykyään eikä tavallisilla kunnon kansalaisilla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa tähän, koska a) poliisia ei kiinnosta, on tärkeämpääkin tekemistä b) kullannuput ovat lain erityissuojeluksessa c) näille ei saa sanoa mitään, tai suuttuvat ja kostavat porukalla takaisin.
Kun tavallinen, kunnollinen työssäkäyvä kansalainen joutuu kuuntelemaan yöllistä mopon pärinää viikon jokaisena arkipäivänä ja tämän lisäksi myös viikonloppuisin, niin on ymmärrettävää että kuppi menee jossain vaiheessa nurin. Lähtökohtaisesti voidaan yleistää, että mopopojat ovat se nuorison heikoin lenkki, vähäisimmillä älynlahjoilla siunattu kansanosa, jotka ovat lahjansa alkuunpanijoiltaan perineet. Vanhemmat ovatkin oikein tyytyväisiä, kun saavat ulkoistettua kakarat pois jaloista muiden riesaksi ja heidän vakiovastaus työssäkäyvien kansalaisten valituksiin on "pojat on poikia".
Keskarissa oli uutinen mopopojan pahoinpidelleestä naisesta
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
alzheimer iskenyt naisen päähän vialliset avot siis.
- Anonyymi
Viina dementikko
- Anonyymi
noita niin pyöeäilyjurrujani oli joo vähän mennä lääkärille Kyllöön vaikka aika pieni matka..
tuo lääkärinainen kyllä tunnusteli kädet hyvin ja niskahierontaakin...- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Tuota minäkin olen odottanut milloin joltakin duunarilta palaa hihat.
Vielä kun oikein väsynyt duunari ja siihen ottanut reippaasti alkoholia niin joku kerta tällainen henkilö napsahtaa ja jos sattuu olemaan asiat niin tulee rumaa jälkeä. Aikapommi tikittää.- Anonyymi
Raukkamainen luuseri käy toiseen käsiksi
- Anonyymi
Mopoilijoita saa mättää mennen tullen kuontaloon. Ne ovat vanhempiensa hylkäämiä adhd- kersoja, joiden yhteiskuntaansisäistymisen näkymät ovat todella vähäiset.
Taustalla alkkariperheitä, avioeroja, kotiväkivaltaa ja huonon ravinnon aikaansaamaa aivojen surkastumista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317856
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455440- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1523281Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322031- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451738- 391697