Huom! Tuomiot ovat täysin fiktiivisiä!
Mario:
Syytekohdat:
-Törkeä ryöstö
-Törkeä pahoinpitely
-Törkeä vahingonteko
-Törkeä vapaudenriisto
-Törkeä kiristys
-Törkeä kotirauhan rikkominen
Perustelut:
-Mario tunkeutui luvatta Luigin asuntoon linkkuveitsellä aseistautuneena eikä noudattanut poistumiskäskyä Luigin useasta käskystä huolimatta. Törkeän teosta tekee myös huomattava vaaran tunne ja omaisuuden merkittävä vahingoittaminen, lisäski Mario yritti ottaa Luigilta kännykän mihin Luigi ei suostunut lisäksi Mario pyysi Luigilta 5 000€ jollei Luigi tähän suostu niin Mario kertoisi Peachille tämän uskottomuuden. Lopulta Mario otti Luigista kiinni mursi tältä käsivarren ja lukitsi hänet oven takalukkoon Luigi pääsi seuraavana aamuna pois.
Tuomio: 6 vuotta vankeutta
Luigi:
Syytekohdat:
-Törkeä kavallus
-Törkeä petos
-Törkeä kirjanpitorikos
-Ampuma-aserikos
Perustelut: Luigi oli yksi yrityksen osakas ja hänellä oli vastuullaan suuri määrä käteistä rahaa. Hän kavalsi viikkoen aikana useita kymmeniä tuhansia euroja. Hän oli kirjanpitovelvollinen ja kirjanpidossa olevien tietojen määrä oli selvästi ristiriidassa todellisuuden kanssa lisäksi tilinpäätöstä ei oltu tehty. Hän teki nettihuijauksia jossa myytiin olemattomia tavaroita ja sai niistä erittäin huomattavaa taloudellista hyötyä. Näiden rikosten ulkopuolella hän lainasi ampuma-aseen luvatta
Tuomio: 3 vuotta 6 kuukautta ehdotonta
Sienivaltakunnan uutiset 17_8_2025
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227