Voiskos Salminen tyhjätä kierätyslasi astian konilannotko 8;ssa.
Ihmiset heittelevät lasia jo sekajätteen joukkoon.
Lasipullot
21
369
Vastaukset
- Anonyymi
Hehehee tänne kannattaa tuostakin valittaa 🤣😅
- Anonyymi
Jossain kohtaa
- Anonyymi
Paskapuhetta ei saa laittaa sekajätteisiin.
- Anonyymi
Ei saakaan mutta lasiastia ollut täynnä jo useita kuukausia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saakaan mutta lasiastia ollut täynnä jo useita kuukausia.
Mikset soita Salmiselle? Ei tämä ole palsta jolla asiat hoidetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tämä uusavuton osaa ku tänne valittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinne soittaisin? Salmisen auto käy pari kertaa viikossa paikalla ja huomaavat kyllä tilanteen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinne soittaisin? Salmisen auto käy pari kertaa viikossa paikalla ja huomaavat kyllä tilanteen!!
Elä sitten nillitä
- Anonyymi
Sekajätteestä maksetaan juuri siksi että sinne voi laittaa mitä vain.
- Anonyymi
Sinne joutaa myös ne kaksjalkaset ongelmajätteet
- Anonyymi
Sittenhän koko kierrätystouhu on ihan turhaa, laitetaan kaikki sekajätteeseen.
- Anonyymi
Jospa tyhjennys vastuu ko. jätteestä kuuluu toiselle yrittäjälle.
- Anonyymi
Menkääs nyt jäte joonakset muualle satuilemaan
- Anonyymi
Kuului tyhjennys kenelle hyvänsä, täynnä ne molemmat lasiastiat ovat olleet jo useita kuukausia ja ihmiset laittavat lasia sekajäteastioihin.
- Anonyymi
Jo on aikoihin eletty, että tuollaisestakin asiasta pitää tänne marista, kun voisi samalla vaivalla soitella Salmiselle ja kysellä asiasta. Ja jollei uskalla sinne soitella, niin soittelee sitten vaikka Jelpille. Itsekö mahdat olla sen täyteen pullojasi tumpannut ja nyt ei enää uudet pullosi mahdukaan ja et kykene muualle viemään.
- Anonyymi
Ap on huomion hakuinen reppana thats it
- Anonyymi
En ole niitä itse sinne vienyt vaan ne ilmestyivät alkukesästä kun eräs asukas kuoli ilmeisesti juuri alkoholiin ja ties mihin.
Kämpän tyhjennyksen yhteydessä.
- Anonyymi
Luulen, en ole seurannut, mutta väitän, että kyseessä ovat ukrainalaiset, jotka eivät tiedä suomalaisia kierrätysstandardeja ja manöövereita.
Joten asia kuuluu mielestäni isännöinnin hoitaa roska-astioihin myös ukrainankieliset tiedot, mikä mihinkin tulee.
Olen itsekin niitä lajitellut siellä jätekatoksella oikeisiin astioihin, mutta en ala kyllä pulloja kaivamaan sekajätteen joukosta.
Joku ratkaisu on löydyttävä tai sitten laitetaan kaikki jätteemme ensimmäiseen astiaan mihin mahtuu.
Kiitos, olen puhunut.- AnonyymiUUSI
Heh, meillä on joka saakelin kielellä ohjeet ja siitä huolimatta ukrot nakkelee roskansa ihan mihin tahtoo. Niitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh, meillä on joka saakelin kielellä ohjeet ja siitä huolimatta ukrot nakkelee roskansa ihan mihin tahtoo. Niitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.
Varsinkaan sinua jäte joonas
- AnonyymiUUSI
Kaikki lasi ei käy lasikeräyksee!Katso lasin kierrätysohjeet,niin ymmärrät asian paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5952350Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101872Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231710Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191326- 651271
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19937Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843