Lasipullot

Anonyymi-ap

Voiskos Salminen tyhjätä kierätyslasi astian konilannotko 8;ssa.
Ihmiset heittelevät lasia jo sekajätteen joukkoon.

40

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehehee tänne kannattaa tuostakin valittaa 🤣😅

• Anonyymi

Pieni juttu, mutta tuskin kukaan haluaa että suomen paikkakunnat muuttuvat kuin Philadelphiassa, jossa olen asunut aikoinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni juttu, mutta tuskin kukaan haluaa että suomen paikkakunnat muuttuvat kuin Philadelphiassa, jossa olen asunut aikoinaan.

Vain unelmissas.

• Anonyymi

Jossain kohtaa

• Anonyymi

Paskapuhetta ei saa laittaa sekajätteisiin.

• Anonyymi

Ei saakaan mutta lasiastia ollut täynnä jo useita kuukausia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saakaan mutta lasiastia ollut täynnä jo useita kuukausia.

Mikset soita Salmiselle? Ei tämä ole palsta jolla asiat hoidetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tämä uusavuton osaa ku tänne valittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinne soittaisin? Salmisen auto käy pari kertaa viikossa paikalla ja huomaavat kyllä tilanteen!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinne soittaisin? Salmisen auto käy pari kertaa viikossa paikalla ja huomaavat kyllä tilanteen!!

Elä sitten nillitä

• Anonyymi

Sekajätteestä maksetaan juuri siksi että sinne voi laittaa mitä vain.

• Anonyymi

Sinne joutaa myös ne kaksjalkaset ongelmajätteet

• Anonyymi

Sittenhän koko kierrätystouhu on ihan turhaa, laitetaan kaikki sekajätteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän koko kierrätystouhu on ihan turhaa, laitetaan kaikki sekajätteeseen.

Laitan jatkossa kaiken jätteeni yhteen ja samaan astiaan ja arvatkaa minne?

• Anonyymi

Jospa tyhjennys vastuu ko. jätteestä kuuluu toiselle yrittäjälle.

• Anonyymi

Menkääs nyt jäte joonakset muualle satuilemaan

• Anonyymi

Kuului tyhjennys kenelle hyvänsä, täynnä ne molemmat lasiastiat ovat olleet jo useita kuukausia ja ihmiset laittavat lasia sekajäteastioihin.

• Anonyymi

Jo on aikoihin eletty, että tuollaisestakin asiasta pitää tänne marista, kun voisi samalla vaivalla soitella Salmiselle ja kysellä asiasta. Ja jollei uskalla sinne soitella, niin soittelee sitten vaikka Jelpille. Itsekö mahdat olla sen täyteen pullojasi tumpannut ja nyt ei enää uudet pullosi mahdukaan ja et kykene muualle viemään.

• Anonyymi

Ap on huomion hakuinen reppana thats it

• Anonyymi

En ole niitä itse sinne vienyt vaan ne ilmestyivät alkukesästä kun eräs asukas kuoli ilmeisesti juuri alkoholiin ja ties mihin.
        Kämpän tyhjennyksen yhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole niitä itse sinne vienyt vaan ne ilmestyivät alkukesästä kun eräs asukas kuoli ilmeisesti juuri alkoholiin ja ties mihin.
        Kämpän tyhjennyksen yhteydessä.

Ihan höpöä, ei ole kukaan kuollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan höpöä, ei ole kukaan kuollut

Itse näin ruumisauton, poliisit ja ambulanssin sekä kropan poisviennin, samassa kerroksessa kun asun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näin ruumisauton, poliisit ja ambulanssin sekä kropan poisviennin, samassa kerroksessa kun asun.

Tuo tapaus on tapahtunut jo yli 5 vuotta sitten, kun eräs asukas menehtyi vakavaan sairauteen kotonaan A-rapussa. Joten tuskimpa hänen jäämistöään enää tänä päivänä pois siivotaan. Alku vuodesta menehtyi talossa asunut henkilö, mutta ei kylläkään kuollut omaan asuntoonsa vaan ihan toisella puolen kylää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tapaus on tapahtunut jo yli 5 vuotta sitten, kun eräs asukas menehtyi vakavaan sairauteen kotonaan A-rapussa. Joten tuskimpa hänen jäämistöään enää tänä päivänä pois siivotaan. Alku vuodesta menehtyi talossa asunut henkilö, mutta ei kylläkään kuollut omaan asuntoonsa vaan ihan toisella puolen kylää.

Niin niin,sitä juuri tarkoitan.

• Anonyymi

Luulen, en ole seurannut, mutta väitän, että kyseessä ovat ukrainalaiset, jotka eivät tiedä suomalaisia kierrätysstandardeja ja manöövereita.

Joten asia kuuluu mielestäni isännöinnin hoitaa roska-astioihin myös ukrainankieliset tiedot, mikä mihinkin tulee.
      Olen itsekin niitä lajitellut siellä jätekatoksella oikeisiin astioihin, mutta en ala kyllä pulloja kaivamaan sekajätteen joukosta.
      Joku ratkaisu on löydyttävä tai sitten laitetaan kaikki jätteemme ensimmäiseen astiaan mihin mahtuu.
      Kiitos, olen puhunut.

• Anonyymi

Heh, meillä on joka saakelin kielellä ohjeet ja siitä huolimatta ukrot nakkelee roskansa ihan mihin tahtoo. Niitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, meillä on joka saakelin kielellä ohjeet ja siitä huolimatta ukrot nakkelee roskansa ihan mihin tahtoo. Niitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

Niin, tulee kyllä mustalaiset mieleen,tosin he viskovat niitä pihamaalle ja lähimetsään, ihan jokapuolelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ne joka kielen ohjeet on? Ei ainakaan jäteastioiden kyljessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ne joka kielen ohjeet on? Ei ainakaan jäteastioiden kyljessä

No en tiedä missä teillä ne on mutta meillä on jokaisen astian kyljessä joka kielellä teipattuna ohjeet. Jos ei teillä ole niin laita ihmeessä. Tosin kuten jo sanoin, ei ole ohjeilla mitään vaikutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä Konilassa ei kyllä ohjeita ole sillä saakelin kielellä ja ihmeisesti sen vuoksi vievätkin biojätteensä lähimetsään vaikka roskakatoksessa on erillinen bioastia niitä varten. Ilmeisesti heidän edellisessä maassaan on niin toimittu ja jatkavat toimintaa samalla kaavalla myös täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä Konilassa ei kyllä ohjeita ole sillä saakelin kielellä ja ihmeisesti sen vuoksi vievätkin biojätteensä lähimetsään vaikka roskakatoksessa on erillinen bioastia niitä varten. Ilmeisesti heidän edellisessä maassaan on niin toimittu ja jatkavat toimintaa samalla kaavalla myös täällä.

Ilmeisesti eivät ymmärrä mitä bio tai paperi(papir) tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti eivät ymmärrä mitä bio tai paperi(papir) tarkoittaa.

Aika harva norjaa ymmärtää varmaan muutenkaan.

• Anonyymi

Kaikki lasi ei käy lasikeräyksee!Katso lasin kierrätysohjeet,niin ymmärrät asian paremmin.

• Anonyymi

On täällä taas itkijä. Ne tyhjätään sopimuksen mukaan. Olkoot tyhjiä tai täysiä.

• Anonyymi

Tyhjätkää sitten!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjätkää sitten!!!!!

Lukemisen ymmärtäminen.

• Anonyymi

Tyhjennys kuuluu KAUPUNGIN KILPAILUTTAMALLE URAKOITSIJALLE joka ei ole salminen. Soita kaupungille paitsi jos olet puupää etkä uskalla.

• Anonyymi

Skitso sekos

• Anonyymi

Eikö 2G:n haakertti hoida hommiaan. Kaupunki ei ymmärrä ettei halvalla saa hyvää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö 2G:n haakertti hoida hommiaan. Kaupunki ei ymmärrä ettei halvalla saa hyvää..

Hauska katsoa kumpi tulee ensin jouluaatto vai tyhjennys!! Veikkaan jouluaattoa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe