Hävisikin uuden koulun Iisakin kirkko keskustelu minne?
Oliko liian tosi asioita?
Uusi koulu
15
482
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaa Pisan tornia. Turistit tulevat katsomaan suurin joukoin. 🩹🤭
- Anonyymi
No niinpä hävisi, kumma juttu, tämähän on kuin venäjällä, arvostelet niin tipahdat ikkunasta.
- Anonyymi
Sairasta touhua tämä sananvapauden rajoittaminen. Eikö saa puhua faktojakaan enää?
- Anonyymi
Ei sellaisia jotka ei kestä päivänvaloa 🤭
- Anonyymi
Paisuu kuin pallo.
- Anonyymi
Ei kepulien silmäterää saa arvostella.
- Anonyymi
Satatuhatta uutta työpaikkaa
- Anonyymi
Mistä saataisiin satatuhatta työhaluista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saataisiin satatuhatta työhaluista?
Tökäristä tyhmä siellä ne työhaluiset on
- Anonyymi
Koulu on valmis, keskustelun voi poistaa 😁
- AnonyymiUUSI
Kenellä voimaa poistaa kirjoitus jossa on katkelmia tosi tapahtumista?
Mikä lienee lopullinen hinta, ja minne kustanukset piilotetaan.
On todella rakennettu pihoja kuin Iisakin kirkoa,. Tasatan, kaivetaan, tasataan..
nyt levittivät kivituhkan pihaa että kulkeutuisi sulan maan aikana sisälle lattioille oppilaiden jaloissa. Toivottavasti lattia on rautaa, niin eivät kulu. CLT levy lattia ei kestä yhtään mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä voimaa poistaa kirjoitus jossa on katkelmia tosi tapahtumista?
Mikä lienee lopullinen hinta, ja minne kustanukset piilotetaan.
On todella rakennettu pihoja kuin Iisakin kirkoa,. Tasatan, kaivetaan, tasataan..
nyt levittivät kivituhkan pihaa että kulkeutuisi sulan maan aikana sisälle lattioille oppilaiden jaloissa. Toivottavasti lattia on rautaa, niin eivät kulu. CLT levy lattia ei kestä yhtään mitään.Niillä jotka näytelmässä pää- tai sivurooleissa.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- AnonyymiUUSI
Ei kantsi kirjailla soopaa, ne poistetaan. Pysykää totuudessa.
- AnonyymiUUSI
Kertokaas onko Kuhmossa maahanmuuttajia? Ja minkälainen paikka on muuten asua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366