En pidä kuhaa niin hyvänä lakana että viitsisin muutaman kuhan vuoksi veneillä 12 tuntia uistimet perässä.
Vielä kun katsoo näiden ko. kalastajien välineitä niin rahaa on palanut eli eivät ole köyhiä, tuskin monellakaan on alalle 50 konetta.
Traileri, vene, päämoottori, apumoottori, luotain, vavat, kelat, siimat, vieheet ym ym.
Saa monta kuhaa pyytää ennen kuin kuoleutuu välineiden hinta.
Itse kalastan heittokalastuksella ja yleensä tunti tai pari niin saaliina 5-6 haukea ja ahvenia.
Vene 300e, moottori 100e, airot, ankkuri, bensat, yksi vapa 40e, kela 120e, siima, haavi ja muutama uistin. Välineiden hinta jo tienattu jo ajat sitten.
Pitkäpiimäistä kalastusta
Anonyymi-ap
2
956
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uistelen kuhaa vastaavalla ekonomisella välineistöllä. Yleensä tunti tai pari riittää muutaman kilon saaliiseen.
- Anonyymi
Minä ostan kuhat kaupasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472