Karut luvut julki
– Johdolle yli 840 000 euroa ja valtiolle miljoonien lasku
Pääministeri Marinin hallituksen heikosti suoriutunut työllistämisyhtiö aiheutti suuren laskun veronmaksajille.
Marinin hallituksen floppiyhtiö
5
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kohta lindemanni jatkaa kokeilua.
- AnonyymiUUSI
Tuplaa varmaan rahamäärän.
- AnonyymiUUSI
Kassaneiti ei välttämättä ole synonyymi menestyvälle liiketoiminnalle, mutta pääasia lienikin se, että kavereilla oli palan aikaa kivaa muiden kustannuksella.
17 työllistettyä tavoitteen ollessa 400. Äkkiseltään tuntuu, että tavoite oli hieman optimistinen tai super-sannan ei ole ainakaan syytä ryhtyä yrityskonsultiksi. - AnonyymiUUSI
"Työkanavan tavoitteena ei ollut liikevoiton tuottaminen omistajalle."
- ei kaiketi myös tappion tuottaminen. Vai oliko?
– Sen sijaan yhtiön tavoitteena oli sille asetettu yhteiskunnallinen tehtävä. - AnonyymiUUSI
Orpon hallitus onnistui työllistämään laskee ministeriö.
Hallituksen toimet ovat vahvistaneet työllisyyttä jo 90 000:lla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121