Korppi lentää yleensä viivasuoraan yli 10 kilometriä syömään salakaatopaikalle aamuisin, päivän korppilauma rähisee salakaatopaikalla ja illalla korpit palaavat salakaatopaikalta iloisesti lauleskellen ja välillä melkein selällään lentäen. Usein korppi lentää säännöllisesti äänellen ruokailemaan. Hyvin peitetylläkin salakaatopaikalla usein varikset istuvat puissa joka päivä.
Hirven salakaato
25
397
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös dna-tutkimuksella salakaatopaikoilta löydy merkit metsämiehistä helposti? Kumikengänjäljet eivät paljasta kuin kulkusuunnan.
- Anonyymi
Olematon eräpolliisi liikkuu kainuun valtion mailla...mitään tekemätön, ajaa tyhjää kalliilla autolla eväitä välillä syöden!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olematon eräpolliisi liikkuu kainuun valtion mailla...mitään tekemätön, ajaa tyhjää kalliilla autolla eväitä välillä syöden!
Yksityisten maillahan salakaatajia aina!
- Anonyymi
Hirvenbäitä taitaa saloilta löytyä joka vuosi?
- Anonyymi
Suu aukaista vain lusikalla! Pitää olla hiiren hiljaa kuin kusi sukassa.
- Anonyymi
Oliko naaras vai uros hirvi, seurasiko vasa? Pakastimessa varmaankin? Olen utelias. Nimimerkillä: Tulisin hirvenlihajaolle myös.
- Anonyymi
Missä päin??
- AnonyymiUUSI
Niemiskylällä. Tötterökaukolta saa. aina.
- Anonyymi
Varmaan näläkästä porukkaa ollu?
- Anonyymi
Kuka tai ketkä lie ollu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tai ketkä lie ollu?
Hirvimies
- Anonyymi
Pitihän se arvata kelit viileni , illat ja yöt pimeni.
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Eikös hirvijahdin pitänyt alkaa myöhemmin vai oikeusko oli taas asialla, ettei lailliseen jahtiin pääsekään?
- Anonyymi
Marjanpoimijatko aina asialla kuulevat ja näkevät kaiken?? Poimuriin uppoaa hirvensorkkakin.
- Anonyymi
MARJANPOIMIJA 🐿💕😊
- Anonyymi
Hallitus.
- Anonyymi
Kuka on hirviturkissa? Mielenkiintoista..lisää
- AnonyymiUUSI
Hirvi lähtenyt kävelemään Nokialaisilla kumikengillä.
- Anonyymi
Yksi tai kaksi paukosta silloin tällöin kuuluu, kiinnostaa meitäkin perheessä.
- Anonyymi
Eräs tyttö kertoi, että yhdessä talossa tuoksuu aina hirvipaisti tai hirvikeitto, taitaa olla omasta takaa hirveä.
- Anonyymi
Kuka nyt ei hirveää keitto söisi hyvää se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt ei hirveää keitto söisi hyvää se on
Hirveän näköistä keittoa, maku on riistaisaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hirveän näköistä keittoa, maku on riistaisaa.
Riippuu, että kuka ruokaa laittaa, hellapoliisina voi toimia ilman ammattiakin keittiössä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu, että kuka ruokaa laittaa, hellapoliisina voi toimia ilman ammattiakin keittiössä.
5 kiloa tuoretta hirvipaistia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303