KUKA KAASOKSI?

morsian 06

Ketä pyytäisin kaasoksi? Pyysin jo parasta ystävääni, hän suostui iloiten, mutta myöhemmin selvisi, ettei hän pääsekään paikalle hääpäivänä. Syy on todellinen ja mahdoton välttää. Harmin paikka. Tiedän, että siskoni haluaisi kaasokseni, mutta minä en ole asiasta yhtä innostunut... Olenko vain tyhmä? Mitä muita vaihtoehtoja olisi?

6

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelia

      Miksi pitää olla kaaso?

      • tss

        Kutsut, somisteet yms voitte tehdä sulhasen kanssa yhdessä ilman kaasoja.

        Teimme itse valmistelut korteista kotitekoisen liköörin valmistukseen saakka, mutta hääpäivänä meille kaaso ja bestmanit olivat suureksi avuksi , auttoivat hääpaikan koristelussa, veivät kampaajalle, hakivat kukat kukkakaupasta, ohjasivat vieraita paikoilleen kirkossa ja juhlapaikalla, rauhoittelivat herrnoja ennen vihkimistä, ajoivat hääautoa, toivottivat tervetulleeksi, kehottivat ottamaan juotavaa ja kertoivat juhlaväelle illan kulusta sillä aikaa kun olimme kuvauksessa, vastaanottivat ja avasivat lahjoja, pakkasivat ja kuljettivat ne kotiin, purkivat koristeet ja kuljettivat kotiin.
        Kaikki ehtivät kuitenkin juhlimaankin ja meillä oli huoleton päivä kun ei tarvinnut koko ajan puuhata itse.

        Toki vanhemmat ja sukulaiset voivat tehdä suuren osan näistä hommista tai voi vaikka palkata haasuunnittelijan juhlapäivän avuksi, mutta hääpäivä menee niin vauhdilla että hääparin ei kannattaisi uhrata paljoa aikaansa lahjojen availuun ja kukkakaupas käyntihin yms. vaaan nauttia juhlasta. Riippuu tietenkin juhlan koostakin, hommaa on vähemmän jos järjestelyt ovat pienet ja vieraita vähän.


      • koristelun
        tss kirjoitti:

        Kutsut, somisteet yms voitte tehdä sulhasen kanssa yhdessä ilman kaasoja.

        Teimme itse valmistelut korteista kotitekoisen liköörin valmistukseen saakka, mutta hääpäivänä meille kaaso ja bestmanit olivat suureksi avuksi , auttoivat hääpaikan koristelussa, veivät kampaajalle, hakivat kukat kukkakaupasta, ohjasivat vieraita paikoilleen kirkossa ja juhlapaikalla, rauhoittelivat herrnoja ennen vihkimistä, ajoivat hääautoa, toivottivat tervetulleeksi, kehottivat ottamaan juotavaa ja kertoivat juhlaväelle illan kulusta sillä aikaa kun olimme kuvauksessa, vastaanottivat ja avasivat lahjoja, pakkasivat ja kuljettivat ne kotiin, purkivat koristeet ja kuljettivat kotiin.
        Kaikki ehtivät kuitenkin juhlimaankin ja meillä oli huoleton päivä kun ei tarvinnut koko ajan puuhata itse.

        Toki vanhemmat ja sukulaiset voivat tehdä suuren osan näistä hommista tai voi vaikka palkata haasuunnittelijan juhlapäivän avuksi, mutta hääpäivä menee niin vauhdilla että hääparin ei kannattaisi uhrata paljoa aikaansa lahjojen availuun ja kukkakaupas käyntihin yms. vaaan nauttia juhlasta. Riippuu tietenkin juhlan koostakin, hommaa on vähemmän jos järjestelyt ovat pienet ja vieraita vähän.

        suoritti Floristi...
        Tietenkin meidän makuja, toiveta ja mieltymyksiä TÄYSIN mukaillen/ mukaisesti!

        Siis kutsukortit ja morsiammen hääpuvun valinnan jälkeen kaiken...

        Ja EI ollut ressiä YHTÄÄN...

        rahat ja SUURET kiitokset OPPINEELLE ja rutinoituneelle koristeljalle


      • että:
        koristelun kirjoitti:

        suoritti Floristi...
        Tietenkin meidän makuja, toiveta ja mieltymyksiä TÄYSIN mukaillen/ mukaisesti!

        Siis kutsukortit ja morsiammen hääpuvun valinnan jälkeen kaiken...

        Ja EI ollut ressiä YHTÄÄN...

        rahat ja SUURET kiitokset OPPINEELLE ja rutinoituneelle koristeljalle

        kirkkoa ja juhlapaikka tää ammattilainen ja apulaisensa koristeli noin 2 päivää...

        Mutta olisipa niiden kättenjäljestä enempi niitä kuvia... Se oli upeaa ja sai pelkkää kiitosta meiltä, häävierailta kuin kirkon henkilökunnalta oli kuulemma ennennäkemätöntä ja unohtuamatonta...


      • omahyväisyyteesi
        että: kirjoitti:

        kirkkoa ja juhlapaikka tää ammattilainen ja apulaisensa koristeli noin 2 päivää...

        Mutta olisipa niiden kättenjäljestä enempi niitä kuvia... Se oli upeaa ja sai pelkkää kiitosta meiltä, häävierailta kuin kirkon henkilökunnalta oli kuulemma ennennäkemätöntä ja unohtuamatonta...

        ja istu niiden rahojesi päällä, niin saat enempi nautintoa.


      • Talvimorsian06

        Itse ainakin olen ikuisesti kiitollinen kaasolleni että hän on jaksanut mun kanssa suunnitella ja sanoa mielipiteitä ja jakaa omia hääkokemuksia. Kaaso itselleni ainakin merkitsee sitä että on joku tuki ja turva johon voi luottaa aina silloin kun tuntuu että järjestelyt eivät mene putkeen tai muita vastoinkäymisiä tapahtuu.
        Häitä edeltävänä yön vietän kaason kanssa ja on ihanaa että voin juuri hänen kanssaan jännittää seuraavaa päivää. Sitten itse hääpäivänä kaasosta on suuri apu. Hän toimii pukijana ja muutenkin sitten huolehtii että kampaus, meikit yms. on kunnossa.
        Kaasoni mulla sanoikin että hän ja bestman huolehtii asioista meidän hääpäivänä niin me saadaan vaan sitten nauttia tärkeästä päivästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe