Minä en löydä mistään, vaikka kuinka hain.
Myydäänkö kotletteja
14
432
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan meidän kyläkaupassa.
- Anonyymi00013
Outoa ettei niitä saa enää.
- Anonyymi
Snellman tuote lopetettu. Wotkin myös.
- Anonyymi
Kovin ikävä asia.
- Anonyymi
En edes muista milloin viimeksi kaupassa näin, ei ollut meidän herkku ja taisin vain sen yhden kerran ostaa.
- Anonyymi
Niitä minäkin kaipaan, enkä enää löydä mistään😢
- Anonyymi
Not
Mun silmiin ei ole kaupoissa tullut enää aikoihin. Mä kyllä pidän niistä. Ostanut pitkään kokolihaa, en oikein edes jauhelihaa. Joskus miettinyt, tekis ite kotletteja, laiskuus voittanut. Mutta jostain syystä mäkin kaipaan.niitä.
Noita panerlituja valmistuotteita kyllä muuten on myynnissä. Mä en tiedä, mikä kotletin salainen resepti lie, mutta on erimakuisia, kuin muut tavallaan vastaavat tuotteet.
Kotletit ei siis kai myy tarpeeks, että niitä ei kannata kenenkään valmistaa. Harmi.
=DW=- Anonyymi
Tsekkasin.
Ei se resepti mitenkään erikoinen ole. Suurin ero muihin tuotteisiin ilmeisimmin, lihapulla taikina märempää, kuin yleensä. Ja maku tullenee kai just korppujauhopaneerauksesta.
Pirulaut, pitää kyllä joskus itte väsätä niitä.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsekkasin.
Ei se resepti mitenkään erikoinen ole. Suurin ero muihin tuotteisiin ilmeisimmin, lihapulla taikina märempää, kuin yleensä. Ja maku tullenee kai just korppujauhopaneerauksesta.
Pirulaut, pitää kyllä joskus itte väsätä niitä.
=DW=Samaa ajattelin itsekin, kun reseptin luin. Mutta olisivatko samanlaisia, kun valmiskotletit? En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsekkasin.
Ei se resepti mitenkään erikoinen ole. Suurin ero muihin tuotteisiin ilmeisimmin, lihapulla taikina märempää, kuin yleensä. Ja maku tullenee kai just korppujauhopaneerauksesta.
Pirulaut, pitää kyllä joskus itte väsätä niitä.
=DW=Kotlettitaikinassa kermaa nesteenä kun yleensä lihapullataikinassa kananmunaa ja vettä tai kermaviiliä, samoin mausteet erilaiset, kotletissa ei sipulia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotlettitaikinassa kermaa nesteenä kun yleensä lihapullataikinassa kananmunaa ja vettä tai kermaviiliä, samoin mausteet erilaiset, kotletissa ei sipulia.
Oli niin edullinen ja maukas annos, kerran viikossa ostin.
- Anonyymi00012
Ne on kadonnu, ehkä parempi niin.
- Anonyymi00014
Ne on hirveitä sitkeitä kikkaroita.
- Anonyymi00015
Höpsis, ei takuulla ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644