Oon 11v, 157cm pitkä ja painan 34kg ja oon alipainoinen mua sanotaan läskiksi ja myös liian laihaksi. Perheessäni syödään kyllä terveellistä ruokaa ja urheilen ja käyn treeneissä 4 kertaa viikossa. Monet luistani tulevat näkyviin vaikka en tahtoisi. Minulla on kyllä hyvä olla joten en tiedä pitäisikö olla huolissaan vaiko ei?
Liian laiha?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kannata olla liian huolissaan. Tulet vielä kasvamaan ja energiaa kuluu paljon, koska urheilet säännöllisesti. Alipainoa tai lihavuutta ei voi aina määrittää vain painon ja pituuden perusteella. Voit myös halutessasi kysyä asiaa terveydenhoitajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026953
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227