ei ole lainkaan virtanappulaa. Eli jos haluaa laittaa modemin pois päältä, on nypittävä johto seinästä!
Ja sekin vielä, että modeemi on tarkoitettu pidettäväksi pystyasennossa. Sen verran kallis modeemi (kaapeli), ettei tuota viittis vahingossa lattialle tönäistä, mutta se riski tässä nyt on olemassa!
Mikä idea siinä on, että uudessa modemissa
8
77
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En omista Kristallipalloa.
- AnonyymiUUSI
en minäkään, mutta senpä takia en ymmärräkään tätä virtanapin puuttumista saati tuota pystyssä pitämistä!
- AnonyymiUUSI
Et viitsi mainita kyseisen modemin tyyppiä.
- AnonyymiUUSI
Windowshan on tunnetusti niiden ihmisten käyttis, jotka eivät oikeasti tarvitse tietokonetta. Eli suurin osa väestä.
- AnonyymiUUSI
On siinä. Lue ohjeet.
- AnonyymiUUSI
No ei ole. Ja luin ohjeet ja hain myös netistä ja löytyikin sitten totuuden sanat operaattorilta: Ei ole virtanappulaa, ja jos haluaa virrat pois, pitää ottaa virtajohto pistorasiasta irti.
Semmonen se.
Outo kyllä!
- AnonyymiUUSI
Cabel modemeista kai yleisin on Netgear CM500 suomessa, Parasta kai mitä on tänäpäivänä ARRIS SURFboard S34 mutta vaatisi gigabitin netin, eikä sellaisia taida Suomessa kukaan tarjota.
- AnonyymiUUSI
Netgear CM500 ei ole virtakytkintä. Koska sellaista ei tarvita. Netti aina ajattelutapa on nykypäivää. kaiken mailman härpäkkeitä koti täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317766
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455280- 594822
- 763507
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
- 1651501