Hirven salakaato

Anonyymi-ap

Korppi lentää yleensä viivasuoraan yli 10 kilometriä syömään salakaatopaikalle aamuisin, päivän korppilauma rähisee salakaatopaikalla ja illalla korpit palaavat salakaatopaikalta iloisesti lauleskellen ja välillä melkein selällään lentäen. Usein korppi lentää säännöllisesti äänellen ruokailemaan. Hyvin peitetylläkin salakaatopaikalla usein varikset istuvat puissa joka päivä.

63

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös dna-tutkimuksella salakaatopaikoilta löydy merkit metsämiehistä helposti? Kumikengänjäljet eivät paljasta kuin kulkusuunnan.

      • Anonyymi

        Olematon eräpolliisi liikkuu kainuun valtion mailla...mitään tekemätön, ajaa tyhjää kalliilla autolla eväitä välillä syöden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olematon eräpolliisi liikkuu kainuun valtion mailla...mitään tekemätön, ajaa tyhjää kalliilla autolla eväitä välillä syöden!

        Yksityisten maillahan salakaatajia aina!


      • Anonyymi00073
        Anonyymi kirjoitti:

        Olematon eräpolliisi liikkuu kainuun valtion mailla...mitään tekemätön, ajaa tyhjää kalliilla autolla eväitä välillä syöden!

        Saahan se kilometri korvauksen. Siksi kannattaa huvikseen ajella.


      • Anonyymi00074

        Mutta mutta, kun se dna pitää olla jo aikaisemmin muistissa. Tavallaan kuvannollisesti :pultille pitää olla mutteri joka passaa.


    • Anonyymi

      Hirvenbäitä taitaa saloilta löytyä joka vuosi?

      • Anonyymi00039

        Aina löytyy.


    • Anonyymi

      Suu aukaista vain lusikalla! Pitää olla hiiren hiljaa kuin kusi sukassa.

      • Anonyymi00060

        Aivan, toki.


    • Anonyymi

      Oliko naaras vai uros hirvi, seurasiko vasa? Pakastimessa varmaankin? Olen utelias. Nimimerkillä: Tulisin hirvenlihajaolle myös.

    • Anonyymi

      Missä päin??

      • Anonyymi

        Niemiskylällä. Tötterökaukolta saa. aina.


    • Anonyymi

      Varmaan näläkästä porukkaa ollu?

      • Anonyymi

        Kuka tai ketkä lie ollu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tai ketkä lie ollu?

        Hirvimies


    • Anonyymi

      Pitihän se arvata kelit viileni , illat ja yöt pimeni.

      • Anonyymi00050

        Alati


    • Anonyymi

      😁😁😁

    • Anonyymi

      Eikös hirvijahdin pitänyt alkaa myöhemmin vai oikeusko oli taas asialla, ettei lailliseen jahtiin pääsekään?

    • Anonyymi

      Marjanpoimijatko aina asialla kuulevat ja näkevät kaiken?? Poimuriin uppoaa hirvensorkkakin.

      • Anonyymi00037

        Kolme sorkkaa, neljäskin jossain.


      • Anonyymi00051

        Pitää poimia syksyllä.


    • Anonyymi

      MARJANPOIMIJA 🐿💕😊

    • Anonyymi

      Hallitus.

    • Anonyymi

      Kuka on hirviturkissa? Mielenkiintoista..lisää

      • Anonyymi

        Hirvi lähtenyt kävelemään Nokialaisilla kumikengillä.


    • Anonyymi

      Yksi tai kaksi paukosta silloin tällöin kuuluu, kiinnostaa meitäkin perheessä.

      • Anonyymi00063

        Aivan.


    • Anonyymi

      Eräs tyttö kertoi, että yhdessä talossa tuoksuu aina hirvipaisti tai hirvikeitto, taitaa olla omasta takaa hirveä.

      • Anonyymi

        Kuka nyt ei hirveää keitto söisi hyvää se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt ei hirveää keitto söisi hyvää se on

        Hirveän näköistä keittoa, maku on riistaisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveän näköistä keittoa, maku on riistaisaa.

        Riippuu, että kuka ruokaa laittaa, hellapoliisina voi toimia ilman ammattiakin keittiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu, että kuka ruokaa laittaa, hellapoliisina voi toimia ilman ammattiakin keittiössä.

        5 kiloa tuoretta hirvipaistia.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi kirjoitti:

        5 kiloa tuoretta hirvipaistia.

        Syömään! Kystä kylläkin.


    • Anonyymi

      Maailmanlopun ennustajat pelottelee nälällä ja Putinilla, todellisuudessa metsät on täynnä ruokaa, lihaa, marjoja, sieniä, siihen kun ite kasvattaa potut,mansikat ja muut vihannekset kaupasta ei tartte kun kahvi,sokeri,suola,pesuaineet, polttoaineet, ei pitäs kuolla nälkään, viinatkin pystyisi keittämään ite

      • Anonyymi

        Niitä kupsahtaa joka vuosi silloin tällöin ja se on miltei makkeampaa kuin laillinen liha!!


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kupsahtaa joka vuosi silloin tällöin ja se on miltei makkeampaa kuin laillinen liha!!

        Paskannat sitten hirveästi.


    • Anonyymi00032

      Kaatuiko hirviä pakastimeen? Onko hirveä?

    • Anonyymi00034

      Hirveästi on hirvenlihaa.

      • Anonyymi00036

        Onko hirvennahkojakin tallessa?


    • Anonyymi00042

      Nami!

    • Anonyymi00045

      Salakaatajat ovat kohta lukkojen takana!

      • Anonyymi00046

        Ketä he olivat taas?


    • Anonyymi00047

      Minne päin taas salakaataneet, ketkä ne olivat? Oliko lehes

      • Anonyymi00048

        Kaupassa puhuivat, että olisi löytynyt salakaato lumijäljillä.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Kaupassa puhuivat, että olisi löytynyt salakaato lumijäljillä.

        Saiko kiinni? Häkkiin!!


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Kaupassa puhuivat, että olisi löytynyt salakaato lumijäljillä.

        Nurin voan ,mitä valitatte.


      • Anonyymi00064

        Nyt Pääsiäisenä kaatoivat hirven, lumet suli, niin oitis.


    • Anonyymi00053

      Tee korpinristi kirkkaaksi vuolluista metrin pituisista haavan tai koivun vesoista. Tee ne ristinmuotoiseksi ja pane pystyyn suolikasan päälle. Takaan, että korpit ja varikset pysyvät poissa haaskan läheisyydestä.

      • Anonyymi00054

        Risuja salakaatopaikalle reilusti.


    • Anonyymi00055

      Kuka sai taas hirven?

      • Anonyymi00058

        Onkohan taas lehdessä?


      • Anonyymi00059

        Ketkä olivat asialla, missä päin?


    • Anonyymi00056

      Jokainen saa hakea jos on tarvis.

    • Anonyymi00057

      Neljä jalkaa kulkee Nokian kumikengillä?

    • Anonyymi00061

      Kiinnostaisi tietää, että ketkä ja missä päin?

    • Anonyymi00066

      Kylläpä ovat nälkäisiä, ku ovat aloittaneet aikaisin.

    • Anonyymi00067

      Kun olisi ollut metri lunta ja hirveä pahimmoilleen upottava hanki, niin olisi se homma paljon helpompi hoitaa, vai mitä?

    • Anonyymi00068

      Vaikuttaa, että olisi korppilauma päivisin aina Ristelin suunnalla! Ei kai ne tyhjää siellä joka päivä ole?

      • Anonyymi00069

        Vaan on ne nuo köyhät kateellisia. No ehkä siihen selitys on että ei sen vertaa ole maata että edes yhden miehen hirviporukan vois perustaa. Tai sitten ovat yksinkertaisia vasemmistolaisia.


    • Anonyymi00070

      Jumalan luomia köyhyys ja nälkä ei lue lakia liekkö hurjaki harjaniska tää kuhmo uus rikoskonsta seriffi

    • Anonyymi00071

      eikö niitä saa ampua ilman lupaa ja nyt vasta kerrotte ainakai niitä on ammuttu täyteisellä jos on kulukenu liian läheltä pihhoo ei kai tässä muute ois vuosikymmeniä pysyny hirve lihossa va en oo tiennä jotta lupaki pitäs olla

      • Anonyymi00072

        Kirjoitustaito , on tainnut tulla myös hirvenpapanoista.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe