Minä en löydä mistään, vaikka kuinka hain.
Myydäänkö kotletteja
12
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan meidän kyläkaupassa.
- Anonyymi00013UUSI
Outoa ettei niitä saa enää.
- Anonyymi
Snellman tuote lopetettu. Wotkin myös.
- Anonyymi
Kovin ikävä asia.
- Anonyymi
En edes muista milloin viimeksi kaupassa näin, ei ollut meidän herkku ja taisin vain sen yhden kerran ostaa.
- Anonyymi
Niitä minäkin kaipaan, enkä enää löydä mistään😢
- Anonyymi
Not
Mun silmiin ei ole kaupoissa tullut enää aikoihin. Mä kyllä pidän niistä. Ostanut pitkään kokolihaa, en oikein edes jauhelihaa. Joskus miettinyt, tekis ite kotletteja, laiskuus voittanut. Mutta jostain syystä mäkin kaipaan.niitä.
Noita panerlituja valmistuotteita kyllä muuten on myynnissä. Mä en tiedä, mikä kotletin salainen resepti lie, mutta on erimakuisia, kuin muut tavallaan vastaavat tuotteet.
Kotletit ei siis kai myy tarpeeks, että niitä ei kannata kenenkään valmistaa. Harmi.
=DW=- Anonyymi
Tsekkasin.
Ei se resepti mitenkään erikoinen ole. Suurin ero muihin tuotteisiin ilmeisimmin, lihapulla taikina märempää, kuin yleensä. Ja maku tullenee kai just korppujauhopaneerauksesta.
Pirulaut, pitää kyllä joskus itte väsätä niitä.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsekkasin.
Ei se resepti mitenkään erikoinen ole. Suurin ero muihin tuotteisiin ilmeisimmin, lihapulla taikina märempää, kuin yleensä. Ja maku tullenee kai just korppujauhopaneerauksesta.
=DW=Samaa ajattelin itsekin, kun reseptin luin. Mutta olisivatko samanlaisia, kun valmiskotletit? En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsekkasin.
=DW=Kotlettitaikinassa kermaa nesteenä kun yleensä lihapullataikinassa kananmunaa ja vettä tai kermaviiliä, samoin mausteet erilaiset, kotletissa ei sipulia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotlettitaikinassa kermaa nesteenä kun yleensä lihapullataikinassa kananmunaa ja vettä tai kermaviiliä, samoin mausteet erilaiset, kotletissa ei sipulia.
Oli niin edullinen ja maukas annos, kerran viikossa ostin.
- Anonyymi00012
Ne on kadonnu, ehkä parempi niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi634832Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1124558- 794030
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963917Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222964- 352708
- 282637
- 372632
- 382599
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232464